לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

לעדכן את ישרא דרך המייל


תגידו שלום לפוסטרס... אם אתם רוצים לעדכן את ישרא מרחוק ויש לכם סמאטפון אתם יכולים פשוט לשלוח מייל לפוסטרס, הוא יעדכן את ישרא בשבילכם.

פשוט נהדר, פשוט נהדר.

ואז כמובן נוצרים פוסטים כפולים... זה לא משהו,

אבל לא נורא. אחרי שמפרסמים את הפוסט החדש נכנסים לפוסטרס דרך הרשת או דרך האפליקציה לסמארטפון ומוחקים את הפוסט. הוא נשאר בישרא בכל מקרה.

שווה לגמרי, תודו :)

נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/5/2011 20:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואז, ממש לפני שאני הולך לישון מגיעה לה עוד בחורה, כזו שלא תגיד מה שיש לה בלב ושלבטח לא תבין רגשות ושתדבר מהכבוד שלה ולא מהאינטליגנציה הרגשית.
ניסיתי, באמת שניסיתי.
הזדמנויות שניות (במקרה הזה) זה לרכיכות.
לפעמים אני רכיכה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/5/2011 01:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לתת צ'אנס זה לחלשים


אחת אחרי השניה אני פוגש אותן, אחת אחרי השניה, והן כולן, אבל כולן, לא מסוגלות לדבר. אינפנטיליות רגשית, אין לי מילה אחרת.
וגם אם הן מדברות, זה לא פתוח, זה לא מהרגש, זה מהסגור ומהרגיל, וזה כל כך רדוד, כל כך שטחי, מפחד, ועוד יותר מזה
זה כל כך גיל 5, בגוף של אשה בת עשרים ושבע, שלושים ואחת וארבעים.

אני צריך להיות אליטיסט יותר.
לתת צ'אנס זה לחלשים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/5/2011 22:57  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטרס מתכתב


אני ממשיך לכתוב גם פה וגם שם.
מה שטוב בלכתוב שם זה שאני כותב כשזה חם,
והנה הערב יצאתי ממקום ומיד כתבתי.
ועכשיו אחרי שעברו כמה דקות ועיכלתי, אני יכול לומר ש
אני לא יכול לא לתקשר ואני לא יכול להתכחש לצורך שלי בתקשורת ובחיבור
ולא יכול סתם לעשות מין. אפילו אם ממש רוצה וממש חזק,
אי אפשר להתכחש אל הרטט, או שהוא שם ושומעים אותו ברור או שעושים את עצמכם שומעים משהו
אבל זה לא רטט, זה חירטוט אחד גדול.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/5/2011 01:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני


אני יושב בבית קפה. כתבתי על זה כבר פה.
נעים פה, אבל קודם, כשהיה קר יותר היה לי טוב יותר.
אני שומע מוזיקה חזקה באזניות והמכנס קצת לוחץ לי. 
אני צריך לרדת איזה שלושה קילו בהיקף של המתניים שלי כדי להרגיש טוב שוב.
אני נע בין חוסר אוויר פסיכוסומטי לחוסר שקט פנימי.
אני על קפאין ממשקה אנרגיה ששתיתי וזה עושה אותי לא שקט
אני נלחם בזה.
אני גם מתעסק במספרים.
אני שונא מספרים. הם עושים אותי שמו בשלושה קילו ועם חוסר אוויר פסיכוסומטי בואכה חוסר שקט פנימי.
לא מוותר. אנצח את זה, אני חזק מזה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/5/2011 12:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדרך לרוטשילד על אופנוע


אתמול בדרך לשדרות רוטשילד, על האופנוע, הרגשתי ממש טוב. הרגשתי מסופק. רציתי לעצור ולכתוב פוסט מהאופנוע ישר לפוסטרס שלי (תכירו, תעשו מנוי)ולכתוב שאושר פנימי הוא משהו שדבר לא משתווה לו ושהוא נובע רק מעשייה ומהליכה בכיוון הנכון. התכוונתי לזה, אבל לא התחשק לי לעצור בצד ולכתוב. רציתי לכתוב את זה כי אני מרגיש שאני מתקדם וזה עושה לי טוב.

מישהי מעסיקה לי את המחשבות. יצאנו אתמול לאכול המבורגר. אני אוהב להקשיב לאיך שהיא מתארת את החוויות שלה, זה מאד חדש...
ועם זאת, היא הצהירה על עצמה שהיא לא יצירתית ושאלתי את עצמי מה זה אומר עליה ולמה אדם אומר את זה על עצמו והאם זה מתאים לי. לא הגעתי למסקנות כלשהן, אבל ציינתי לעצמי שצריך לתת זמן ומקום לכל דבר, בעיקר אם הוא חדש.

אני חושב על מישהי אחרת ולא עושה עם זה כלום.
בינתיים, יש לי עבודה.
היא חייבת להיעשות. הדד ליין (הרחוק) מתקרב.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/5/2011 18:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לעבור בלוג?


עלתה לי מחשבה,
להעביר את הבלוג הזה לפוסטרס, יש לי שם חשבון וזה מאפשר לי לכתוב פוסטים תוך כדי תנועה, בלי להזדקק למחשב...
כלי דימני יותר... ועם זאת, אני פה כבר הרבה שנים...

