לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

בוש(ת)


how gay can you get?


 




 


גם אני קורא הארי פוטר




נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/9/2004 17:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כמה שקט לי פה
בכלל לא שומעים מפה כלום
גם לא שנהרגים אנשים בחוץ.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/9/2004 17:15  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלום- כמו בסיני


נשכבתי על הספה, חשבתי על סיני, נשכבתי על הרצפה, נזכרתי להירדם
היה שקט, 
ועדיין שקט
זרמים של... זרמים של שקט שוטפים אותי
אני לא צריך לעשות כלום ואני לא חייב כלום בדיוק כמו בסיני
התעוררתי מהרצפה כשכל צד ימין שלי גמור מכאבים
קיבלתי מסאז'. אחרי זה הלכנו לישון, כל אחד במיטה שלו, אחרי שחלקנו שנינו את אותו המחשב
פעמיים קמתי מעוך וגמור,ל מאושר, פשוט מאושר
אין עלי חובות אין עלי כלום
וככה זה הולך להיות גם מחר ומחרתיים- כלום- כמו בסיני
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/9/2004 16:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאורות שנגלים דווקא ב...


מחשבות לפעמים מוצאות את חשיבותן רק בתא השירותים
כשריח שלך שתן עולה מדפנות האסלה
כתמרור של הזנחה סלש אזהרה
הלכתי לנקות את האסלה והבנתי מה קרה.



ולכל אלה שלא הבינו: לשנע זה להזיז, לא לזיין.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/9/2004 14:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צרור מחשבות


היום אלך לי בחצאית.
אתלבש יפה אצא לבלות.
צריך נעליים תואמות.

אמא מתגעגעת, מתקשרת, אוהבת
אך כל זה מחוצה לי
כאילו אין בי דבר לתת לה
ובכל זאת מצאתי את עצמי מצליח להכנס פנימה לתוכי

שמח שקניתי את הבגדים, אני נראה טוב בהם
במחיר הזה אני יכול לחגוג כמה שרק ארצה
בא לי להסתפר אבל שיער מתארך רק ייפה אותי

האם אצליח לחסוך?
זו קביעה לא שאלה.

אני תקיף בעמדתי לבסס את חברויותיי
אולי יותר מכל דבר אחר.
חשוב חשוב חשוב

גם הסתכלתי על עומר
הוא מביא הרבה חיוך והרבה שמחה
יש לו זמן וסבלנות להעניק לאנשים, זה עושה את החיים שוים
זה ממלא אותם בשמחה.
לעצור את האוטומט ולעבור לידני,
להבחין וליישם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/9/2004 17:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגליות ושינועים


רציתי להתחיל עם שתי בחורות היום. אחת רק עברה למרכז מב"ש והשנייה היא רכזת הפרח שלי. הבטן שלי אומרת שהיא תתחיל איתי עוד קודם, כי אני, לא נראה לי שאעשה משהו עם זה.
הלכתי להתפנן לי בבריכה, השתזפתי 3 שעות, לא רע.
חזרתי לדקאנט, ראיתי כתבה ברשת, ובעקבות זה הלכתי וקניתי לי 3 חולצות TNT ב30 שקל. שווה. שווה בטירוף.
הלכתי לעבודה. עשיתי 52 שקל לשעה. לא רע.
בדרך הביתה דיברתי עם ידידה שלי, הכרנו כשהייתי בן 21, היא היתה בת 27, היינו יחד 3 שבועות, או יותר נכון אני הייתי איתה. היא היתה בסיפורים על המין הגברי אז, לא היתה מוכנה.
הקשבתי לה בשיחה איתה, למדתי משהו על בני אדם, בני אדם כשהם בדייט, הם נמצאים יותר מהכל בראש שלהם, בפנים עמוק. בפחדים, בשיפוטים, בתסכולים. ואז הפגישה נראית כמו שהיא נראית. היא סיפרה לי שבדייט שהיה לה אתמול חוץ מלהיות בראש שלה, היא ממש נלחמה להיות עם הבחור ההוא, נלחמה לצאת מהראש שלה, בכח. הייתי מאד גאה, ולמדתי מזה, למדתי שחשוב לצאת מהראש, ושאחרת כל הדייטים נראים אותו הדבר ושבגלל זה רק לפעמים הולך לנו בדייט, כי במקרה יצאנו מהראש שלנו. זה לא חובה, אפשר להיות מחוץ לראש. ההבדל בין מין לאוננות זה שבמין לפחות מכירים עוד אנשים.
היא סיפרה לי שהיא בכוונה לא לקחה את הטלפון שלו, כדי לא ליצור דברים אלא כדי שדברים יבואו אליה. מעניין, זה בדיוק מה שאני אומר מאז סיני. טו אסק אנד לט גו. לבקש ולשחרר.
היום הלכתי לקאנטרי, עליתי שם על המשקל ונדהמתי, שבעים ושש שבע מאות חמישים, מסתבר שלא רק שלא השמנתי, אני ממשיך להרזות. שוק טוטאלי.
הבחורה מהפרח כל כך התלהבה ממני, שאחרי שהיא אמרה לי שהיא קיבלה אותי לתכנית (תשובה מקבלים תוך שבועיים בד"כ) היא אמרה לי שאני מתאים לעוד תכנית שהיא מרכזת, מתאים פרפקט... התחלתי לשים לב לאודם קל שהילך על לחייה (מה אני אומר פה בעצם?).
החבר שלי סיפר לי שהוא הכיר מישהי בסיני. שאלתי אותו אם היא קטנה וקומפקטית כמו שהוא אוהב. בטח הוא ענה, הכי כיף להתכרבל איתה במיטה. ועל הזיון הוא השתמש בביטוי "הכי כיף לשנע אותה"- גאוני. אחחח הקומפקטיות האלה, כאמור השתנה לי הטעם בבחורות. גם אני רוצה משפחתית קומפקטית. לשנע.

