לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

מכתב אהבה לגבר


 
אני יודע שאמרתי  
 
אני יודע שאמרתי שלא אצור איתך קשר, אני יודע שאמרתי.
אבל אני חושב עליך...
ואני כן רוצה לדבר איתך, אני כן רוצה אותך בחיים שלי, אפילו אם זה רק לאתר...
אני נורא רוצה שתכתוב בו, מאד הייתי רוצה לראות איתך את הפרק הראשון, ושאחריו נעשה מה שעשינו כל כך טוב ביחד. כי בשבילי האתר הזה הוא לא רק שלי, הוא גם שלך, ועכשיו הוא פחות בשבילי, כי אתה לא שם.
אז אני מסכים שנהיה בקשר "אתרי" בלבד, אם תסכים. אני רוצה שתכתוב לאתר.

תגיד, מאיזה עוד גבר הטרוסקסואל היית מקבל כזה מכתב אהבה?

בבקשה תגיב

מחכה 

 



אוי ואבוי אם הוא קורא בלוגים

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/8/2003 20:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אמא שלי כתבה כל חייה בלשון זכר
 
את השירים שלה כתבה כזכר, את המחזה שלה כתבה כזכר, הכל זכר ואין נקבה. רק שלה לא היה זכר מאז שהיה לה זכר.
 
והנה אני מחפש נקבה, קורא נקבה, חושב שאני חושב נקבה, קורא רק נשים... מתעניין בזכרים מעט מעט.
רק לעיתים קורא זכר שמציע לי את מרכולתו נאמנה.

 







לא סתם יש שם זכרים בתמונות. בכל זאת הייתי צריך כמה זכרים בתמונה, כי כך גדלתי לי בבית, עם שתי נקבות עם זכר בלי זֶכֶר.






 
הכרתי את הזכר שנתן את זרעו בשבילי בגיל 17וחצי 
היינו בקשר, בבערך קשר ובלי שום קשר בערך עד גיל 21.






 
ואז בגיל 21 שאלתי אותו אם הוא רוצה איתי קשר אחרי שנתיים וחצי של קשר לא קשר, הוא שתק עשר דקות ואמר- לא.






 
וזה הזכר שיש לי מאותו זכר.
זה לא זכר רע וזה לא זכר טוב.
זה הזכר של הזכר.

פלא שאני מחפש נקבות?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/8/2003 19:04   בקטגוריות אמא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לתוּמי (לטימטומי)


היום קמתי בבוקר... הלכתי לעבודה באיחור ניכר אחרי שהכנתי את התיק והכל, ועוד התקלחתי והתגלחתי.... הגעתי, הכל טוב ויפה... ואז שמתי פעמיי אל המילואים (לא רחוק, לא רחוק) רק כדי לגלות שזה מחר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/8/2003 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רצון עז לספר


קראתי עכשיו פוסט אחר ועלה לי חשק עז לשתף אתכם בחוויה שהיתה לי.
 





לפני שנתיים , אני חושב, אמא שלי חזרה מהקורס המתקדם, זה קורס מאד חזק של לנדמרק.
מוצ"ש, חברה שלי במיטה, אמא שלי מושיבה אותי במטבח ומתחילה לספר לי על התקופה שהיתה לה כשהיתה ילדה.
היא סיפרה לי שהם גרו בדירת חדר, ושהיא ישנה עם ההורים שלה, באותו חדר, ושהם היו עושים סקס לידה... וגם שאבא שלה היה מאונן לידה.





אחרי זה היא סיפרה לי שמתמיד היא אמרה לעצמה שהיא בחיים לא תהיה אמא כזו. היא תמיד נורא פחדה שאני אחוש שהיא מטרידה אותי מינית באיזושהי צורה. היא מאד נזהרה.
אבל אני, הביטחון הראשון שלי בחיים היה שאמא שלי אוהבת אותי. no doubt about it. זה היה העוגן הראשון בחיים שלי. אהבה אף פעם לא היתה חסרה לי.





היא סיפרה לי שמאז ומעולם היא חיבקה אותי עם הכתף שלה מופנית אלי כדי שלא ניגע בשדים שלה...      מעולם לא שמתי לב לזה עד שהיא אמרה לי את זה. ואז התחלתי לראות.. מעולם לא ייחסתי לזה חשיבות, אבל פתאום ראיתי...
וחשבתי לעצמי: אוי ואבוי , מה שהיא עברה... וגם, לא לתת לבן שלך חיבוק כמו שאת רוצה, זה בוודאי נורא.
היא בכתה, אני בכיתי, היינו ביחד.
מאז אנחנו מתחבקים .
למדתי משהו על אמא שלי שמעולם לא הייתי יכול לדעת. והיא פשוט באה וסיפרה לי אותו.
אחרי המקרה הזה התחלתי לשים לב לכתף שלה והרגלתי אותה לחבק אותי כמו שמחבקים כשאוהבים.
 
הו אמא
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/8/2003 02:56   בקטגוריות אמא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכי מעצבן זה שלוקחים לך את העבודה


התפקיד שלי לקראת אייקון 2003 הוא לפרסם את זה בכל הפורומים בארץ
לשם כך מצאתי 58 פורומים שיתאימו לפרסום והתכוננתי להתחיל כשפתאום אני רואה שמישהי אחרת התחילה להתעסק....
עלה לי הסעיף לראש באתי בתלונות
ואתם הבאים בתור
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/8/2003 02:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וָרוּם? דָרוּם! אינטואיציה


כבר בהתחלה היתה לי את השיחה הצדדית הזאת בראש עלי ועל א'.... אתם יודעים" זה לא זה" וכאלה.
 
7 ימים, המוסף של ידיעות, המחבר של "הנזיר", קראתי רק כמה שורות מכל דף....
הוא סיפר שם על אישתו, שהיתה יפה על הנייר, האזקות שלי התחילו לפעול... קראתי את זה בשירותים, פתאום סמס בפלאפון, חשבתי שזו יעל, ידידה שלי... סיימתי בשירותים, זאת א'.
התקשרתי אליה. היא אמרה לישאנחנו צריכים לדבר. שאלתי אם אנחנו נפרדים, היא אמרה לי שהיא לא התאהבה בי ושזה לא זה. איך ידעתי את זה כל כך מזמן לפני שבועיים כבר...
 