אפשר להירשם לשם במייל ולקבל גם רסס.
יש שם אפשרויות שיתוף לא רעות גם כן.
מה דעתכם בעניין הזה?

נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/5/2011 12:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מונע מבפנים. דולק. מאיר.


שמונה בבוקר אני בבית חולים, מחזיר בדיקה שעשיתי בבית.
תשע בבוקר במשרד מתחיל לעבוד.
אחת ועשרים, יוצא להרצאה שהעברתי 40 דקות אחר כך.
שעה וחצי אחר כך יוצא לבית קפה והשעה חמש.
אחת עשרה בלילה אני נכנס הביתה. עשיתי הרבה עבודה בבית הקפה, המוח שלי עבד אובר טיים.
מרגיש שהתקדמתי.
איפה שיש בערה, שם צריך להיות. אני מונע מבפנים. דולק. מאיר.

שמח על היום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/5/2011 23:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גרסה חדשה ל"יש סקס"


איפה שיש בערה שם צריך להיות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/5/2011 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



223


אתה יוצא עם אחותך, היא מספרת לך על כל הנשים שעושות לך עיניים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2011 23:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה היה השבוע שהיה


אתמול הלכתי/רצתי עשרה קילומטר התחלתי בריצה אבל תוך פחות מקילומטר התחילה לי בחילה. השעה היתה שש. יחד עם הבחילה נתפס לי השריר שמתחת לתאומים. אז עצרתי כמה פעמים כדי למתוח. זה עזר רק בקצת.

 

את האשה של המרגוע והסקס דחיתי. לא רוצה כאלה לא רלוונטיות, עם כל הנחמדות שזה מביא איתו. הסחות דעת יש לי מספיק ואני מלמד את עצמי להגיד לא כבר זמן מה, לא רוצה להגיד לא גם שם.

 

יצאתי למסיבה עם אחותי. מסיבה אקלטקית למדי. אנשים לא קשורים, ובכל זאת, מישהי רצתה להשיג אותי בפייסבוק אחר כך.

תוך כדי המסיבה הסתכלתי על שרירי הפנים שלה נעים...

שרירי הפנים שלה דיברו ואני הקשבתי, כאילו היה שקט מסביב וכל תשומת ליבי הופנתה לשם, זה מדהים, הם דיברו ואני ידעתי מה הם אומרים.

כל פעם אני עושה סשנים של למידה של התקשורת הזו, מרתק.

 

לפני כמה שנים קראתי ספר של אחת ג'יין ג'ייקובס עבור עבודה שלי לאוניברסיטה. חייהן ומותן של ערים אמריקאיות גדולות. מסתבר עכשיו שהוא יצא בעברית. התרגשתי לראות אותו.

 

יש לי שתי פרזנטציות להכין. אחת למחר ואחת לעוד תשעה ימים. ימים על ימים אני מבלה בהרצליה עכשיו, במשרד. זה אמנם עולה לי יותר דלק, אבל לבטח יותר נוח מלהתרוצץ בין בתי קפה כמו השנה האחרונה.

 

קנייה ווסט ענק. תקשיבו לזה:


 

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2011 12:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ככה היא השפיעה לי על העתיד


אני יוצא לרוץ.
אתמול היה לי ערב מאד מאד נחמד.
ביליתי עם הרבה אנשים, אחד אחרי השני, בעיקר בלי להיות איתם, בעיקר עם להיות עם עצמי, אבל זה היה כל כך כיף, שממש פינקתי את עצמי.
ישבתי בבתי קפה, אכלתי במסעדות, את חלקם אפילו ראיתי, עם אחרים דיברתי בטלפון, אפילו שיחות טראנס אטלנטיות עשיתי, וזה עלה לי רק 9 סנט, אל תשאלו אותי איך, פשוט ככה.
בעיקר נהניתי להרגיע.

כל זה היה פתיח למה שרציתי להגיד באמת,
שמתי לב שכשאמא שלי אומרת לי שכדאי לי לעשות משהו,
אז גם אם זה דבר שנראה לי שמאד לא כדאי לי לעשות, גם אם אני מתלבט נואשות, גם אם זה מטורף,
היא מצליחה במשפט אחד לגרום לי להבין שהכל בסדר ושכדאי לי לעשות את זה,
וככה היא השפיעה לי על העתיד.

זה קרה רק שלשום, אתמול כבר התחלתי להוציא אל הפועל את המחשבה.
ממש הנדסת המחשבה האשה הזאת, כל הכבוד לה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/5/2011 08:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב עצמאות


אני על חוף במכמורת. מסיבת עצמאות. אנשים זורמים, מוסיקה נהדרת, דיג׳יי כוסית עם חיוך מנצח, ואנשים ממשיכים לזרום ולא מתמלא (כי חוף). כל מה שאני חושב כליו זה המיזם שלי.
מוקדם בבוקר לקחתי ריטלין. הוא מחזיק 8 שעות, לפעמים יותר. מתי התחלתי להרגיש אותו? אחרי 9 שעות, כשהייתי בשוונג של הכתיבה והייתי צריך לעצור.
אני ממש לא בכושר. עלתה לי מחשבה ללכת לאימוני כושר קרבי, מוצא חן בעיני השיט הזה. נשמע מפגר, אבל זה בדיוק הכושר שאני אוהב.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/5/2011 02:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצמאות


ג'ט לג.