11:00- סלט ירקות, טונה, לבנה, חומוס.
15:00- אורז וד.קולה
18:00- מנה קטנה של פסטה
22:30- 3 פרוסות דקות של סטייק
24:30- 2 אפרסקים

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/9/2004 02:05   בקטגוריות תמונות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רשימות...


בבית מאד קל לא לגעת בדברים שאסור. אני יודע מה יש וכל פתיחה של המקרר מזכירה לי שאני לא צריך לאכול ושאכילה היא בסך הכל פיצוי על רגשות ומחשבות שאני חווה על חוסר אינטגריטי שיש לי בחיים. לא סתם יש לי פתאום כרס קטנטנה.
אמנם הורדתי 10.5 קילו אבל גם במשקל 77 קילו (אני בטח שוקל יותר היום) אפשר לגדל כרס שנכונה למשקל הזה.



בעבודה המצב קצת יותר דורשני. יש כאן אלכוהול, שתייה טובה, נישנושים מעשה יד, בשר, לחם טוב, רטבים, זיתים מדהימים, ובעיקר- אפשרות לנשנש כאוות נפשך.
אתמול עשיתי לי תכנית משולבת לשבועות הקרובים ולשנה הקרובה:
המדובר פה הוא על כסף, לימודים, תכניות עתידיות, בריאות (חייבים לשמור על דיאטה קפדנית אחרת אני אוכל אותה), הגשמת חלומות, ובגדול, עמידה ביעדים, בעיקר של חלומוצ, כי דווקא מיעדים מטריאליים (למרות שאני הולך להשיג אותם) אני מבקש להימנע ע"י שאני עוזב את הארץ- A.K.A המירוץ של התרבות הישראלית אל הפנסיה.
אתם יודעים שהצרפתים חוסכים כסף רק עד אוגוסט הבא? הם יוצאים לחודש חופש. אנחנו חוסכים פה עד גיל 65 כדי "להתחיל לחיות". מדהים.

27/9/04-
12:30 - סלט, טונה, חומוס, לבנה, פרוסה קלה, פלפלים חריפים, דיאט ספרייט
14:30 - אפרסק
18:00 - 2 קציצות, סלט ירקות
21:45 - חצי אגס, 6 זיתים, בערך.
22:40 - סלט חסה (לימון שלם עושה מיצים לא טובים לקיבה שלי).
24:15 - דוריטוס (אסור לגמרי אסור), דיאט קולה.

לא שתיתי היום מיצים לראשונה זה המון זמן. לא אכלתי היום סוכרים מיותרים חוץ מהאגס. נגיעות של אלכוהול רק ממה שהכנתי לאנשים כדי שלא יאמרו שזה זוועה, דוריטוס- הייתי עצבני.
חשיפה ראשונה של החצאית שלי. אחת מהשתיים.
בסיני הסתובבתי ככה. בערך.




נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/9/2004 01:31   בקטגוריות תמונות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שגיאת קטיב


1- לא יצליחו לשכנע אותי בחיים שאנשים שכותבים "אובחן" ולא "ובכן" הם דיסלקטים. זה פשוט לא יעזור.
מה, ואני לא הופך אויתות כשאני כותב מאר?
2- פתאום, אין יותר.
3- חרמנות.
4- אני הולך להיות שם. שם כמו שכתוב למעלה.
5- גם מילואים. בית זונות. הכי קל בעולם.
6- הולך לעבודה. אולי לשם שינוי אזכה לביקור היום.
7- אתמול קלטתי מה זה ברנז'ה של ברמנים. קלטתי בגדול. שאלתי את כרובי אם יש איזה טופס הצטרפות.
8- הרגל שלי כואבת כשאני דורך עליה.
9- אני לבד כבר שבוע ולא מתגעגע לאמא שלי,אחותי,או אחיין שלי.
10- חרמנות. ויש לכם זיכרון קצר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/9/2004 16:56  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד תמונה














יורדים למטה, אחר כך עולים. באמצע- המלך ג'ורג'.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/9/2004 12:18   בקטגוריות תמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלריית תמונות מיום כיפור


עזריאלי, מבט מדרך השלום- יום ששי בדרך ליום כיפור בת"א- עוד לא התחלתי את פרויקט עזריאלי שלי, ניסויים ראשוניים.


שדרות בן ציון, יום ששי לקראת הצהריים- כיוון מטה


שדרות בן ציון, יום ששי, עוד מעט 17:00- כיוון מעלה


ליד הבימה-מבט מלמעלה


ליד הבימה-שוכב על הכביש


דלת לקומה שלישית-צילום אויר


זוג יפהפה


פיקסלים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/9/2004 15:11   בקטגוריות תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרמנות


הרבה דברים למדתי על עצמי ביום כיפור.
על זוגיות למדתי שלהתחיל זוגיות עם פרפרים זה אמנם נחמד ורצוי, אבל זו אינה ערובה לחיים יפים ושאנשים (כולל אני שרוצה פרפרים עם הבאה שלי) מגזימים בחשיבותם ונוטים להתחיל או לסיים מערכות יחסים לפי קיומם או אי קיומם של בעלי הכנפיים. טעות.
למדתי שיש שני סוגי אנשים בכל הנוגע לפגישות: אנשים שיוצאים לדייטים אחד אחרי השני. זה סוג של מסחרה אצלהם. לא רע, פשוט פס ייצור. ופס ייצור גורם לניכור- מסממני הקפיטליזם והגלובליזציה. אני לא כזה. הייתי קצת פעם בתקופת מנועי האהבה (להם הייתי עבד) אבל זה לא כך יותר. הסוג השני הוא הסוג שקודם יכיר את הדייט שלו, אני מקשיב להוויה, מקשיב לגוף, בודק שהיא לא מטורפת, בודק שאני נמשך, בודק את הרצייה ואז אם יש משיכה, אני שם. אני בקבוצה הזו.
למדתי להקשיב לעצמי. האם אני רוצה אותה או לא. הרבה פעמים לא הייתי מקשיב לזה ונכנס למערכות בצורה שגויה.
למדתי שכשאני במצב של נתק בתור יחסים, אני למעשה במצב של שיפוטים. אז כשאין תקשורת יש שיפוטים. וכשיש שיפוטים אין יחסים ואין תקשורת. וכשפשוט התחלתי לדבר על זה איתה, פתאום נהיו יחסים, ואמרתי את האמת לגביי זה, ופתאום היתה קירבה, ופתאום ראיתי אפשרות של יחסים, והפערים נראו לי בתור הזדמנויות להתקרבות ולאינטימיות. אבל היא לא רצתה בסוף. וזה היה בסדר, כי אמרתי לה את מה שאמרתי לה, והיא צחקה בהנאה כשסיפרתי לה שהתחלתי לכתוב לה מכתב ועצרתי, עדיין מצאתי חן בעיניה, אבל כנראה פשוט לא עשיתי לה את זה, והיא אמרה לי את זה, וזה היה בסדר, כי אמרתי לה מה שהיה לי להגיד לה, והיא בחרה וזה היה מגניב. אז הלכתי ברחוב, ופתאום ראיתי פח. אז זרקתי את המכתב והייתי משוחרר. אז הלכתי לביג מאמא וירדתי שם על ניוקי או משהו.
ועם הניוקי התעורר לי מצב של חרמנות. זו לא סתם חרמנות. זה חרמנות לחיים, חרמנות לחיות, חרמנות לשתות, חרמנות לאכול בשר, חרמנות לרקוד, חרמנות למוזיקה, חרמנות לבחורות, לטרוף את החיים, חרמנות, חרמנות, לאכול, לטרוף, להשאיר סימני שיניים ופשוט לזיין. אחוות הזיון עולה לי כבר שבוע, גם בעבודה, ואני בכלל לא מדבר על סקס, אני מדבר על פיור וייטאליטי, פיור אנד אנקונטרולד וייטאליטי טו פאק דה לייפ אאוט אוף דה לייף, טו אקט אז א קרייזי דוג, לרקוד, לשיר לשתות, סטייק, ופאקינג קלאב טראנס שידליק לי את המבערים בתחת ויגרום לי לעוף, על זה אני מדבר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/9/2004 00:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל הערב הייתי עסוק בלדאוג.
בגלל זה לא הייתי שם. הייתי מרוחק וצפון בתוך מוחי.
"מה יהיה מה יהיה?" דאגתי.
ואז בא המפנה...
הכרזתי שזה המצב שלי.
היא הכריזה גם.
פתאום היינו ביחד ודברים נראו אפשריים שוב.


