לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

תובנות ללילה


כשאני מבין משהו אני מצמיד את שתי השפתיים שלי אחת לשנייה כאילו אני מחייך, אך צידי שפתיי אינן מתרוממות אז.
כשאני מחייך חיוך של הערכה אני מרים את צידי שפתיי. זה חיוך מאופק, אבל לא חסר בו דבר.
לפעמים כשאני שמח שואלות אותי נשים מה אני צוחק. "אני לא צוחק", אני אומר, "אני מחייך". ואני לא מבין איך הן לא מבינות מראש את ההבדל.

תובנות- כשאני מבין משהו קל לי יותר להתקרב, אך גם להתרחק. נוצרת לי בחירה אמיתית, לתת את עצמי או לא לתת את עצמי. בחירה אמיתית.
סיפוקים- דחיית סיפוקים כבחירה עושה אותי מעריך את עצמי יותר.
תובנות- אני מחכה, כמדיניות. התובנות באות בעצמן, בין אם מהראש שלי מהקשבה ובין אם מהאדם השני שבשיחה איתי.

היום בשיחה עם הקבוצה שלי אמרה אחת שהאינטליגנציה הרגשית שלה נועדה כדי לקדם משהו באישיות שלה. אמנם הדבר הראשון שחשבתי הוא שאינטליגנציה רגשית לא נועדה לשום דבר אלא מתפתחת כעצמאית אבל נתתי לזה מחשבה שנייה ושקלתי שאולי, אולי זה אפשרי.

תובנה- אנשים, בכלל אנשים, לא שוקלים דברים כמעט. הם מפסידים. לשקול זה לתת לעצמך את מתנת אי הידיעה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/9/2006 23:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה כזה


לפעמים חייו של צלם בודדים. בעיקר אם הוא מצלם אירוע של אנשים אחרים, כמו למשל חתונתה של בת של- נכדה של ויום הולדתה של מישהי אחרת.
לפעמים זה מאד בודד ולפעמים צלם רוצה להיות כאחד המצולמים בצילומים שלו, שיהיו לו חיים "נורמליים", שיהיו לו שעות "אחרי-העבודה" מופרדים מ"שעות עבודה".
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/9/2006 22:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב אחד


אתמול היה ערב מבוא. במקום שאני אספר מה היה ואיך היה- היא תספר לכם איך היה.


לְמה שהיא כתבה קוראים "שיתוף". ב"שיתוף" לעומת בלספר "סיפור" יש עוצמה מאד מיוחדת- כשמישהו "משתף" את החיים שלו בצורה כזו, האחרים רואים את החיים שלהם מול העיניים ומקבלים תובנות על עצמם. זה חזק פי אלף מכל צורה אחרת של תקשורת אינטימית; זו האמא של האינטימיות.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/9/2006 15:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתייתמים


היום הלכתי לצלם את יוסי שריד.
הוא דיבר על שחיתות כחלק מסדרת אירועים בבר אילן לקראת יום כיפור (אני לא יודע אם זה עדיין ידוע או לא, אבל יום כיפור זה על כפרת עוונות. עוונות זה דברים רעים, "בין אדם לחברו", שבעברית זה בין אדם לאדם)

הנה הציטוט:
"אז האבות המייסדים של המדינה... הם מושחתים, נו, אז מה עושים? מתייתמים!!!".


שיהיה ברור כאן ועכשיו: יוסי שריד הוא מהפוליטיקאים המוצלחים ביותר שידענו פה מעולם. לבטח אחד החכמים, אחד מאבני הדרך, ממצוייני היושר והדרך, אדם ללכת לאורו. רק משהו ברוח הימים האלה- אחרי שבבחירות קיבל רק 4-5 מנדטים עלה על הבמה במר"צ ואמר "אני מסיק את המסקנות האישיות והולך הביתה. ראוי הוא בעיני.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/9/2006 17:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על חברים שבאמת


אתמול בסמינר מספר 4 שיתפה מישהי שלאחרונה היא עושה המון חושבין ושהיא גילתה מי החברים האמיתיים שלה.
היא גילתה את זה דרך זה שהיא הסתכלה מי מתקשר אליה, מי שומר איתה על קשר ואיך היא שם. היא ראתה שמי ששומר על קשר זו היא והצד השני לא עושה את זה בדרך כלל. כך, לטענתה, היא הבינה מי באמת ומי לא.
בסיפור הזה יש הרבה ממני גם. כשאני מסתכל על מי שומר איתי על קשר ועם מי אני שומר על קשר זה מפשט לי קצת (אתמול זה פישט לי הרבה) את מה זה ומיהם החברים שלי. אבל באמת, מה זה ה"באמת" הזה?
לא משנה, זו היתה סתם אנקדוטה.

