לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2005

פרח


sms: מה שאתה מרגיש זה את הצורך שלי לאהוב, לגעת, להיות שלך, של מישהו.

[מה שאפשר לעשות במילים כתובות]
Remember
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/9/2005 11:43   בקטגוריות זכור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ננוצ'קה בייבי


שני רבינוצ'קה נקי
אחד פשן מנדרין- אבסולוט מנדרין, חמוציות וליקר פסיפלורה
שלוק של קוקטייל פסיפלורה
שלוק של קוקטייל ליצ'י

אוכל: חציל ברשינבנגי: רוטב יוגורט, גבינת עיזים ועגבניה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/9/2005 01:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לעין ימין שלום


בבוקר יצאתי מהבית. לפטופ כדי לעבוד בבית קפה ומצלמה כדי ללכת לנקות אותה. וגם- כדי להיפגש עם הבוס שלי שיגיד לי שאני לא כל כך מתאים לעבודה הזו בשטח כי אני צלם והוא רוצה אותי פעיל יותר, אקטיבי יותר. אחרי שאמרתי לו שאני רוצה את העבודה הזו אמרתי לו שאני אחשוב על זה. לא בקלות אני רוצה לוותר על עבודה שמכניסה לי כסף בסוף החודש בצורה יאה ומסודרה.
או אז הלכתי לבית העיתונאים לקחת טופס הצטרפות לאיגוד ומשם- - -
פפם פפם קלטתי שאני לא רואה טוב. אני לא רואה טוב בעין אחת. העין שאני מצלם בה. העין הכי טובה שלי.
כן, בקרוב, כך הבנתי, אני אצטרף לקהילת החמושים במשקפיים [מישהו יודע כמה עולה הלייזר?] פשוט כי הראייה הממש מצויינת שלי בעין שמאל היטשטשה אבוי.
אז משם כבר הלכתי למערכת, להכיר את העורכת, שהיתה שווה שבקושי התאפקתי מלהתחיל איתה[וגם לעורכת השנייה לא היה חסר] ואמרתי שלום פה ושם ופתאום לקחה אותי הפקידה הצידה לשאול אם בא לי על הפקידה השנייה [היא שמה עלי עין ברגע שנכנסתי] ואם אני תפוס או פנוי, ולך תראה מי זו עוד פעם [עיניים מדהימות, ביישנית, ובעיקר ישבה כך שלא ראיתי את הגוף],
וכך המשכתי את השהות שלי שם, רק כדי לפגוש את צביץ ואת העורך השני והשלישי שכבר הצעתי לו להפוך להיות פרילנס אצלו במדור {(כי צריך להביא לחם הבית)(לקנות אופנוע יותר נכון)} ולדבר קצת על מצלמות, אינטרנט, גאדג'טים ועניינים שבלב.
אני חולה על זה שאנשים שראו את העבודות שלי אומרים "אתה יוזף ברויר?". אין BOOST גדול מזה. אמרו לי שהשם שלי קליט.
יצאתי משם עם הבטחה לכמה חתימות על דפים שיקדמו אותי בחיים, עם כמה מספרי טלפון של כמה אנשים איתם אעבוד ובעיקר עם שמחה בלב על זה שאני תותח. 

אני תותח, תזכרו את זה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/9/2005 15:07   בקטגוריות יומן  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטע של לילה


באמצע הלילה אתם תמצאו בעיקר נשים בבית המרקחת. נשים צעירות בדרך כלל עם בן הזוג שלהן.
הן יבואו לקנות פוסטינור או טיפות אוזניים.
זה קטע שסוציולוגים צריכים לחקור [כבר חקרו]- נשים משתמשות בבתי מרקחת יותר מגברים, קשה יותר לתחזק את הגוף הנשי [אולי הזין עושה אותנו עמידים יותר].
מעניין את מי רואים שם: את הזוג הצעיר בני ה- 17 [הוא: פעם אחרונה שאני לוקח את האוטו בלי רשות, תשאלי את  הרוקחת מה עושים. טוב, אני יודעת כבר מה עושים עם זה, טוב], את שתי האחיות שבאו לקנות לאחת מהן טיפות אוזניים, וכמובן- את הכוסית הגבוהה עם הקעקוע בגב התחתון, עם העדשות הכחולות, עם הגוף למות עליו ועם הסנדלי עקב- כשלצידה- הניאנדרטל עם המפתחות ב.מ.וו.
ואותי- בשביל אקמולי ומדחום רקטלי, באחת בלילה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/9/2005 01:38   בקטגוריות ערבים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות קצרות


[א] אני שוטף כלים, אכלתי מרק עם כופתאות שאמא שלי הכינה
הם שמים לו נעליים, מלבישים אותו וניגשים לדלת. הוא מתחיל לבכות, כמו תמיד כשההורים שלו ליד הדלת.
בוא חמודי, אתה לא נשאר בבית, אתה בא איתנו לחתונה, אתה לא נשאר, בוא מתוקי. הוא מחייך,
'חיים פשוטים'אומר לעצמי, נכשלתי במועד ג.