"אתה כל הזמן בוחן דברים" היא אמרה לי.
זה לא עולה לי במאמץ זה פשוט ככה
או אז הבנתי את מה שהבנתי.

הנדסת המחשבה ת.ש.ס.ה- הגירסה החדשה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/9/2004 09:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נכנסתי דרך הדלת בפעם השנייה. פתאום לא חטפתי הלם.
במקומות כאלה מסתכלים בעיניים נזכרתי.
היא הסתכלה לי בעיניים, ירדה במבטה, עד למטה,אז עלתה שוב לעיניי ועברה אותי. ואז עשתה את זה עוד אחת.

היפ הופ ציוני התנגן ברקע. העיניים שלי התרגלו לעשן.
על הבר לא התייחסו אלי, אז החלטתי לבדוק את עיצוב הפנים שלו.
המשכתי ללכת, נזכר מה זה בכלל פיקאפ בר. ההפשטה הזו בעיניים היתה לרוחי ורוממה אותי לדרגת מישהו נחשק.
נזכרתי בדבריי מאמנת שהיתה לי פעם- בשביל לחיות צריך אנשים, בשביל להתקדם צריך ליצור, בשביל ליצור צריך ליזום. אנשים מצליחים יוצרים הזדמנויות והזדמנויות נוצרות לאנשים בפעולה.

לא עשיתי כלום. לא באתי להתחיל עם אף אחת. לא ממש עשיתי כלום. שאנטי שאנטי, אנתרופולוגיה כמו שאני אוהב, הסתכלות מהצד, חצי בירה בחצי כסף לברמנים מהשכונה. לבד הגעתי, הרי כבר הציעו לי לצאת לבד, זו המהות של להוציא את עצמי לבילוי.

הברמן החזיק את כלי הנירוסטה ומתוכו יצאו אדים. לא הבנתי איזה קוקטייל הוא מכין עם מים רותחים, תיארתי לעצמי שזה משהו שקשור לקפה עד שזו שישבה לידי שאלה אותי פתאום מה הוא מכין. מי סוכר
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/9/2004 10:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טעם הבדידות


לבד
אין מי שמתקשר ואין למי להתקשר
הקורים מראים צללית של חום
אבל הם נמצאים למעשה במדבר שממה
והצורך הזה להתרפק למישהי (אסתפק כעת גם במישהו) על הכתף
נאלץ להסתפק בישיבה מול הטלויזיה
שממה ציה, מדבר צחיח
של אפתיות מוחית.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/9/2004 17:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על התקופה בה אנו חיים