אז אני ער בשש בבוקר ולא הלכתי לישון אפילו.

נו טוב, לא נורא.

היום בלילה הולך להיות ערב יום הזכרון.

מחר בלילה הולך להיות ערב יום העצמאות.

מחר בבוקר אני הולך להתחיל לחגוג עצמאות אחרת.

אני מקווה.

הלב שלי מכוון לכיוון אחד. אני יודע מהו.

 

 

בפעם האחרונה שהייתי בכותל המערבי שמתי את ידי על האבנים הגדולות ומשום מקום פשוט התחלתי לבכות.

ובכיתי.

וידעתי.

ידעתי שהחיים שלי הולכים לכיוון מאד מסוים שאני מחויב לו.

ומחר, מחר זה יתחיל בכיוון חדש, כלומר בדרך חדשה, נתיב חדש שגם הוא, כמו כל הנתיבים שבחרתי בהם בשנה החולפת,

יביא אותי למקום שאליו כיוונתי כל השנה, רק בדרך שלעולם לא הייתי חולם עליה :)

נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/5/2011 05:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שדה תעופה והיפה בנשים (ובסוף שאלה)


חמישה לעשר בלילה. שעון ארצות הברית המזרחית.

עכשיו בארץ בטח אוטוטו חמש או שש, או אולי זה שבע...

שדה התעופה ריק.

אני מתעדכן בבלוגים שעשיתי עליהם מנוי.

רוצה להגיב, לא רוצה להגיב.

 

יש לי כמה נשים בראש.

זה מסודר בצורה כרונולוגית ורק בראש שלי יש אובר-לפ. ככה זה בחיים.

אחת שמזמן מזמן לא פגשתי.

אחת שלא כל כך מזמן פגשתי.

אחת שפגשתי פעם אחת.

אחת שאפגוש עוד כמה שבועות.

 

אני לא יודע מה העתיד מזמן לי.

אני יודע שיש אולי אחת, אני רוצה להכיר אותה יותר אבל היא לא רוצה לשמוע ממני. חבל. הייתי שמח ויש בינינו כימיה חזקה מאד.

 

הביקור שלי פה היה פשוט פ-נ-ו-מ-נ-ל-י.

הכרתי אנשים שלא הכרתי, עשרות אנשים, בכל מיני תפקידים, עם כל מיני קשרים.

הכרתי אנשים, שלהגיע אליהם, אתה צריך להיות מחובר ל... לאלהים יודע מי.

ועשיתי את זה.

בארץ מחכה לי עבודה, תרתי משמע.

המשכורת תממן אותי, ואוכל להקדיש את עצמי למיזם שלי, השבח לאל.

 

פגשתי אדם נהדר.

הוא אירח אותי בביתו.

האירוח שלו היה שווה את הנסיעה הזו בזהב.

הוא הכיר לי אנשים כל כך מעניינים ושיכולים להשפיע ולעזור, שזה לא יאומן.

 

בארץ מחכה לי היפה בנשים. (לא באמת מחכה לי)

היא לא חברה שלי, אבל היא היפה בנשים. באמת.

אני הולך לעבוד איתה. אינשאללה.

אבל חשוב מזה שהיא היפה בנשים, אני צריך לעשות איתה בונדינג, ביזנס בונדינג.

וואטאבר ד'ת מינס.

 

בנסיעה הזו למדתי מה זה לשחרר ולא ללחוץ.

למדתי מה זה לשלוט ומה זה לשחרר שליטה.

עשיתי את זה על עצמי ועשיתי את זה אפילו על האדם שלימד אותי את זה.

אתם יודעים, לעשות לט גו. הרי כתבתי על זה כל כך הרבה פעמים בעבר.

 

כמה מילים אחרונות-

1- תגיבו.

2- שאלה: זה שאני כותב באופן לא ברור, אפשר לומר "מוצפן", אלא כנקודות שמובנות לי, כמה זה מאתגר/מפריע לכם?

 

ת'נקס

נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/5/2011 04:54  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חו"ל.

ארצות הברית ליתר דיוק.

כבר שבוע פה ועוד מעט חוזר.

היו לי פה ימים חשובים מאד. פגשתי הרבה מאד אנשים וטוב שפגשתי אותם.

מעבר לאנשים הללו, כל השאר הם יותר מאותו דבר.

אני אומר את זה בהשלמה עם המצב, לא בעס, לא בשחצנות

הכרתי פה, עשיתי את שלי, אפשר לחזור.

המשימה הושלמה.

 

אהיה בסדר, עמוד השדרה שלי איתן והמחויבות שלי בעינה.

הכסף יבוא

 

אני אצל דניאל. הוא נוחר. אין לי כוח להתקלח עכשיו. אולי בבוקר.

23:42

נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/5/2011 06:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)