הוא מספר שם על ההתחברות לעצמי ועל זה שהיקום מתחיל לשלוח לך סולמות... אתם יודעים, נוסח הנבואה השמימית ושאר ניו אייג'.
 
שיט, נמחק לי הקטע האחרון...
זה המחיר של להיות נאמן לעצמך, אתה קולט דברים... אפרופו אבנים על הלב.
 
חבל לי... אני לא אפגוש יותר את אחותה החמודה, אני לא אפגוש יותר את ע', חברה שלה.גם לא את ביל. קלינטון. זה המחיר שצריך לשלם. ואם היו לי תכניות להיום... אז כבר לא.
 
אין לי משהו חכם להגיד עכשיו למרות שהיה יכול להיות לי משתלם, לא אהבתי את הסופר הזה ואני גם לא אקרא את הספר, זהו, הספרים האלה משעממים אותי והאמת גם ילום כבר לא עושה לי את זה. פעם חשבתי שניטשה בכה זה ספר ייחודי. אחר כך גיליתי שניטשה הוא אחד מסדרת ספרים באותו נושא, שכתב אותו מחבר. אני עדיין אוהב את יוזף ברויר, אבל קרנו של ילום נפלה אצלי קשות.
 
ובכלל רציתי ללכת לקנות מכנסיים היום
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2003 14:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המים שקטים והאינפקטד מאשרום


אתמול אחרי נפגשתי עם א' הלכנו לטייל בעיר הגדולה.
הסתובבנו והיה כיף, עשינו קניות בשוק, מכרה שלה אמרה לה שהיא קצת השמינה ושחסר לה  שני קילו.... עכשיו שתבינו.... הילדה הזאת רצה 8 קילומטר ביום בממוצע בחדר כושר... יש לה גוף משגע, תאמינו לי, ראיתי. מאד כעסתי על האישה הזאת... רציתי לצעוק עליה שהיא בעצמה ריכה להוריד שני קילו ובאיזו זכות היא מדברת ככה והכל כי אני יודע שמאד קל להשפיע על א' בדברים האלה... אני לא מפסיק להגיד לה כמה היא יפה וסקסית ופתאום ההיא מגיעה ואומרת לה שהיא שמנה, נשמע לי כאילו היא ממוטטת לי את ה-
 
מעניין, מעניין... במקום לדבר על א', דיברתי עלי, זה עלי... בגלל זה התעצבנתי, אה, איזה קטע, קלטתי עכשיו. התעצבנתי כי זה היה עלי, לא על א'. כמה אגואיסטי מצידי. קטעים.
 
חזרנו מהשוק עם ערימת ירקות ושאר עלים ירוקים, היא היכנה לנו סלט-סקס התיישבנו ואכלנו... אחורי זה, נפלתי לתרדמה בעודה מנגנת בגיטרה.
הסתכלתי על הידיים שלה, פעם ראשונה שראיתי אותה פורטת על המיתרים. כמה אופי, כמה יופי, כמה יצירה, כמה יוסי.
 
כשהתעוררתי, היה עיגול של רוק על הסדין... קצת מביך אבל התגברתי... ע' חברה שלה הגיעה להגיד שלום והזמנתי אותה לצאת איתי לקנות מכנסיים בת"א אבל היא לא יכולה. ע' היא חברה טובה של א'. מה שאהבתי זה שא' מאד אהבה שהתחברתי עם ע'.
א' הלכה לבריכה לשחות... ע' הלכה להחזיר את אמא שלה הביתה.
 
אני נפגשתי עם חבר והלכנו לגן צ'רלס קלור (צריך לקצר את השם הזה, אי אפשר לקרוא לו גן צ'רלס, כי זה תקוע בין השיניים, ואי אפשר לקרוא לו גן קלור, כי פשוט אי אפשר). התחיל עם הופעה של הדג שהיתה זוועה והלך אל סימפוני אוף לאב שהיו מצויינים ואז הגיעו הפטריה והרקידו והרקידו בטירוף עד שכבר לא היה לי כח. כולי הייתי מלא במים. רקדתי ורקדתי ורקדתי ורקדתי, כמו שאני אוהב, מכל כיוון עטו עלי יחצניות של מסיבות שאמרו לי שהמסיבה במצדה ב12 בספטמבר בדיוק בשבילי... אבל אני ידעתי אחרת. אין לי כושר כמו שהיה לי לפני הצבא. אז הייתי נכנס ראשון לרחבה ויוצא אחרון, לא מפסיק לרקוד 5 שעות רצוף, פשוט לא היה נגמר לי וכולם היו בטוחים שאני על משהו. אבל אף פעם לא הייתי על כלום חוץ מעל מים.
הגעתי הביתה, שמח, מאושר, רצוץ, ובלי אבן מהלב שהצלחתי להסיר בגאון באותו בוקר.
קמתי הבוקר, שמח, רגוע. אין סימן לאבן, חוץ מאנדרטה שנשארה ואמרה: פה נחה לה אבן ז"ל, יהי זכרה ברוך, סעי לשלום, המפתחות בפנים.
למדתי איך ללמוד, ועכשיו אני יודע.
אני הולך לקרוא עיתון
THANK GOD ITS FRIDAY
 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2003 13:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שרב כבד-שרב כבד


זהו, אני אחרי המבחן. נתתי שם את הכל.
היה קל
אני הכי שמח שבעולם.
עכשיו אני יכול להמשיך בתואר שלי.
(אנחת רווחה).... אפשר להמשיך בחיים עכשיו
האבן הזאת הציקה לי בשבעה חודשים האחרונים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/8/2003 11:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יכול להיות אושר חילוני


חם לי ואני מזיע ואני רוצה מנגו.
למישהו/מישהי יש חדר להשכיר?
 
