לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009


מצד אחד עליות, הוכחות שזה הכיוון הנכון.
מצד שני, אני מרגיש שותת דם,
כשהעליות מחזקות את ביטחוני והירידות הן שיעור בצער עמוק,
וכך זה יום יום, יום יום.
אין נכון.

נדרש לשתוק,
שוקל בעצב שאין דרך חזרה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/8/2009 10:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט זמן טוב


בדרך לדירה שם חשבתי להתחיל חיים חדשים הולך להפרד ממנה כעת
אתמול בשיחה נאמר לי שאני מתקרב ואז נפגע
נזכרתי עכשיו בטיפולו של זה שם הבחנתי בהצטרפויות של מקרים ולמדתי להסתכל על צבר של מקרים בתוך חיי ולראות איך הם משפיעים עלי
בסופו של יום נכון לעכשיו בגילי המופלג אני עומד לבד לא פוחד אך למעשה מוטרף מדאגה שמה שוב אשאר בלי כלום להתחיל מהתחלה
שם את מיבטחי באדם מה אני צריך לעבור בחיי כדיי ללמדני דרך סלולה
מה אני צריך לעבור בחיי כדי
מה השתנה ברבות השנים
הבלוג הזה הוא מראה לחיי של מי שהייתי ושל מי שאני היום
פחות או יותר
זה כמעט זמן טוב לחשבון נפש
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2009 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תקופה טובה או תקופה רעה?
עוד לא החלטתי.
נראה שאני משתכנע בכיוון אחד ועם זאת, אני גם מבודד מאד.
הבידוד לא טוב לכשעצמו, אבל כאחד שאומר שעדיף כלום מכמעט אני די בטוח שלא היה לי כלום קודם חוץ מאולי אשליה.

אשליות זה לא טוב, בטוח לא.
עכשיו אני קורא לעולם לזמן לי אשה שתהיה בת זוגי.
בואי. אני מוכן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2009 00:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עת לאהוב ועת לשנוא


עת לאהוב ועת לשנוא.
לפעמים צריך לאהוב אבל לפעמים צריך לשנוא.
בימים האלה זה לא IN לשנוא, צריך רק לאהוב. ומרוב שצריך רק לאהוב סובלים. סובלים רשעים, סובלים דברים לא טובים, סובלים כל מיני דברים.
אני מבין עכשיו שזה הזמן שצריך לשנוא, לשנוא מספר אנשים כדי להגן על עצמי, כדי לקדם את עצמי, כדי לשפר tאת עצמי ולמקד את עצמי.
אני רואה אחרים שעושים את זה מבלי להבין ופשוט שונאים בלי סיבה או מסיבות לא סיבות.
אני מצטרף למסיבה, מיי דה בסט מן ווין.

פעמון.
אתמול בלילה היא אמרה לי: על שני דברים אני לא רוצה לוותר- עליך ועל סיגריות.
הייתי צריך לילה של שינה בשביל לקום בבוקר ולהבין כמה היא מבולבלת.

לא לבחור.
הרבה פעמים כבר כתבתי שחוסר תקשורת הוא תקשורת.
אתמול התוודעתי לכך שגם חוסר בחירה הוא בחירה וזה היה קר, חד, חלק ועם כל האהבה שהיתה שם באותו רגע.
יותר מכך, לרצות לא לבחור זה ילדותי. גורם לי לחשוב עוד על לאהוב ולשנוא,
כי כל תקשורת היא תקשורת
וכל בחירה היא בחירה
גם אם יש שם את חסרונה.


נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/8/2009 08:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין דברים בגו


איזה תענוג זה, חזרתי לקרוא בלוגים, כאן בישראבלוג, אבל גם בחוץ.
כאן יותר כיף, כאן זה הבלוגים האישיים, לא של אלה שרוצים לומר משהו לעולם,
אלה שרוצים לפרוק את מה שיש על ליבם,
אלה שהשם הבדוי משמש להם כעוגן וכמִבְטח.

נסעתי אתמול בערב לחיפה, נהניתי מאד לנהוג, הן הלוך והן חזור.
האמצע היה בינוני מינוס ומהר מאד ידעתי שאין דברים בגו.
אז העברתי את הזמן.
גם הקאווה עזרה לי להגיע להחלטה, שלוק אחד ונחתה עלי העייפות, שוב, אחרי שאכלתי קודם.
מוזר.
טוב, לא נורא. נסיים את זה יפה.
מחר נקנה עוד אבוקדו.

