לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

אני רק שאלה


1- היום ומחר. זה כל מה שנשאר. אחרי זה אני במקום אחר כבר.

2- מה לעשות איתה?
אנשים עם אישיו בתקשורת פשוט מעכבים אותי.

3- תכף נגמר יוני, מה יוביל יולי?

4- מה התכניות שלכם ביולי אוגוסט?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/6/2010 08:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוכל, דיאטה, סקס


1-
מנת אורז עם ירקות מאודים בצהריים
אדממה לפנות ערב
המבורגר של מג'יק בורגר בלילה, שחיתות

2-
זה בעיה כשיש פטל בבית. אני צריך לשמור על עצמי מלהתפתות.
הניסוי הראשון בנוגע למצבי הבריאותי, שבגינו הדיאטה, הצליח.
על הדרך נהיה לי גוף.

3-
בלילה היא אמרה לי: מה, אז לא עושים סקס הלילה?
נשים והתסריטים המיניים שלהן תמיד הצחיקו/העציבו אותי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/6/2010 11:38   בקטגוריות דיאטה 3.0  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעצורים, בדיוק כמו פחדים


אני עומד בפני מקום חדש
אני כל כך מפחד
אלהים כמה שאני מפחד

הפחד מופיע בצורה של חנק בגרון ומכונת כביסה בבטן

מייקל ג'ורדן אמר פעם שמעצורים, בדיוק כמו פחדים, הם אשליה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/6/2010 11:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השלושים החדש


חזרתי עכשיו מהחגיגה שלי בים...
חגגתי את ה- 30 שלי פעם שנייה בתוך יומיים.
הלכנו לים, הבאתי קאווה.
אחרים הביאו בירות, שתיה קלה וקרח.
חפרתי בור בחול, כאילו היה זה לתפוחי אדמה, רק שבמקום אש שפכתי לשם קרח.
זה עבד בצורה קסומה ממש, היה לי בור ששימש  כמקרר.
נהניתי, נכנסתי למים, שתיתי, צחקתי, העפתי חול, התחבקתי, התנשקתי, היה מעולה.
אחרי שכולם הלכו נשארתי לבדי כדי לקרוא קצת עיתון שהיה שם על החוף וכדי לדבר עם אהובה אחת שמעבר לים.
אחרי זה הלכתי והרגשתי שאני עדיין שיכור, שעה אחרי ששתיתי את המשקה האחרון. אבל אולי היתה זו דווקא העייפות.
רכבתי על האופנוע בזהירות.

עליתי על המשקל. המשקל הרשמי שלי הוא 83, שזה בין שלושה לארבעה קילו מאז התחלתי בדיאטה שלי, השלישית במספר.
היתרון הדיאטה הזו היא שאני מרגיש שאני נראה יותר טוב, אבל זה רק היתרון השטחי, אני בטוח שהגוף שלי לא יכזיב אותי בפעם הבאה...

האם ארד מתחת ל-80 קילו?
אני יודע שאני יכול.
ה- שבוע היה בסימן היומולדת שלי ואכלתי ושתיתי מתוקים כמו שלא עשיתי בחודש האחרון.
אני צריך לחזור למשמעת שלי. כנראה שכל החייים אצטרך לשמור על דיאטה מאוזנת כדי להשאר מיוצב ככה, אני מניח שעדיף כך.

מאד מעניין מה שהולך להיות איתי בתקופה הקרובה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/6/2010 21:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



30 שנה / זכור


פעם, לפני שנים רבות, כתבתי שאנשים הולכים מהחיים שלי פתאום, נעלמים כאילו בלעה אותם האדמה, מסרבים לכל תקשורת איתי. עם השנים זה הפך להיות הסיפור של החיים שלי, זה קרה לי 3-4-5 פעמים עם אנשים שונים. כל אחד ואחד מהם חזר יום אחד והתנצל על מה שהוא עשה, הכה על חטא וביקש לחזור לקשר. חלק מהאנשים האלה איתי בקשר היום, כזה או אחר, חלקם רק רצו להקל על רגשות האשמה שלהם. סלחתי לכולם.

יום אחד התקשר אלי אדם שלא דיבר איתי 30 שנה.



remember
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/6/2010 14:04   בקטגוריות זכור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בא לי לעשות מזה שבוע שמח שמח


כי אם אין אני לי, מי לי?
השבוע אני בן 30.
30.
אני לא בן 20 עוד.
30.
ועוד 10 שנים אהיה בן 40.
30.
30.
של ההגשמות הכי גדולות בחיים שלי עד כה.
כי אני אוהב את החיים שלי וצריך לזכור את זה.
וצריך לחגוג את זה.

