לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2015

איך נראה טרן אוף מיידי


מישהי התחילה איתי בפייסבוק.

לשאלה מי היא, תשובתה היתה:

 

 

אני בת 30. סיימתי תואר בפסיכולוגיה. כיום, עובדת כמנהלת תיקי לקוחות..אוהבת לצאת לברים, הופעות סטאנד אפ, הצגות, ים, סרטים.... ויש עוד הרבה דברים....
איך נראה טרן אוף מיידי? ככה.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/6/2015 00:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים נסגרים. נקיון.


כמה וכמה דברים נסגרים בחיים שלי, בזמן שאחרים נפתחים.

אחד- הייתי קורבן של הונאה. חודש וחצי עבדתי בשביל מישהו שכל מילה שיצאה לו מהפה היתה שקר מוחלט. נפגעתי מזה. אנשים מסביבי גם נפגעו מזה. הבנאדם שעשה את זה הוא חולה. אני חושב שזה נע בין מאניה לסכיזופרניה.

שניים- יוצא עם מישהי. היא עושה קולות של לסיים. כשבעצם כל מה שזה זה געגועים. אבל לא נוח לה מהמצב שלי בחיים. והיא מרוחקת. אבל היא גם נסגרת. אבל אז היא רוצה סקס. והיא לא סגורה על עצמה. קראתי לה אתמול כמה קטעים מפה, מלפני עשר שנים, ותודה לאל שאני כותב כל כך הרבה זמן, היא אמרה לי ״וואו, עשר שנים אתה נתקל באותו סוג של נשים״. במקרה קראתי פוסט על מישהי, לא זוכר אפילו מי. וזה היה כאילו דיברתי עליה. לא נראה לי שצריך להרחיב.

שלוש- הבנאדם החולה, אז המשפחה שלו תשלם לי. לפחות קצת אחריות לוקחים שם. קטע קטע.

ארבע- המיזם שלי, שהקפאתי בגלל המשוגע, פתאום קם לחיים שוב, דווקא מהצד העסקי.

חמש- וגם המיזם השני צובר עוד ועוד תאוצה.

שש- כנס שהייתי עסוק בהפקתו- הבעלים שלו לגמרי משוגע. אני לא אראה ממנו את הכסף שהוא חייב לי. לא יודע כמה אני רוצה להתעסק עם זה, זה להכניס את עצמי או לעצמי הרבה רעל. מאידך, אני חייב להזהיר אחרים ממנו ובנוסף, לא מגיע לו להנות מפירות עמלי כך כי מי שמרחם על רשעים סופו להתאכזר לצדיקים.

שבע- אני משתדל להתפקס. מה שאני צריך לעשות יקרה. אמנם המייזמים דורשים את האנרגיה, אבל אני גם אמצא לי מקור לחיות ממנו כמו שאני רוצה. אין ברירה, זה צריך לקרות.

שמונה- קראתי כמה פוסטים בבלוג הזה, כולל את הפוסט הקודם של חלום שואה שהיה לי, מזל מזל מזל שיש לי גישה לבלוג הזה. אני אחזיק בו כל עוד אפשר ואכתוב בו. זה לנצח יהיה רעיון מעולה.

אוהבותכם

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/6/2015 16:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)