[ב] אני רוצָה לשתות משהו טוב היא אומרת לי. את רוצה משהו מוגז או לא מוגז?
לא לא, אני רוצה את המיץ חמוציות, כמה הוא עולה?
10 שקלים אני עונה לה.
היא משפילה את עיניה ומחזירה אותו למדף
נו תקחי לך את זה, תתפנקי, את לא מסוגלת לפנק את עצמך
"קשה לי" היא אומרת לי, ומחניקה דמעה בגרון
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/9/2005 19:34   בקטגוריות מסעות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם אני ידעתי


הלכתי לישון למרות ועל אף על רעשי גזיזת הדשא וגיזום העצים שקורים בדרך כלל ב-8 לפנות בוקר והפעם קרו רק ב-11.
מחשבה שחלפה במוחי : "תתעסק בפרסום שלך ובכסף" החזירה אותי לאסי דיין של אתמול שכעס כשגילה שאהובתו מנוצלת בכל פעם מחדש. "מתי כבר הבנת בפעם הראשונה שהוא מנצל אותך?" שאל אותה בכעס לא סמוי על האירוע של גיל 15.
"אני לא מסכימה איתך, זה הכל עניין של השקפה", אמרה בשכנוע עצמי עמוק ושאינו מחובר לעצמה רגע לפני שעזבה את קליניקתו בפעם האחרונה.
הוא ידע שלא יוכל להתוודות לה לעולם. יש לה אישוּ עם בעלי סמכות. אסור לו.

[ר.ב 0925]
Remember
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/9/2005 13:17   בקטגוריות זכור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה חושב שאתה מכיר אנשים...
כבר כמה זמן שאני אומר לעצמי שיש לי יחסים עם אנשים שאני לא בטוח בטיבם [של היחסים].
פעם הייתי יכול להתגאות בעצמי שיש לי יחסים בהם אני אוכל להתקשר לבנאדם ולבקש ממנו משהו
היום, בהקשר של היום ושל החיים שלי נראה לי שיש לי יחסים קצת פחות טובים עם האנשים שסובבים את החיים שלי.
יכול להיות שזו רק תקופה בחיים, יכול להיות שככה זה יהיה מעתה ואילך.

[לפעמים זה ממש בעיה להיות עם המטען שאני סוחב]
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/9/2005 23:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 * השבועיים האחרונים, הם היו בלתי אפשריים למחשבה. לא כי לא חשבתי, אלא בגלל שהיו הרבה הסחות דעת.
מחר אני אמור ללכת למשרד, ללנדמרק, אמרתי לה בשבוע שעבר שאני אבוא ביום שני בחמש. אבל אני לא אבוא מחר. אני אתקשר ואודיע שאני לאמתכוון להגיע יותר לסיוע השבועי. אמהם אהבתי מה שעשיתי כשעשיתי אבל לא נכנסתי לזה עד הסוף, לא התמסרתי עד הסוף ואני כנראה גם לא רוצה לעשות את זה יותר מדי.

 * אתמול עבדתי 15 שעות. בעשר הייתי ברכבת ונסענו לירושלים להקים שם את ההפגנה שהיתה שם. עד אחת בלילה פשוט עבדתי. פגשתי שם גם כמה צלמים, כולל אחד משטרתי ויצא לי לצלם חוליגנים כתומים משועממים חסרי חוט שידרה. הסוף היה בעיקר חסר חוט שידרה אחרת אין לי שום תיאור אחר לתאר את מה שהלך שם. הם התפרעו, שרפו פלקטים באמצע כיכר פריז וקיללו את השוטרים ואת המפגינים השמאלנים שהיו במקום.