על זה בעצם הפוסט
הסמינר של אתמול היה היה בשבילי טוב מאד. בכלל, שני הקורסים האלה עושים בי שמות, ואני מתכוון לזה מבחינה חיובית.
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/9/2006 11:15   בקטגוריות אימון, נבכיי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוח המוח, הנדסת המחשבה


אני בבית משפט, מחוזי אם אתם רוצים לדעת. מחכה שזה יעבור קצת, כדי שאוכל להתפנות לדברים החשובים לי.
אני לא יודע מה מאד חשוב לי כרגע, אבל אני יודע שיש דברים חשובים שנאי צריך לפנות להם את הזמן שלי.
אני מרגיש לא ממוצה, אני מרגיש שאני יכול יותר ושאין דבר העומד בפני הרצון, הרצון שלי.
הרצון שלי חזק, יש בי אנרגיה כמעט בלתי מתכלה כשמדובר על להשיג דברים. כשיש משהו שאני צריך או רוצה כלום לא יכול לי אלא אם, אלא אם איני יודע כיצד להשיגו.
זמן רב אני מעביר בחיי בלהבין איך וזה לא מובן מאליו. זמן רב אני גם מעבר בלהבין מה אני רוצה, מה אני צריך וזה עוד יותר לא מובן מאליו, כי אני מגלה אני יותר נעצר על ידי זה שאיני יודע מה מאשר שאני נעצר על ידי איך להשיג.
התחלתי לקרוא היום ספר חדש, על לפתח את המוח. העטיפה שלו מרשימה. צורת הכתיבה קצת פחות. אני אראה לאן הספר יכול לקחת אותי, להפסיד אין לי מה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/9/2006 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרכה אל הצמרת


 

אחת התמונות היותר יפות שראיתי בחג הזה התפרסמה בפנימי של הארץ, עדי עזרוני היפה עם עוד אישה אנה תומאס עומדות מעל הקבר של רחל המשוררת. הנה התמונה, אבל בעתון היא במלוא הדרה וגודלה. עשה לי חשק עצום לצלם דוגמנות בבתי קברות ובעוד מקומות לא קונבנציונליים.

מזכיר לי שבמלחמה קיבלתי טיפ מחבר צלם לו הראיתי את צילומיי, אמר שאני אישית צריך לצלם את הדוגמנות שלי כמו שאני מצלם את החדשות שלי. הצילום הזה שכאן הוא כנראה דוגמה שקפצה לי לעיניים. אגב, מחמאות לצלם שעשה את התמונה הזו, כמו גם את כל שאר התמונות המרכזיות שבגלריה של הארץ של יום שישי: דודו בכר. כבוד.

אגב, עוד לינק לאופנה מהארץ של הסופשבוע

נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/9/2006 14:19   בקטגוריות אופנה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחת עשרה ורבע שומע שופרות מלמטה. יום ראשון היום, אני אומר לעצמי, חג, ואני שוכב על הבטן במיטה שלי.
בלילה, אני נזכר עכשיו, חלמתי על שחר. מעולם לא ראיתי אותה אבל היא הופיעה לי בחלום, כמו הרבה חלומות אחרים שהיו לי בלילה, רק שהחלום שלה אצלי היה ארוך במיוחד ולא פחות מתסכל מאשר יחסינו, רק שהפעם לא הלכתי אחריה. היא היתה שם, עשתה מה שעשתה ואמנם הצעתי את עצמי לה, אבל הייתי איתן עם עצמי וכשהיא עשתה מה שתמיד עשתה לא התנופפתי ברוח שתמיד חשתי שם. מוזר, בחלום היא היתה בלונדינית שטנית כזאת, לא כמו שדימיינתי, ואז החלום התחלף באחר ויותר לא שמעתי ממנה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/9/2006 11:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כבר שבוע שאני לבד, כבר שבוע אני שותה מהבקבוק את התירוש שאמא שלי קנתה לי.
יום שבת, אני עובד על האינטגריטי שלי, מחזק אותו, פשוט עושה מה שיש לי לעשות.
שבת היום. אכלתי היום חביתה עם שלוש ביצים ולחם שטוגן קודם בשמן וסלט. לפני כן ומאז אני אוכל שוקלוד עם אגוזים. ושותה תירוש. אמא שלי קנתה לי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/9/2006 19:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל הדברים שכתבתי אתמול, אף אחד מהם לא עשיתי אתמול, חוץ מללכת לתערוכה.
בצר לי, התמונות שלי היו מהטובות שם, וכי רציתי שיהיו יותר תמונות טובות של אחרים.
אני מותש מאתמול למרות שישבנו בארומה לבסוף אחרי הלילה הארוך בחיפה והשלמנו.
למה רק במלחמה גדלים?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/9/2006 09:04  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא רק עבודה