והנה עוד שיר של אמא שלי:
 
 
לא יכול להיות אושר חילוני
 


הַקָּפֶה הָיָה קַר

הַשָּׂדֶה הִשְׂתָּרֵעַ עַד הַגָּדֵר

וְהָעֲשָׂבִים הִזְדַּוְּגוּ


 

לא יָכוֹל לִהְיוֹת אשֶר חִלּוֹנִי

נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/8/2003 14:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב אהבה לבלוג


אתמול החלטתי שאני מוריד את ישרא מדף הבית שלי... זה גרם לי להכנס ולהכנס ולהכנס... ואתם יודעים- זה לא מעלה את הקאונטר, אז, מה זה משנה.
איפשהו באיזור הפוסטים הראשונים שלי כתבתי על הפֶטיש החמור לחיפוש הודעות ומיילים ממערכות האהבה (ע"ר), ושמתי לב שזה בדיוק מה שקרה לי עם הבלוג שלי. כל הזין.
 
לאות מחאה, החזרתי את וואלה למקומה הטבעי בחמישיה ומאז, המים שקטים... אפילו הצלחתי לשכוח לגמרי מהבלוג שלי שנעלם לו טיפין טיפין אל רשימת המועדפים שלי.
 
ואם מעניינת אתכם א' יותר מהכל....אז...   גם אותי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/8/2003 15:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר שנפרד


אני לא יודע איך להתחיל את השיתוף הזה. יש לי, היה לי חבר- צ'.
צ' ואני היינו חברים קרובים.
היום- אאוט אוף דה בלו, הוא מתקשר אלי לומר שהוא לא רוצה איתי קשר יותר בטענה שאני והוא לא מתאימים.
אז נכון, זה נשמע רומנטי, וגם אני חשבתי ככה וביקשתי ממנו להבהיר את הדברים שלו, כי נכון, אני אוהב אותו, אבל, אתם יודעים, אני בחיים לא אהיה רומנטי עם גבר. הוא אמר שהוא כמובן לא התכוון לזה ככה אבל הוא לא מתכוון להגיד לי למה ומה קרה ואיך קרה.
הסכמתי וקיבלתי את כל דבריו (שלא אפרט אותם כאן כדי לחסוך שעמום וכו') והוא אמר שקשה לו לכעוס עלי כשאני מסכים עם כל מה שהוא אומר. "אז תוותר על הכעס" אמרתי לו.
______________________
 
לי יש מנטרה, בסיום כל קשר שיש לי עם בנאדם, אני משלים איתו את הקשר. בדרך כלל אני מודה לו/לה על הקשר ועל החשיבות שהיתה שם בשבילי וכו' וכך אני משלים את זה בשבילי ויוצר את ההשלמה גם לצד השני ושואל אם יש עוד משהו שצריך להיאמר.
 
______________________
 
עשיתי אותו דבר עם צ'. הודיתי לו על הקשר היקר שהיה לנו, אמרתי לו שהיה לי העונג להכיר אותו  (מועתק מהסרט העשירי של  ST )ושהוא יקר ושאני אוהב אותו. אמרתי לו גם שאם יבוא יום והוא ירצה להיות איתי בקשר, הוא מוזמן  ושאני אמשיך לאהוב אותו על אף זאת. ביקשתי ממנו למסור ד"ש לשתי האחריות החמודות שלו ולאמא שלו (ספק רב כאמור) וזהו.
ביקשתי ממנו גם לכתוב לי מכתב בעתיד, כשירגיש לנכון, לכתוב לי מה ולמה. הוא אמר שיחשוב על זה.
 
הוא איחל לי בהצלחה.
 
_____________________
היה לנו אתר מצויין ביחד. הוא אחד החכמים, הוא מלא בתבונה וראייה מפוכחת ובהירה של דברים. אנחנו המצאנו ידע בתחום שלנו וה יינו האתר היחידי שעוסק בתחום הזה בארץ ובעברית. חסרונו יורגש.
בשבילו, האתר היה תמיד יותר שלי מאשר שלו.
בשבילי, האתר אף פעם לא היה יותר שלי מאשר שלו. הוא תמיד היה של שנינו.
הוא היה הבייבי שלנו, של שנינו.
עכשיו הוא רק שלי- והלוואי שזה לא היה ככה, איבדתי חבר יקר היום ומאד עצוב לי על זה.
חסרונו יורגש לי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/8/2003 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל כך נהדר לעשות אהבה כשיש אופֶּרה ברקע


חזרתי עכשיו מא', וכהרגלי, אני יושב לכתוב את הערב שהיה.
באתי אליה והלכנו למכון.... התאמנו לחוד... בסוף עשיתי לה מתיחות.
הגענו אליה אחר כך...היא הלכה להתקלח, אני עשיתי את הסלט. השתדלתי שהוא יהיה קטן וסקסי. רוטב-בלסמי-שמן-זית-שום-מלח-פלפל.
היא מאד התלהבה מההכנה שלי. זה כל כך נפלא...היא אוהבת שאני משקיע, ואני אוהב להשקיע, ועוד בשבילה. הלכנו לחדר שלה...התיישבנו לנו והסתכלנו. בלי להסתכל הרמתי את הכוסית ואמרתי: לחייךְ!, היא החזירה: לחייךָ.
התחלנו לאכול, האופרה התנגנה לה ברקע, זה היה מושלם, וכל כך נכון... אחרי האוכל התנשקנו ומשם עברנו כבר למיטה.
יש בינינו הסכם. אנחנו לא שוכבים עד שיש אהבה. עד שיש אהבה. אין יוצא דופן. ואנחנו גם לא ישנים ביחד עד שהיא אומרת לי שהיא מוכנה.
עשינו אהבה בלי להחליף מיצים
אחרי זה סתם שכבנו והחלטתי לפנק אותה. שאלתי אותה אם יפריע  לה אם אנשק את  כל הגוף המהמם שלה. זה היה ארוך.
אוי  כמה זה נפלא לעשות אהבה עם אופרה ברקע...
דיברנו על סקס. היא רצתה לדעת מה היה הדבר הכי לא קונבנציונלי שעשיתי. שאלתי אותה מה היא אוהבת. מסתבר, שאנחנו אוהבים את אותו הדבר.
נגמר הדיסק. אמרתי לה שתלך להחליף. אמרתי לה שאני רוצה לשמוע עוד אופרה.
היא קמה, עירומה לקיר-המלא-בדיסקים-שלה. הסתכלתי, בהיתי, הערצתי, בחנתי, התבוננתי, התעניינתי. הגוף שלה. עם כל יכולת הכתיבה שלי, אני מוצא את עצמי מרגיש כמו נעל כשאני רוצה לתאר את הגוף שלה, המילים לא באות ואני מרגיש מטומטם ובסוף יוצא לי תיאור של פקוסה מפגרת: מהמם, משגע, וואו. איזה זין.
אני מחכה לה בסבלנות, וזה עושה לי טוב. וגם ההליכה הביתה ממנה במקום להישאר היא בסדר... פעם הייתי מתבאס מזה, והיה נוצר לחץ. אבל כמו שג'ורג' מייקל אמר
 פעם: I'm older.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/8/2003 01:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון אימהי