 * התחלתי לזרוק חלק מהחומר ששירת אותי בתואר שלי. זה התחיל משני קורסים. זה התחיל את מלאכת ניקוי וסידור החדר שלי. החלטתי היום אחרי הצהריים לא לצאת מהחדר שלי עד שאסיים לנקות את החדר מג'אנק ואולי גם לרוקן חצי מהארון שלי. אבל אז

 * התקשר חבר טוב טוב שלי שהתקבל לשחק בקאמרי[או בבית לסין, ויסלח לי על הטעות] וביקש ממני לבוא אליו לצלם אותו לפורטרט עבור המפיק של ההצגה. כשחבר צריך עזרה לא אומרים לא. או יותר נכון

 * מנצלים את זה שאת כל היום העברתי באפיסת כוחות מוחלטת אחרי ה- 15 שעות עבודה של אתמול שנגמרו אחרי מקלחת בהתמוטטות במיטה וביקיצה טבעית אך 8 אחר כך ובהתמוטטות נוספת לשנת צהריים שלאחריה נפלתי בספה בסלון מול "הכוכב האדום".

 * התמונות יצאו סבבה, הוא אמר שהוא יפיץ את שמי בין חבריו השחקנים ונפרדנו לדרכינו.

 * מחר יום חדש ואני צריך לראות איך אני מתכנן את השבוע- אחרת אני לא מצליח לתפקד את עצמי לאפקטיביות
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/9/2005 21:56   בקטגוריות יומן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




להיות עם אייפוד משנה את כל חווית ההליכה ברחוב והנסיעה ב[אוטו]בוס.
יש לי סיכוי להינצל אני יודע, אני אוכל להתעורר להתפקח, אני אוכל עוד לדבר באהבה, על עצמי ועל העיר ועל אישה.
חיסלתי את הדייט שהיה אמור להיות לי היום בערב. זה נתן  לי הרגשה טובה.
לא הסתרתי כלום והייתי נאמן לעצמי.
בכלל, היום היה לי את המבחן האחרון בהחלט בתואר שלי. ההרגשה היתה משוחררת כל כך עד כי הרשיתי לעצמי ללכת לישון מרוב עונג. שנת צהריים. אחרי זה קמתי והתפננתי כמו לא התפננתי יובלות.
אני מחפש לעצמי קצת חופש לפני החיים. כאילו עוד לא יצאתי לחיים.
אבל זה לא נכון. יצאתי כבר. אני כבר חי, לי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/9/2005 22:55  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומני היקר


אני לא פוחד מהמבחן. בעיקר כי אתמול אחרי שקראתי וקראתי וקראתי פשוט נמאס לי.
ואתמול, פגשתי את הבן דודה שלי בפעם השנייה השבוע.
הוא היה הראשון שבאופן מיידי שאל אותי אם אני רוצה את הטלפון שלו כדי שיוכל להתקשר אלי בשביל אייטמים [מצרך יקר במקצוע].
הוא עשה את זה כי ביקשתי את הטלפון שלו [אני תמים וכנה, רציתי פשוט להיות איתו בקשר].
נדיבות. זה מצרך יקר במשפחה של אבא שלי.
אני מוריד לאייפוד שלי את ביורק
human behavior
[זה שיר טוב לסיים איתו את הפוסט הזה]
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/9/2005 08:08   בקטגוריות יומן  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רעיון לתמונה


פעם ראשונה שאני ממש יושב בקופי בין [זה של ככר רבין].
אני יושב פה על החלון ומסתכל על העוברים ושבים תוך כדי קריאה בספרו המצוין של סמואל הנטינגטון "התנגשות הציביליזציות".
יותר ויותר אני רואה אנשים עוברים על פניי, וכמו תמונות, הם עוברים על פניי [סרט נע של פרצופים מחוברים אל ראשים מחוברים אל גופים, צבעוניוּת]. אני חושב על לשבת פה עם מצלמה [לקרוא ספר] ולחכות שיעברו אנשים על פניי [הם לא ידעו שאני מצלם][ואם כן הם יהיו מופתעים]זה יהיה מגניב.
היום סיימתי לסכם 16 עמודים בתשעה עמודים [לא כותב לא קולט]. עכשיו קיבלתי סיכום במחשב ממישהי [15 עמודים]. לומר שיש לי כח לקרוא אותו יהיה סטייה מהמציאות [סטייה קשה].
כבר 9 בערב [ואני לא גר עדיין בתל אביב]. אני אצטרך ללכת לאוטובוס ולנסוע שעה כדי להגיע בקו אוירי של [בסך הכל] 6 קילומטר הביתה.
הבחורה מוצאת חן בעיני [אבל אין לה מושג בלהתנשק]. אנחנו בדייט השלישי או הרביעי [התבלבלתי בספירה כבר] ואפילו הנמלים מתקדמות מהר יותר מאיתנו. נסיון אין לה, אבל משום מה זה לא מפריע לי [להפך, אני נוטה לראות בזה יתרון], אנחנו מפיגים מתח מיני בשיחה [מתי אתם עשיתם את זה בפעם האחרונה?] וככל שאנחנו מדברים ומכירים יותר  נוח לנו יותר [תכף אני שם כיפה ועובר להתנחלות לשמור נגיעה], אבל זה עובד. מה שאמרתי לפני כמה פוסטים על חברה מאהבת [לעומת מאהבת חברה].
אבל היום התחילו להסתנן לי ספקות [אני אשאל אותן מה שלומן בערך עוד שבוע שוב] "מה אני צריך בחורה בלי נסיון" אני שואל את עצמי. ואז התשובה היא שיחד אפשר לעצב את היחסים האלה [הם כמו פלסטלינה]. זה יקום ויפול על ישירות רגישות וסבלנות.