קרל מרקס הוא מאבות הסוציולוגיה. אנשים שלא קראו את כתביו או למדו אותו לרוב אינם יודעים מה אמר ולמה התכוון. רבים יודעים בעיקר שהוא כתב את המניפסט הקומוניסטי וזה מתחבר להם לקומוניזם, רוע ושלטון דיקטטורי (שלא בצדק).
אני רוצה לדבר על משהו אחר שקשור אליו.
מרקס טען שביסוד הסדר החברתי נמצאים יחסי היצור, כלומר מי שהוא בעלים של מפעל לעומת מי שהוא פועל במפעל. המיקום שלך ביחסי הייצור קובע את מעמדך.
מרקס טען שהבורגנים נוטעים את זרע חורבנה של הבורגנות בעזרת הקפיטליזם. מצד אחד- הבורגנות מצוייה בתחרות עם עצמה וזקוקה לעובדים ע"מ להתחקות בשוק החופשי- זו מהות הקפיטליזם.
מצד שני- הקפיטליזם מקדש את הרציונליזם והרציונליזם מחלחל לכל שכבות האוכלוסיה- לפרולטריון.
מצד שלישי- הפרולטריון קולט אט אט שהוא נדפק ובנוסף הפרולטריון הוא רוב העם.
מרקס אומר שהחברה הולכת לכיוון אחד מתבקש- מהפכה. זה יקרה כשהמתח בין הבורגנות לפרולטריון יגיע לשלב מסוים בו הפועלים יפסיקו להיות ממושמעים ויכאב להם מספיק ע"מ להפוך את סדרי העולם.

אתם הבנתם את הנקודה שלי?

נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/9/2004 07:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




החיוך הזה לא מש ממני כבר שעה.
היום, בלי צחוק, למדתי מרבע לשלוש עד רבע לחצות. בחישוב שלי זה 9 שעות.
חוץ מזה אני רוצה להוקיר את הקוראות שלי שמשאירות לי תגובות כל כך מפרגנות שמעלות בי חיוך (תפסיק לקנא אורי) וגורמות לי להרגיש מיוחד.
חוץ מזה, אני הולך עכשיו לישון, הכי כיף לישון.
קמים מחר, קופצים עם האוטו לרמת אביב, עושים מבחן, הולכים קצת לבריכה והולכים לעבודה. מה צריך יותר מזה? מחר בקצב הזה אני יכול להכיר את אהבת חיי.
I'm so lucky
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/9/2004 00:30  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פונקציונליזם- המצב של להיות אינסטרומנט עם תודעה


מזל ששמתי לב שאבד לי הרשיון אתמול. כך הלכתי לי הבוקר למשרד הרישוי להוציא חדש. הכי טוב להוציא חדש היום, מחר יש שביתה.

אני יושב ולומד כבר מרבע לשלוש. זה מעולם לא קרה לי. ועוד כמעט בלי הפסקות.
לומד על המחשב, עובד על אקסל. שתי וערב. הכי טוב שתי וערב. המחבחן. מחר. הכי טוב שהוא מחר. ככה כבר אגמור עם השטויות האלה.
אני עובד בארבע. הכי טוב. יהיה לי עוד שעתיים. בנוסף למשמרת.
הכל הולך לי היום. אפילו בעבודה אני אעבוד יותר. הכי טוב. ככה אפשר לשים עוד כסף בצד.
גם עשיתי פרידה אחת שהייתי צריך להתמודד איתה כבר קודם. הכי טוב. ככה אפשר לעבור הלאה.
כבר לילה. הכי טוב לילה. ככה עוד מעט אני אלך לישון. הכי טוב לישון. מחר יום חדש.
בוקר טוב עולם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/9/2004 22:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאני שמח



הלכתי לישון.
עירום.
הכי כיף לישון עירום.
בעיקר כשיש שם מישהי לידך.
להתעורר.
הפתעה,
אתה מחייך.
למרות שאתה לבד.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/9/2004 14:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסחת דעת


זה היה שם.
זה היה.
או אז זה ביעבע לו בפנים עשרים רגע, לא בדיוק עקבתי אחרי הזמן.
רציתי. התלבטתי.
ואז כשהתיישבתי,
זה עבר לי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/9/2004 09:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כתיבה מהדגדגן