חשבתי עליה.
חשבתי גם על אחרות.
חוסר תקשורת הוא תקשורת.
זה העולם, כאן אני חי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/8/2009 14:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל טוב!!!


שש שנים לבלוג הזה.
מזל טוב ליוזף ברויר ולהנדסת המחשבה!!!


נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/8/2009 01:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז אני יודע


אז אני יודע שיש משהו בגיל הזה שמשנה אותך. עכשיו אני יודע את זה.
אז אני יודע שיש משהו שאני רוצה לטפל בו בעצמי, משהו שמטריד אותי כבר הרבה שנים. משהו ששווה לטפל בו. שווה את המאמץ שלי.

אני יודע מה אני מחפש. אני יודע שנכון לכרגע הסביבה שלי ריקה.
אני יודע שנכון לכרגע אני גם לא מרשים במיוחד.
לא מרשים את עצמי. לא יודע מה עם הסביבה. פחות חשוב. הסביבה משעממת.

אני יודע שאני יותר אוהב את עצמי כשאני חושב בצורה מסוימת.
אין אהבה שם כשאני סותם. אין אהבה שם כשאין לי חופש. אין אהבה כשהמחשבה לא מופעלת והמוח כבוי.

בגלל זה אני אוהב האוס. הציניות שלו מעולה.
לא כי אני ציני. אלא כי הוא חושב. ואני חושב.
ודיאגנוסטיקה עושה לי את זה. זה תמיד היה כך. מתחילת הבלוג הזה.

וזה ככה. אני תאומים, אז אני כנראה מחקה התנהגויות לא רע.
אני מחקה כמה דברים שלמדתי.
וזה הופך אותם לשלי.


נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/8/2009 01:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה כמו פורסט גאמפ


התקופה הזו היא כמו אצל פורסט גאמפ
הילדות עם ברזלים על הרגליים
ואז השבירה שלהם והריצה קדימה

וזה לא שהרגשתי ככה באופן ממשי כל כך
כמו שהרגשתי שיש משהו שעוד לא יצאתי ממנו שהייתי צריך לצאת

כרגע אני עושה קפיצת אמונה במה שאני עושה בחיי
כי אם יש משהו שלמדתי לעשות, זה קפיצות אמונה
כי מה אכפת לי להחליף אמונות אם האמונות שלי נכשלות מדי פעם?

והבלוג הזה,
אני שומר עליו,
הוא הבלוג האישי האמיתי שלי
מי שאין לו בלוג אישי לא יודע פתיחות מהי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/8/2009 12:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי קמטים זה סקסי


כשאתם בני 29 אתם מתחילים לחשוב באופן אחר.
אתם רוצים דברים מסויימים לחיים שלכם, אתם רוצים בני זוג מסוימים,
רמה מסויימת, כיוון מסוים, מבט מסוים.
מבט מסוים והבנה מסוימת.
הבנה מסוימת של איך החיים.

ומתחילים לכם הקמטים, הקמטים של לפני גיל שלושים.
ואם אתם קרחים וגדלתם על ז'אן לוק אתם מקבלים את זה באהבה, כמוני, ומבינים שקמטים זה סקסי.
כי קמטים זה סקסי, קמטים זו חכמה, חכמת חיים.

ואתם מחפשים את האישה. כבר אין לכם תבנית. לעזאזל התבנית.
גם ככה עד היום זה לא עבד לפי תבנית. ההפך. התבנית היחידה לזוגיות היא שלא היתה תבנית אז פאק על התבניות.

ואתם פה, ומחפשים, ואין יותר שיגועים ובלאגנים.
בלאגנים זה לחלשי אופי. לרכיכות.
וגם את העקרונות שלכם מכרתם מזמן.

כי הכי חשוב להיות מאושר,
לא ככה?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/8/2009 00:34  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה קטע


שלום,
הרבה זמן לא הייתי פה, יא אללה!

שלום,
הגעתם לבלוג של יוזף ברויר, תשאירו הודעה!

שלום,
רק נכנסתי למחוק הודעות ספאם,
מה לי ולויאגרה?!

שלום,
יום שבת היום, דווקא נחמד ששקט בחוץ!

שלום,
איזה קטע!
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/8/2009 11:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)