באייקידו יש משפט: in nature things often colide- but they do not conflict.
[זה משפט שמתאים לסיום הפוסט הזה]
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/9/2005 20:45   בקטגוריות יומן  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



eventually בזזז


היה נורא נחמד




יבזזז




היא היתה נורא נחמדה ועם המון אנרגיה. אולי כי היתה זו תחילתו של יום.
אחרי זה היא אמרה לי ש"אותך אני לא מכירה".
"ברויר" עניתי לה [הייתי צריך להגיד יוזף ברויר] וחיוך לא יצא לי מבין האוזניים, לא הבנתי למה, אבל חייכתי אליה חיוך מאולץ, כזה שעושים בפוטו רצח.
אני בטוח שנראיתי נורא.
לבסוף הייתי הצלם הראשון שיצא מהסוויטה. הורדתי 220 מגה של תמונות בתוך פחות מ- 10 דקות.
הלהתראות שלי אליה היה כבר יותר חם, הוא כלל חיוך, הכרת תודה, ונפנוף ביד. יצאתי משם.
מהנדסים לומדים. אם לא תוך כדי אז בדיעבד. יבואו עוד פעמים שלא יצא לי חיוך. החיוך אצלי מעיד על חופש. לא מחייך לא בחופש. פעם הבנתי שחופש אינו דבר טבעי אלא דבר להתאמן בו, משהו שמחוללים אותו. תודה לאל על הנסדת המחשבה.

ועכשיו למשהו אחר:
אתמול כדי למוסס מעט את המתח המיני שנצבר באוטו שאלתי אותה : " את רוצה לשכב איתי?"
Eventually, היא ענתה לי.

תודו שתשובה כזאת מעולם לא קיבלתם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/9/2005 13:08  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי פשוט


האמת שאני מאוכזב. לא, אני מתוסכל. אולי בעצם אני מאוכזב.
כל מי שחבר שלי יודע שיש פה תינוק קטן ויפה. ואני מאוכזב מזה שלא התקשרו לראות אותו.
איזה פולני אני לעת לילה... משתדל להיעלב מכל דבר... פשוט נורא.
מצד שני אני גם לא מתקשר לאחרונה... פשוט אין לי כוח, או אני לא חושב על אחרים בכלל... בכלל, אני פשוט עסוק וטרוד בעוד דברים. שיגמר כבר.
זה לא כיף כשאנשים לא מתקשרים.
אולי פשוט אני צריך אהבה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/9/2005 20:19  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מחר אני הולך לבדוק איך נראית יבז בשמלה לבנה.
בינתיים אני צריך ללמוד מבוא ליחבל כדי לגשת לאחרון שלי בעוד יומיים והמים- הגיעו עד נפש.
בינתיים פירסמתי כמה תמונות שאני מאד גאה בהן. מי שרוצה לראות שישלח לי מייל.
אני מצליח להושיב את עצמי לסכם כל פעם פרק אחד עד שאני קם. פשוט מדהים. כשלא יושבים לא מתקדמים. ואין מה לעשות, אני פשוט לא פוחד מהכשלון, למרות שאני עלול לו.
בינתיים אני שומר על אופטימיות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/9/2005 16:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על שיתוף קבצים וחיות אחרות