זה התחיל מכדור אחד של MDMA.כל אחד מאיתנו אחד.,הלכנו לקחת סרט כחול דלוקים.
כשהגענו לשם היו שני אנשים על המכונה וחיכינו בתור. בינתיים חיפשנו את הדבר הכי מושך שיכולנו לראות מהעטיפות.
לקחנו סרט אורגיה .
בדרך הכדור התחיל להתפשט לי בגוף. מורן עשתה לי עיניים. הקרה הקצר שלה היה מבולגן, ראיתי אותה נדלקת לי מול העיניים. היא התקרבה אלי ונגעה בי חזק בידיים, עם ציפוניים מושחזות בלקה בוהקת.
התחלנו לרוץ ביחד, אני מחזיק את הקופסה המזדיינת ביד אחת וביד השנייה מורני.
לא היה לנו חשק לחכות למעלית. עלינו במדרגות. חמש קומות של חרמנות עברו כאילו לא היו.
הדיוידי כבר חיכה מוכן, המערכת דלוקה, החדר מוכן בסראונד, המזגן דולק, האורות מעומעמים, על השטיח שמיכות נעימות וכריות.
לא יודע איך עשיתי את זה, אבל הצלחתי להכניס את הדיסק פנימה.לא היתה לי סבלנות... העברתי לטרק השלישי והסתובבתי אחורה.
מורן עמדה שם כבר ערומה מתקרבת אלי.
נשארתי בישיבה שפופה, היא התכופפה, נישקה אותי וחרצה לי את הגב בציפורניים שלה.
עברנו קצת אחורנית, נשענתי על הספה והיא נשכבה לידי.
היו שם עוד שני זוגות ועוד אחת צעירה, גלוחה ואדמונית.
תחושה חמה פתאום הציפה אותי, מורני שלי היתה לי על הכיפה.עולה ויורדת, מידיי פעם מסתכלת אלי ואל הסרט.
הבלונדינית ששכבה על הגב שלה על ביטנו התנשקה עם השניה שקיבלה מאחור מהשני בעוד הגלוחה האדמונית מנשקת את הראשון בתגלחותיה.
הבטן שלי הרגישה מתחממת. החום כאילו פרץ לי מהבטן בצורה של שושנת הרוחות, הרגשתי את עצמי מתפקע תכף, הרמתי את מורני והושבתי אותה על איברי.
חיבקתי אותה מאחור ונתתי לה להניע את עצמה עלי. בינתיים נשכתי את צווארה מאחור יורד קצת למטה אל הכתפיים משאיר שם סימנים אדומים של דם.
התרוממנו והיא התישבה על ארבע. דפקתי אותה מול הסרט הכחול. יותר חזק יותר חזק היא אמרה לי, תכנס אלי חזק, אני רוצה שתחדור אלי, אני רוצה להרגיש אותך עמוק עמוק בפנים.
איברי התקשה עוד יותר למשמע הגניחות החזקות של ארבעת הנשים שהיו מולי. הבלונדינית, הגלוחה, השחרחורת, ומורני שלי שהשיער שלה החלק והקעקוע שהסתכל עלי מאמצע גבה התחתון הצר והמהמם. האשה שהיה לי איתה הכי הרבה מעולם.
תחבק אותי, אני אוהבת אותך מתוק שלי היא אמרה לי. התיישבנו על השמיכות והיא ישבה עלי ובתוכי. שיערה החום קצר, ושדיה העסיסיים והמתוחים היו ספוגים זיעת אהבה גדולה. חיבקתי אותה והיא חיבקה אותי, נענו יחד למעלה ולמטה, מעלה ולמטה, נישקתי אותה, נישקתי אותה המון, אל צווארה, אל בית השחי שלה, למטה אל הבטן, הפירסינג הקטן בפופיק, למעלה אל החזה ומשם למצוץ את שדיה שרק הם לבדם גרמו לי שקט פנימי עמוק של אהבה מעורבת בהערצה.
החומר השפיע עלי המון.כבר עברה שעה, והזין שלי עומד כמו צינור בידיו של כבאי בלב יער בוער.
היינו שנינו מים והשמיכות כבר היו רטובות מהזיעה שלנו ומהמיצים שלה. לפני שקמנו השכבתי אותה פעם אחרונה ושתיתי את כולה.
לקחתי אותה על הידיים והנחתי אותה על שולחן פינת האוכל. השולחן הזה מדהים. הוא כל כך מובנה לזיונים ארוכים, כל כך נוח.
הנחתי אותה על השולחן. עייפות לא היתה לנו בעיניים. גבה מיושר והיא מושיטה ידיים לחבק אותי. התנשקנו.
לאט לאט השכבתי אותה על גבה, מרים את רגליה, פוסק אותן ובצעקה חודר אותה עמוק אל תוך איברה. התאחדנו.שוב.
תיכנס אלי לתחת היא אמרה. משכתי את איברי בחומר סיכה שומני. הישבן שלה חיכה לי.
אההה, היא צעקה, כןןןן, כנס, עעעודדד, כןןן, ממממ
מדהים לזיין בתחת. אם יש מקום שבו קלסטרופוביה היא היא דבר נפלא, הרי זה לזין שבתוך התחת. העומק, הקירבה, הדחיסות, זה עונג בלתי נתפס לבנות.
הסרט נגמר בינתיים והייתי קרוב לגמור. מיותר לציין שמורני גמרה כבר חמש או שש פעמים. שאלתי אותה, אבל היא ממש לא זכרה כבר.
יצאתי ממנה כי החלטנו שאנחנו נחים קצת. אני הלכתי להביא בקבוק של מים מינרלים ומורן הביאה דווקא סאוטרן קומפורט.
התיישבנו שנינו מול המסך כשתמונות של שחקניות פורנו מתחלפות לנו מול העיניים.
לקחתי לגימה מהמים כשהרגשתי פתאום שהיד של מורן משפשפת את איברי. זה היה כל כך נעים.
שים טרק 6. הזיון שם בדיוק התחיל. מורן לגמה מהמים וירדה למצוץ לי מציצה קרה .
טעמתי קצת מהקומפורט. תן לי. היא לקחה שלוק.
שב על הספה. ישבתי.
היא שפכה קצת על ידה, והעבירה על ערוותי שהיתה נקייה משיער. שרף לי. שרף לי מאד. ארבעים ושלושה אחוז אלכוהול עברו לי עכשיו מעל הזין ופתאום היא תפסה לי את הביצים.
התחושה שעברה לי עכשיו בגוף היתה מהממת עד שוק. עצמתי עיניים ולא ידעתי יותר מה נעשה איתי. הבטן שלי בערה מרוב אושר של MDMA, הערווה שלי והביצים שלי נגעו במיץ אפרסקים האלכוהולי הזה שהוא בעצם ויסקי והזין שלי קיבל את הפה (שהיה מלא באדי קומפורט) של היפה שלי שיודעת לעשות את זה ממש ובדיוק כמו שצריך לעשות את זה.