טוב, אז זה לא סרטן, לשמחתי, טעיתי. זה ציסטה, זה מין גידול שפיר שכזה.
עוד לא נכנסתי לחריש, במקום זה נכנסתי למיון עם אמא שלי הבוקר אחרי שכתבתי את הפוסט הקודם. משם הלכנו למרכז אחר בבית החולים, חיכינו קצת בתור ואז אמא שלי תפסה את המושכות ורתמה איזה רופא לראות אותה. הרופא הזה חמוד, בן ארבעים ומשהו וקוראים לו נבות. היתה לה המון מוגלה בשפה. אני החלטתי שאני רוצה לראות את תהליך הניקוז ופעם ראשונה בחיים ראיתי איך עושים תהליך כירורגי לבנאדם.
אם יש לכם לב יפה חלש אל תקראו את התיאור:
הוא הזריק לה חומר מרדים. לקח סכין קטנה ועשה לה חור בנפיחות, בו בזמן קרו שני דברים. האחד, הוא ניקז לה את המוגלה שהחלה לצאת ושתיים, הושפרצה מוגלה החוצה. זה היה חצי מגעיל חצי משחרר. אמא שלי נענקה קצת אבל ידעתי שזה לטובה וזה היה מול העיינים שלי. ובגלל שזו היתה פעם ראשונה, הרגשתי צורך עז לצחוק למרות שראיתי שלא נבות ולא האחות העוזרת צוחקים, אבל היה לי צורך עז. שכבשתי.
יותר מאוחר קלטתי שצחוק זה עוד אחד מהאוטומטים שלנו.
הרגשת שחרור......... שחרור עמוק של מועקה.
 
אני הולך לישון קצת, אני חייב ללמוד אחרי זה, אני תשוש עכשיו.
דיברתי הבוקר פעמיים עם א', היא כל כך מתוקה.... היא הולכת להופיע ביומולדת של שמעון פרס. אמרתי לה שאני רוצה לבוא. ביל הולך להיות שם. אני הולך לראות את ביל, בילי, ויליאם ג'פרסון, אהובי.....
אני מת לראות אותה, אולי הערב, יותר מאוחר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/8/2003 12:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיבור


התחברתי לחזון שלי שוב
אפילו חלמתי עליו. המוח שלי מדבר אלי בלילה, כמו גדול. חלמתי שאני לומד להנחות. כמו שאני אצטרך להתכונן להנחיה , ככה אני צריך להתכונן למבחן. לצערי ההקשר שלי כרגע הוא להיות או לחדול במבחן הזה ולמרות שביומיים האחרונים לא למדתי, היום הולך להיות חריש מאד מאד מאד עמוק.
 
 
 
לאמא שלי גילו סרטן בשפה. זו בונגלה נפוח כזה בשפה העליונה. זה לא מסוכן, זה לא ממאיר, לא מתים מזה ולא כלום. אבל זה נפוח, זה בפרצוף וזה סרטן. היא היתה אמורה ללכת היום לעבודה ולמצוא כנראה ניתוח פרטי במקום הניתוח שנקבע לה לעוד חודש וחצי, אבל עכשיו כשקמתי, שעה לפני המועד בטעות, אני רואה שהיא עדיין בבית, היא לא הלכה, כואב לה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/8/2003 07:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיפור אהבה מתגבש


אני וא', סיפור שמתגבש לו.
אתם יודעים במה אני הכי גאה? שעכשיו אני חכם יותר. איזי, לאט, בביטחון, לא הולך שבי אחרי הרגשות אלא מקשיב להן ובוחר...
הולך לנו מצויין. היום אחרי השיחור בלט פגשתי אותה בבריכה.  היה לנו מאד כיף ביחד. היא אמרה שמאוחר יותר היא חושבת ללכת להורים שלה... שאלתי אם היא רוצה שאבוא איתה (הסתכנות, אני יודע)...היא אמרה שתחשוב, דיברנו על הטעם הזה של עוד. היא סיפרה לי שהיא רוצה להמשיך עם הטעם הזה של עוד כדי לרצות אותי מאד אחר כך... היה לי מאד נחמד לשמוע אבל... אתם יודעים, גם לי יש רגשות.
בכל אופן, היא חשבה וחשבה, ותוך כדי מסאז' של הרגלים שלה (שאני עשיתי לה, אני מומחה) היא אמרה לי שהיא רוצה שאבוא איתה. מאד שמחתי, כי ראיתי שהיא עברה שם משוחה ואני כאמור מאוד אוהב לעבור משוחות, זה המקצוע שלי בחיים. הלכנו אליה, יש לה דירה חמודה ומשם נסענו לאחותה ג'. הגענו לאחותה. היא כבר סיפרה לה עלי. היא הסתכלה עלי טוב, הזכירה לי אותי... יש לה תינוקת חמודה, הכנו אוכל... וכשהתיישבנו לאכול התינוקת בדיוק החליטה שלא מוצא חן בעיניה כל מה שאכלה היום ופלטה הכל.
אניווי, אז אני שם לב שג' רוצה לדבר איתי אבל לא מתחילה עד שהיא אומרת לי, "נו, ספר לי עליך"
חשבתי לרגע... "בן כמה אתה?", "23", עניתי, "יואו אתה צעיר... (היא רק בת 25).
"נו אז מה אתה מספר?"
מתלבט, ואז מוצא את הנוסחה: "מה מעניין אותך?"
ג: א' סיפרה לי שאתה...
אני: כן, זה נכון
ג': איך...הגעת...?
אני: דרך לנדמרק, עשיתי שם קורב מנחים ואת כל התכניות וזה חלק מהחזון שלי...
 