מילים רבות נשפכו על המאבק בין הפדרציה ושותפותיה לבין הגולשים באינטרנט המשתפים קבצים.
מילים רבות נשפכו גם היום. Yנט ונענע יצאו בכותרות ואילו וואלה ונרג' החליטו להשאיר את החדשות על אש קטנה.
מקריאת רוב מה שנכתב בנושא, דעתי היא שאנו בצומת דרכים בה כל גולש שמוריד קבצים ומשתף יצטרך לבחור באיזה צד הוא נמצא.
נתחיל בנענע: הנה מה שקרה
וזו החוצפה שלהם
והנה התגובה
ולעומת זאת: הנה מה שכתוב אצל המתחרים
והפתרון האופציונלי שצריך עוד שידרוג אבל נראה טוב

ולעומת זאת- האופציה הבלוגרית לעניין.

אגב, העמדה שלי היא בין הפתרון האופציונלי לאופציה הבלוגרית.
בהיותי אדם אופטימי אני לא מאמין בכתיבה על דרך השלילה, רק על דרך החיוב. אני יודע שהייתי שמח ללכת לחנות דיסקים שתצרוב לי את השירים על דיסק. בדיון עם הבלוגר שלינקקתי למעלה אתם יכולים לקרוא את דעתי. בנוסף- העורך דין שפירסם תגובתו [בפתרון האופציונלי] קיבל גם הוא שתי נקודות ממני על ראיון שאני אישית הייתי מוכן להשתמש בו.

אם אתם רוצים לשמוע [נוסח פודקאסט] מה העניין עצמו מכיוון האתרים- הורידו את הקובץ הזה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/9/2005 13:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אכלתי היום שתי מנות גלידה בבית.
נראה לי שאני הולך להכין לי שייק גלידה עם חלב...
זה יהיה אחלה פיצוי על יום צילומים של שעתיים וזה שלמדתי היום את הפלאש ושמאד נהניתי. נכון?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/9/2005 20:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופיר. פרסי אופיר


שתיים עשרה ועשרה. קמתי  משנת יופפי קצרצרה של בוקר נחמד של להאכיל ולשחק עם התינוק.
עוד מעט אני הלך לצלם דוגמן. בערב- שירזי.
מחר- אופיר. טקס פרסי אופיר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/9/2005 12:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא מאהבת חברה אלא חברה מאהבת אני מחפש לי.
אהבה אינה בעיני מושג מופשט של רגש ידוע ועמום אותו מרגישים תחילה בבטן. אהבה היא בעיני מקום, אהבה היא כתובת לבוא אליה, לחזור אליה. אהבה היא חברה.
איני רוצה להשתמש יותר במושגים המוכרים לי של התחלות. איני רוצה עוד להשתמש במושגים המוכרים לי של התאהבות כמבחן של המציאות להמשך הקשר. יש מקום למשהו אחר.


רוצה אני להשתמש עכשיו ביכולת האשה שמולי להכילני, לבקשני עוד, להפתח ולהזדקק גם לי. אבל לפני הכל ועם הכל גם יחד- חברות.


חברוּת גורמת לי למיטבי.
חברה מאהבת אני מחפש לי.
זו האישה שתהיה לי לבסוף

אני יודע את זה בוודאות
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/9/2005 21:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התחלתי ללמוד לפני שלקחתי ריטלין. ואז לקחתי אותה. ולמדתי. רוב הארבע שעות. ועכשיו הרבע שעה האחרונה., כבר רבע שעה שאני שומע את אביתר ועכשיו גם את עברי, הם נמסו לי שניהם ביחד אל תוך האייפוד ועכשיו אני נרגע. כן, זה מהדבר שממקודם.
אני בהפסקה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/9/2005 14:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הם הגיעו הביתה. לקחתי אותו למקלחת. ישבתי בחוץ והחזקתי אותו בגבו על מנת שלא יפול בטעות אחורה ויקבל מכה בראש. לבסוף אף הוצאתי אותו מהאמבטיה. לא ידעתי אם לאסוף אותו בתוך מגבת שעלולה להירטב מהמים או להרים אותו ולהירטב בעצמי. החלטתי להירטב בעצמי. הרמתי אותו ביד אחת. היד השניה נשלחה אל המגבת. לפתע הוא החליק מידי שתפסה אותו סנטימטר אחד מטה. אימי צפתה במתרחש. ליבי החסיר פעימה. הוא כמעט נפל לי. לא הכחשתי מה שקרה, האמת הרי- משחררת.
זה היה לפני חצי שעה בערך- עוד לא נרגעתי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/9/2005 14:04  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)