היה לי חם. מורן היתה צמאה . לפני שגמרתי היא ביקשה שאגמור לה על החזה. היא אוהבת למרוח על השדיים .
הפטמות שלה עמדו. אני הייתי עסוק בלשתות את הכוס שלה עד הסוף. היא מרחה את החזה והבטן, "תעלה".
עליתי וליקקתי אותה כולה. הזרע שלי עמד בפי. בדרך כלל אני לא אוהב את הטעם שלו. זו לא הפעם הראשונה שאני מנסה אותו ואף פעם אני לא מצליח אפילו לחבב אותו. הפעם הסם כנראה השפיע עלי. לא שינה לי מה עשיתי. עשיתי מה שהיא רצתה. זה היה הדבר היחידי שעניין אותי. ליקקתי אותה עוד ועוד עד שסיימתי את כולה.
החלטנו שזהו. היינו מסופקים ומאושרים. עייפות לא הרגשנו, אז התיישבנו לראות את המשך הסרט שלא ראינו בפעם הראשונה. מחובקים ומשולבים ביחד.
מסתבר שהסרט היה יותר משעמם ממה שחשבנו. הגברים שם גם לא היו משהו.
בוא נלך למיטה היא אמרה. הגברים פה לא עושים לי את זה. בו נלך גבר.
הלכנו, אבל הצעתי שנתקלח קודם. עשינו מקלחת רותחת .
נהיינו אדומים. הסם כבר פג.
יצאנו. שתינו את שארית הקומפורט מהבקבוק במיטה.
אני חיבקתי אותה.היא החזיקה לי את הזין . כמו תמיד. נרדמנו. מזויינים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/9/2004 01:17   בקטגוריות אירוטי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)