בקיצור דיברנו על המקצוע העתידי שלי של להיות מאמן מנהלים שזה בדיוק מה שג' עושה בחייה!!!!!
היה מאד כיף
בשנייה וחצי אני והיא התחברנו בצורה אופטימלית ומצויינת, יש לנו אותה שפה, אותו ראש, שנינו יודעים כבר המון זמן שיועדנו לעמוד מול אנשים, לאמן, להנחות.
היה ממש מדליק.
אחרי זה ראינו טיפה את "קחי אותי שרון" המזוויע.
טוב, הנה הקטע הטוב.
 
הגענו לדירה שלה, הלכנו לחדר שלה... התחלנו בנשיקה, הצמדתי אותה לארון... נישקתי אותה, פה, ואז פנים, ועברתי לצוואר, הזזתי רצת את החולצה.... התמהמתי בלהוריד לה אותה, אני יודע כמה בנות אוהבות את זה וניצלתי את זה לטובתי... חיכיתי חיכיתי, ואז הורדתי לה את החולצה. מהר מאד שלי גם היתה על הרצפה. נשכבנו על המיטה, השתעשענו. החלטתי שאני הולך להטריף אותה. הדרך, אני לא נותן לה לגעת בי בעוד שאני עושה שמות בגוף שלה.
הגוף שלה, אוי זו אופרה מטורפת. היא רצה היום 7 פאקינג קילומטר במכון, יש לה גוף של  כוכבת, היא שחומה, השדיים שלה מושלמים והפיטמות מזדקרות ויפות. סימני שיזוף לא צועקים מידי מעטרים לה את החזה, היא שווה, היא פאקינג שווה.
התחלתי בלהרים לה את הידיים מעל הראש ולנשק אותה מהצוואר מטה, נשיקה נשיכה, נשיכה- נשיכה. היא רצתה להתרומם אלי- זרקתי אותה ממני, המשכתי בשלי.
השכבתי אותה על הצד והעברתי את היד שלי בין השדיים שלה בכוח, בכוח, שיפשוף זו המילה, שיפשוף. הנשימה שלה התגברה והיא התחילה לגנוח, עשיתי את זה משהו כמו 5-10 דקות הודף כל מגע שלה חוף מאשר את הרגל שלה.... שיפשוף, נשיכה שיפשוף, לא נתתי לה להגיע אלי, אוי כמה שהיא רצתה.
הפכתי אותה על הגב... התחלתי לנשוך ולנשוך, זה היה מסאאז' אירוטי ממש, זה וגירודים משפשפים שכאלה, ועוד נשיכה בצדדים וליד בית השחי, והיא גונחת .
זה מה שעשינו... אחר כך היא היתה צריכה להירגע קצת, נשכבתי לידה והיא זינקה עלי וצירפתה אותי מלוא הלשון... זה היה מצויין. לצערי לא חוויתי שהיא יודעת לענג כמו כל מיני נשיכות ונשיקות אבל גם זה יגיע, היום היה יום המזל שלה. זה היה רק קדימון. קמתי להסתלק (בהסכמה), קמנו שנינו... היא היתה חצי עירומה, שמה את המשקפיים שלה, אוי כמה סקסית אישה יכולה להיות, הצמדתי אותה שוב לארון, עם הפנים לארון ונתתי לשיניים שלה להשאיר לה סימנים על הגב... מהמוצדקות שבמלחמות ישראל...
היא הסתובבה, ירדתי על הברכיים ונישקתי לה את הבטן עד תחת השדיים... פתחתי לה שני כפתורים מהמכנס (שנשאר עליה כל הערב אגב)." אני עושה לך דווקא... אמרתי לה... אל תדליק אותי, גם ככה אני חמה עליך..... דווקאאאא... היא ליוותה אותי לאוטו, חמודה, התנשקנו, אוי התנשקנו...
מחר אני שוב נכנס להסגר... כמה שיותר ללמוד יותר טוב. ארבעה ימים ליום הדין, ובערב, גאולה: אני פוגש את א' שוב.
 
התקשרתי אליה לפני כמה דקות, אמרתי לה שסתם רציתי להגיד היי, היא אמרה לי שאני חמוד (בפעם המאה היום) היא יודעת לגרום לי להרגיש שאני מציאה, שאני המון, שאני שווה, שאני מדליק, שאני....
 
אנחנו מתראים מחר.
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2003 23:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בנות


בנות שלומדות מדעים תמיד הדליקו אותי. השילוב של זה עם רגישות שובה אותי כל פעם מחדש.
בנות שלומדות מדעים נותנות לבנים לשחק במגש שלהם. אבל מי אמר שמדעים זה מקצוע גברי?
יחי השכל
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2003 15:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמא היתה המדריכה הראשונה שלי.


אמא היתה המדריכה הראשונה שלי.
מאז שהייתי קטן היינו נוסעים לתל אביב והיינו מסתובבים ברחובות. היא הרגישה שצריך ללמד אותי עליה. אז זה מה שהיא עשתה. אף פעם לא הבנתי למה, אף פעם גם לא שאלתי. אבל זה תמיד היה כיף.
מאז גדלתי, וגם עברתי לגור בתל אביב. וגם עזבתי אותה למען חלומות של חזרה אליה.
 
גם היום אנחנו נפגשים בתל אביב והולכים לטייל. ועדיין היא אותה המדריכה, ותמיד יש לה משהו חדש להראות לי או לספר לי, גם כשהיא חוזרת על זה בפעם השנייה או השלישית. האתרים שלנו בתל אביב הם כמו כפתורים שנלחצים אצלה במוח דורשים לספר לי משהו בפעם המי יודע כמה. ואני אוהב את אמא שלי, היא המדריכה הכי נפלאה שלי לאורך שנים.
 