יש.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/6/2010 08:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום יום...


אני צריך להתקשר אליו ביום שני שלישי...
היום במקרה גיליתי שזו  שהיתה שם בחדר דיברה עלי דברים מדהימים והמליצה עלי.
אולי אקבל כל מיני חדשות טובות ישר ליומולדת שלי == שביום רביעי הזה ==

יש לי הרבה עבודה על המיזם שלי, הרבה מאד הגדרות, הרבה לקרוא, צריך לקרוא המון, לדעת הרבה, המון המון אפילו, כמעט מביך כמה אני לא יודע, אבל זהו, שאני לא נבוך בכלל, אני תמיד לומד בעצמי, זה לא יהיה שונה, אני מקווה. עוד רעיון שעוד לא קידמתי אקדם כבר בימים הקרובים, אני כזה מעיין נובע, אני אוהב את זה בי.

אמרת לי שאני צריך להתפקס, לעשות רשימה ולהבין מה נכון לי ומה לא. מה שלא אמרתי לך, זה שעשיתי את זה, ושאני יודע את העדפותיי, אבל אני מנסה דברים בכל זאת, ואולי כדאי לי לא לנסות אלא "ללכת עם האמת שלי" כי אני יודע הכי טוב מה טוב לי. אבל אני תמיד אנסה, כי זה כמו טיפוס על הרים, מטפסים עליהם כי הם שם. ואולי פה/בגלל זה אני נכשל?

לא יודע. מה דעתכם?

אה, ועוד משהו: "מזוכיזם זו דרך אחת לראות את זה. דרך אחרת זה להשקיע באדם שרוצים להכיר ושווה את זה"
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/6/2010 02:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחככה בי, ליטפה אותי ושמה את ראשה על כתפי


היום הלכתי להוריד את התפרים. 190 סנטימטר ו- 86 קילו אמר המכשיר האלקטרוני שבדק אותי עם צייני לייזר מכל הצדדים. אפילו קיבלתי תוצאת אחוז שומן שאני לא זוכר, אבל סבבה.
אתמול היא התחילה איתי עוד פעם, זו מהמשרד ליד שהחליטה שאני לא מתאים לה לפני שבועיים שלושה. הייתי עם ידיים בכיסים, לא מוכן להיפתח כל כך, כשהיא באה ו-א-ש-כ-ר-ה התחככה בי, ליטפה אותי ושמה את ראשה על כתפי. כמו חתולה, רק לא. ריח של כביסה היא אמרה לי, ריח של כביסה גם לך, החזרתי לה.

היום הלכנו לאכול יחד. לא הבנתי מה היא בעצם רוצה. להיות נחמדה ולרצות אותי בכאילו?
לרצות אותי אבל להגיד לי שזה לא יכול ללכת?
פאק יו, לא צריך אותך.
אני מבוגר מדי ובשל מדי להרפתקאות רגשיות של תינוק בן 22 שמתחילה איתו אשה מבוגרת.

גם כן מבוגרת, ב-ס-ד-ר!

האמת שאני מת מפחד.
מת מפחד מפני העתיד ומפני הצומת שאני עומד בה כעת. חוסר ודאות איז א ביץ' יו קנואו?
שבת שלום.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/6/2010 13:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז זהו ש


הכי אני אוהב שאנשים שרק פגשו אותי ושומעים שיש לי יומולדת אומרים לי: וואו, נחגוג לך יומולדת אוטוטו.

לא.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/6/2010 14:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום קמתי בבוקר ושקלתי 84 קילו. טוב, זה אחרי אוטוטו שלושה שבועות בהם לא הכנסתי לחם לפי.
הפעמים היחידות שסטיתי היו בסוף השבוע הראשון בהם אכלתי משולש פיצה והיום, כשאכלתי שני קרואסונים. זו גם היתה הפעם הראשונה מאז התחלתי, שהכנסתי שוקולד לפה (בתוך הקרואסון).

סטיות קטנות מהדיאטה היו בצורת פחית בירה, בקבוק סיידר אלכוהולי, פחית אקסל ויותר מפרי אחד ביום (לפעמים מנה יפה של פירות).

בסך הכל אני שומר יפה, הפנים שלי הצטמקו מעט, הן חדות יותר וזה גורם לי להרגיש צעיר ואני מרגיש טוב יותר מבחינה גופנית גם. הן בגלל הסיבה בגינה אני בדיאטה, והן כי אני לא מלא לעולם, שזו תחושה מעולה. כלומר, אני מרגיש רעב הרבה פעמים, אבל אני לא נותר רעב למשך הרבה זמן... יש בזה ערך.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/6/2010 15:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)