אתמול טיילתי עם א' בתל אביב. א' אוהבת ללכת ברגל, אוהבת את החריש. הלכנו והלכנו. אני חושב שלקחתי לעצמי את תפקיד המדריך, והיא אהבה את זה כל כך. כל כך אהבתי אותה באותו רגע.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2003 10:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טעם של עוד


היתה לנו פגישה שנייה לי ולא'. באתי לקחת אותה, תיכננו ללכת לים ובדיוק חבר שלי יואב מתקשר. שאל אם בא לנו ללכת לאייס בלילנבלום...חשבנו על זה שתי דקות, א' זרמה מצויין (כהרגלה, אם יורשה לי לציין) וחזרנו אליו ואמרנו שנתראה איתו כבר שם.
כבר תיכננתי כיוון נסיעה... והלכתי והחנתי ב.... הלכנו לכיוון שינקין, הייתי רעב, הלכנו ודיברנו והתחבקנו והתנשקנו והלכנו ואכחתי נקניקייה טעימה והיה מאד כיף ובערך בזמן המיועד התחלנו ללכת לכיוון היעד- האוטו, רק שפתאום התחוור לי שהאוטו לא בלילנלום אלא בלינקולן ושתקפה אותי אמנזיה קלה ושלא היה לי מושג איפה זה... אז שאלו שתי בנות והן החווינו אותנו ומסתבר שהלכנו כבר שם.
מה שקרה בין לבין זה שאחרי שגמרתי את הנקניקייה הלכנו לנחלת בנימין שהיתה נפלאה  ויפה, היתה מוזיקה מאחד הבתים ששמעו בקול הרחוב, ואז הלכנו גם באלנבי ודמיינו שאנחנו במנהטן. מצאנו בדיוק את פינות הרחוב שבהן נשים את תחנות הסאבווי של רח' ברודווי שבתל אביב יהיה אלנבי מחובר עם בן-יהודה שיוצר את הרחוב הארוך והאלכסוני של מנהטן. היה מדליק. עצרנו ליד בית הכנסת הגדול באלנבי והתפעלנו מהגודל שלו ואז כשחזרנו לכיוון האוטו חזרנו בשדרות רוטשילד הממש מושלמות פשוט נפלאות לכיוון האוטו, בקיצור, חיש מהר הלכנו ליהודה הלוי ופתאום קלטתי איפה אני ולאן צריך ללכת והגענו...היה  לפני חצות אז נכנסנו פנימה בחינם והתיישבנו על ספת בית זונות מטורפת, די נשענתי עליה, והיא במגע הקסמים שלי נגעה בי שרציתי להירדם לה בידיים. אח"כ עשיתי לה מסאז' וגם היא נמסה לי גם בידיים... היה פשוט מצויין.
סופסוף חבר שלי הגיע, עם חבורה של 4 בנות... מרשים.
בכל אופן האייס לא היה בשבילי, פיק-אפ-דאנס-בר מטורף שממש לא הרשים אותי, לא אהבתי את הבשר שהלך שם, הכוסיות כל כך לא עיניינו אותי, רק א' עניינה אותי וגם המוזיקה לא היתה משהו. בכל אופן הוא הגיע והלכנו לרקוד ומהר מאד השתלבתי עם המוזיקה. היה לי כיף, רקדתי עם א' ועם יואב עם הידידה שלו מקנדה וכרגיל התחלתי לעשות שיחות נפש איתו באמצע הרחבה. אני והוא אוהבים אחד את השני מאד ואין מקוצות לא טובים לשיחות שלנו, כל מקום מתאים לנו. שאלתי אותו אם הוא והיא, והוא אמר שהיא רוצה והוא לא, היא חוזרת מחרתיים לקנדה ושלפני יומיים הם היו במיטה  והוא רצה אבל היא לא ועכשיו היא רוצה והוא לא... הוא אמר שאו שהיא במחזור כמו היא טוענת או שהיא לא מרגישה נוח עם הגוף שלה. אני חושב שאין דבר יותר מדכא לבנים מבנות שלא שלמות עם איך שהן נראות.רבאק, אנחנו חושבים שאתן נראות מצוין גם כשאתן מרגישות הכי זיפט.     בכל אופן, כבר לא רציתי להיות שם, הכוסיות לא היו בשבילי וגם החברות של יואב לא עיניינוני. המשכתי לרקוד ויואב ניגש- שאלתי אותו מה נשמע, הוא אמר אחלה. דפקתי לו מבט, והוא שאל מה אתה מסתכל עלי ככה עם המבטים האלה.
אני: אני שומע רעש
יואב: כן, האמת לא היה משהו לאחרונה
אני: מה העניין?
יואב: אני מרגיש קצת לא שווה כל כך לאחרונה, אני לא עושה עם עצמי כלום. ולא משנה עם מי אני נמצא, זה לא משתנה
אני: אתה כן שווה, אתה שווה המון, ואתה לא צריך לחפש את זה, אתה שווה את המשקל שלך בזהב (הוא חייך), אתה לא צריך לחפש את זה לא בפנים  ולא בחוץ, אתה יודע את זה בלב, פשוט תגיד לעצמך שאתה שווה, הרי אתה שווה.
הוא התאושש, ואני קיבלתי זרנוק אנרגיה והתחלתי לרקוד. הורדתי את החגורה שלי, שמתי אותה עלי בהצלב, קיפלתי את המותניים של הג'ינס שלי כמו שאני אוהב ורקדתי.
הוא חזר אלי אחרי זה, סיפר לי שהוא נמצא עם אבא שלו לאחרונה הרבה ושהוא מגלה שאבא שלו לא מאמין בעצמו (מזכיר לכם משהו?) ועוד כל מיני דברים ואז שאל אותי מה אני רוצה עכשיו?
כששואלים אותי מה אני רוצה אני לוקח את זה בתור ההזדמנות היומית להקשיב ללב. עבדתי קשה כדי להתחבר ללב שלי, פעם ממש לא הייתי מחובר אליו, ועכשיו אני יכול לקרוא לו והוא נפתח.
אמרתי לו שאני רוצה להיות עם א', לגעת בה, לעשות לה מסאז' כומ שדיברנו.
הוא שיחרר אותי לדרכי. לפני כן לא רציתי להשאיר אותו לבד איתן כי הוא רק הגיע ושילם 40 שקל כניסה וכו', אבל עכשיו זה היה שלם, לי ולו. לקחתי את א' והלכנו. מושלם.
חזרנו לשדרות רוטשילד היפות. שנינו היינו עייפים. רציתי ללכת אליה, אפילו לישון איתה, אבל זה לא היה בדיוק פַיין-טְיוּנְד . ובדרך הביתה אמרנו ששנינו עייפים וכשאני אמרתי את זה היא אמרה שנתתי לה את התשובה שהיא חיכתה לה, לשמוע מי אני שם.
אבל בכל זאת רציתי, החניתי ליד הבית שלה והיא שאלה אותי אם אני אעלב אם היא תדחה את המסאז' שלי לפעם אחרת כי היא רותה להיות נוכחת וכולה שם כשאני אעשה לה מסאז'. האמת שעצם השאלה הכניסה אותי למצב נעלב, אבל קלטתי את זה וירדתי מזה, לא לפני ששיקרתי לה שהיא חופשיה לבחור מה שבא לה, שזה נכון אבל לא מה שהרגשתי באותו רגע. התנשקנו, והתנשקנו, והתנשקנו היא לקחה את המשקפיים שלה ואמרה, יואו איזה טעם מטורף של עוד , לקחה את הדברים שלה ויצאה מהאוטו.
מבחוץ שאלתי אותה אם אני רואה אותה מחר בשיעור בלט? כהרגלה, היא אמרה בטח בהחלטיות. ראיתי אותה מתרחקת.
נסעתי משם עם טעם בפה, טעם של עוד.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2003 02:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדייט שהיה כך היה


יצאתי מהבידוד, ולקחתי את אמא שלי לאוטובוס. התקשרתי לא', היא אמרה שדברים התחרבשו לה...החלטנו שקובעים בשבע בחדר כושר. השעה היתה קצת אחרי ארבע. ידעתי שאני לא הולך ללמוד, במקום זה מצאתי לי מחשב עם אינטרנט באחת הספריות וכתבתי לכם את הפוסט הקודם. בשש כבר הייתי בחדר כושר, להזכירכם, קבעתי איתה
ב7 בחדר כושר. החלטתי שהיום אני הולך לעשות כפרות בחדר כושר, פוּל אירובי.

התחלתי עם 10 דק' אופניים, 7 דק' ריצה, עוד 2 קילומטר אופניים, הליכה מהירה 10 דקות, אופניים, ודי. א' הגיעה. שיקרתי לה שבדיוק סיימתי את החימום שלי, היא התיישבה לעשות אופניים... האופניים לידה היו מקולקלות, ירדתי, היא אמרה שאני לוקח לה את תשומת הלב וכשהיא איתי היא לא מרוכזת בכושר, אז הלכתי.

דפקתי משקולות וקינחתי בארבעים דקות מתיחות לא מהעולם הזה, א-לה רקדן בלט מתהווה. זה היה כיף מטורף, הגעתי למקומות שלא ידעתי שאגיע וגם הרגשתי מצוין, הורדתי קלוריות בטירוף ופימפמתי משקולות שלא כהרגלי, הייתי ממש אפקטיבי.

אחרי המתיחות היא בדיוק סיימה , היא התחילה לעשות מתיחות על המכונה... מאד לא מומלץ. שאלתי אותה אם היא רוצה שאעזור לה... היא שמחה ואמרה שהיא באמת פדלאה מכדי לעשות מתיחות. התיישבנו על המזרונים ועשינו מתיחות ביחד, יותר היא ממני, היא אמרה שיש שרירים שהיא מעולם לא הרגישה וקיללה את אמא שלי בחיבה. את אמא שלי היא שלחה לעמוד בצומת ואותי היא לשכה לשגר טילים עם בנות אחרות. היא היתה בשוק מהמתיחות , זה היה לה ממש כיף, היא החמיאה לי על הידייים החזקות ואני הרגשתי מרומם, איזה כיף לקבל מחמאות כאלה...

יצאנו החוצה ,היא קנתה דיאט קולה ואני קניתי מיץ וקורני בננה. היה כיף, הלכנו לשבת והתחלנו לדבר, סיפרתי לה שאני רוצה להיות מאמן מנהלים והיא אמרה לי שזה מה שאחותה עושה.התרגשתי. היא סיפרה לי על היותה זמרת אופרה, על המלגות, על הנסיעות, על התורמים, על הכסף, על ההורים. אני סיפרתי לה על החזון, על הלימודים,
על המכשיר של גיסי (סטארטאפ מצליח ומדהים- מכשיר להורדת לחץ דם בלי תרופות ובלי תופעות לוואי, רק בעזרת הנשימה)- היא אמרה שזה יהיה טוב לזמרי אופרה ורצתה להשיג אחד בעצמה. מגניב.

היא גם סיפרה לי על חבר שלה לשעבר ועל זה שהוא חולה כי הוא לא יודע לתת אהבה-- היא אמרה לי בערך פעמיים שאיזה כיף למצוא בנאדם בריא כמוני, אני יודע שאני בריא, זה היה כיף לשמוע...

הלכנו אחורנית לראות את הסרט, חיוו של ... לא זוכר- סרט מצוין, אני שונא סרטים כאלה, מתעב, סרט מצוין. התחלנו להחזיק ידיים, היא שאלה אותי מאיפה הגעתי לה, לא היה שם מאמץ, לא היתה העמדת פנים, לא ניסיתי כלום, הכל פשוט זרם בלי שהגיד כלום, היה ממש ...

ברור לכם שלא התקלחנו אחרי החדר כושר נכון? היינו עם הבגדים של האימון (היא אמרה לי שאני נראה מדוגם איתם...)

עכשיו כשאני כותב, אני משחזר את כל המחמאות שהיא נתנה לי, איזה כיף לקבל כל כך הרבה מחמאות, וואו, באמת הרבה

החזקנו ידיים בסרט, היא ליטפה אותי, זה היה כמעט אירוטי, הייתי מרוכז בסרט, אבל לא ידעתי מה לעשות עם עצמי מרוב אושר, אז התרכזתי בסרט. גם התנשקנו, ראיתי את יופיה, כמו לשחות באגם . העיינים.

יצאנו מהסרט, הלכנו לאוטו, לקחתי אותה הביתה, היא נישקה אותי ואמרה שהיה לה כיף, היא צריכה לקום מחר מוקדם לשיעור פיתוח קול, אמרה לילה טוב, והלכה.

_______________________________________________________

לא היה לי שום צורך לקבוע איתה מועד אחר לפגישה.

_________________________________________

היום עברה לי מחשבה בראש:

לפני שנתיים הייתי בערב מבוא לפורום, הפורמט החדש של הערב.

צריך למצוא תחומים בחיים שאינם בדיוק כפי שאנחנו רוצים אותם או כמעט ולא או בערך שלא עובד, מה לא עובד כמו שאנחנו רוצים. העלתי מספר מקומות ואחד מהם היה אהבה אז התמקדתי בתחום הזה.

ואז נשאלה השאלה " איך אתם כשהתחום הזה כן נמצא במלואו ועובד?"

הנה מה שכתבתי: כשאני אוהב אני- רגיש, פגיע, רגוע, שמח, שלו, פתוח, אוהב, מלא בביטחון עצמי, מעניק חום, סומך עלי, סומך עליה, מקבל, פתוח ועוד ועוד.

השאלה שאח"כ היא מהחסר שאם היה נוכח היה עושה הבדל? זו השאלה המדויקת. להיות מה?

לא משנה מה כתבתי, הגעתי לתגלית שהיממה אותי- אני לא צריך לחכות עד שתהיה לי אהבה כדי להיות את כל אלה, אני יכול להיות כל אלה עכשיו ואולי מזה תבוא אהבה. זו בהחלט היתה פריצת דרך שהשפיעה עלי מאז.

כך הייתי כמעט עם כל בחורה שפגשתי, כמעט עם כולן. זה עבד, אבל לא כמו שרציתי. אני חושב שהן פחדו. הייתי איתן ישר מי שאני, בלי הקדמות בלי מסכות בלי משחקים בלי מחבואים. לא כולן פחדו, כמובן שעם חלק זה היה מסיבות שונות

אבל היום הרהרתי בזה שיש לי שנתיים ניסיון עם זה והנה עובדה שזה לא עבד, אז אולי ננסה משהו אחר? לא.

היום שמתי לב שדבק בי משהו שיש לבנות שהכרתי וגם אולי לחלק מהבנים שאני מכיר- שן שומרות על הקלפים, לא צריך להיחשף מהר מידי... הייתי כזה קצת היום, כן, זה נותן ביטחון, כן, זה היה כיף, שמתי לב שהייתי מסוייג כמעה. אני לא חושב שהיא שמה לב... היא היתה מאד מיוחדת.

_____________________________________________________________

נורא התחשק לי להישאר איתה עוד הלילה, לא לשכב או משהו, הרי זה אסון, בעיקר לי, אני שונא סטוצים, היה אחד, הצטערתי, אבל אולי טוב שהיה.ונגמר השבח לאל.

מיד כשנפרדתי ממנה חשבתי עליכם, אני לא יודע כמה קוראים את הבלוג שלי, אבל אולי זה בכלל לא משנה, הנה תפסתי את עצמי כאחד שרץ לספר לחבר'ה, אני! לא יאומן. לאן התדרדרתי.

נחמד, נחמד.

 

 

 

_____________________________________

גם יעל התקשרה אלי היום, רצתה שניפגש, אבל שוב קרה לה משהו. טוב, זה לא משנה, גם זה עוד קצת פיקנטריה.

_____________________________________

נחכה ונראה

נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/8/2003 01:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דייט להערב ואורגזמה בדרך.


בכלל אני חושב שנורא כיף לשתף, אני מתחיל לאהוב לעשות את זה אונליין.
אז העדכון לעכשיו הוא שהיא דחתה לנו את הדייט לערב. אנחנו נפגשים בג'ים ומשם מיוזעים ושמחים (ואולי אפילו חסרי מתח מיני) אנחנו הולכים לראות סרט חינמי בקאנטרי.
אז אני כבר כאן באוני' למרות שאני לא הולך לפגוש אותה, ואין לי זין ללמוד עכשיו יותר, למדתי היום בערך שעתיים/וחצי, זה לא המון, זה לא מספיק, אבל זה מה שעשיתי. הסתבר לי גם שאני קצת חלש בהתפלגות t אז לקחתי מחברה טובה שלי נ' את הספרים שלה. בכלל, אם לא היא זה היה עולה לי הרבה כסף, אני אוהב אותך נ' יפה וחכמה שלי.
אז כהרגלי אני מחפש מה לעשות בזמן שנותר לי עד הדייט במכון, בינינו, זה לא כזה דייט, הרי כבר פגשתי אותה שם אלף פעם על המכונה. נראה לי שמה שנעשה שם היום זה תחרות הליכה מהירה.
מאז שהכרנו היא ניסתה לעקוף אותי בהליכה מהירה על המכונה. אני שונא לרוץ ואם אני רץ זה לפרקים קצרים, מה שכן, מה שעושה לי את זה זה הליכה ממש מהירה, אני מדבר איתכם על 9- 10 קמ"ש. תאמינו לי, זה מהר, זה הרבה, זה שורף, וזה אורגזמה. כן, אמיתית, כזו שגומרים ממנה, אני לפחות. אני מאלה שמצליחים לגמור מפעילות גופנית שלא כוללת חדירה. זה קורה לי בהליכה מהירה או אופניים במכון וזה קורה לי לשמחתי בדיסקוטקים ושאר רחבות ריקודים. העניין עם התחליף אורגזמה הזה הוא שאני צריך להוציא את הנשמה בשבילו (לא מת על זה) וגם, שאין לי מושג מתי זה מגיע, שלא כמו בסקס, שם אני יכול לשלוט בזה (כן, גם בזה נתברכתי)...אז זהו, אני מעביר את הזמן פה בישרא. שזה גם כיף, אני מודה.
עוד מעט יבוא גם הפרו ונעשה מזה אתר ראוי.
עוד משהו?
אולי תכתבו לי \?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/8/2003 16:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)