אתמול:
ארבע וחמישים בבוקר אני יורד מהאוטובוס בתחנה המרכזית של אילת!
הייתי באילת היום. נותרו לי כמה שעות עד שתיפתח החנות ואקנה את העדשה שלי שעלתה לי יותר מהאופנוע שלי והקסדה יחד.

בחמש וחצי כבר צילמתי מפגש בין יהודים לערבים שדיברו על המלחמה. באופן מיידי חזרתי למלחמה מבחינה חוויתית... היה מרגש ומעניין להקשיב להם.

משם רצתי לצלם את מבקר המדינה, עם העדשה החדשה שלי, שהתעלתה כל כך הרבה מעל למה שהכרתי עד עכשיו, יצא מהמם.

מחר- הפתיחה של התערוכה שאני משתתף בה.
מי רוצה לבוא?

היום:
הנה, קמתי בבוקר עם רשימת דברים שגיסי השאיר לי לחשוב עליהם. לא הייתי צריך את המקלחת בשביל לחשוב עליהם, הם ממש חיכו לי "על השולחן".
אתמול בערב הוא אמר לי: "אל תחשוב על הדברים, אל תשאיר אותם בראש, תכתוב אותם". לי הוא אמר לכתוב את התכניות שלי... חייכתי בשקט.
התעוררתי, התקלחתי, התגלחתי יפה לקראת הערב שלי היום וישבתי לכתוב לי את רשימת הדברים.

הוא נתן לי חומר למחשבה בנוגע לאימון. הוא אמר: "בנוגע לאימון, אותי מעניין מי לוקח מאמן, כדאי לך לבדוק מי לוקח מאמן לפני שאתה מקדיש שנתיים מהחיים שלך לתואר שני ("שזו התחמקות מטורפת ומצויינת מהחיים) או לאיזשהו קורס, כדאי שתחשוב לעומק על פוטנציאל ההשתכרות שלך, על אחר כך". אפשר לחשוב על אחר כך, הוא אמר.

אני יוצא לצלם עכשיו, הבנתי כמה דברים איתו, כתבתי אותם על דף,
אולי לא יספיק לי הזמן היום- יש גם את מחר.

הזמנה במייל להיום בערב מישהו?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/9/2006 09:20  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מתרגש, מתרגש מאד, וככל שעוברות השעות אני מתרגש אפילו יותר, אחרת, אין לי עוד דרך להסביר מה זה ה"חוסר שקט" הזה שעובר עלי בימים האחרונים שהושקט רק על ידי ריטלין לפני יומיים לכמה שעות.

ארגון לדיאלוג בין יהודים לערבים הזמין אותי לצלם שוב. בחיי, אני לוקח מהם מעט מדי כסף.
בקרוב, גם תהיה לי את העדשה הזו שסיפרתי לכם עליה, בלי ספק, זה מגה צעצוע בשבילי אלהים אדירים.
פתחתי מייל חדש בג'ימייל, ואני מצפה לעבור אליו עם הרבה רוח וצלצולים, לחסוך מעצמי מעתה ואילך את כל הווג'אראס הזה של איות המייל שלי הקבוע מזה שנתיים שהגיע לרמת 93% אחסון כבר.
יום שישי חג, מחר אני פוגש את גיסי אותו לא ראיתי כבר שנה וביקש לראותי :)
עבודה חדשה, כזו לעבוד מהבית כזו, בתקווה שתאפשר לי אפיק חדש של הכנסה, אבל יותר מכך, תאפשר לי להתמקצע חזק בתחום אופטימיזציה של אתרי אינטרנט, מקצוע מרגש בפני עצמו בשבילי.
בארוחת הבוקר היום בשלוותא אמר לי הראש מדור שזה עניין של כמה ימים עד שיחתימו אותי. אמנם הוא אמר את זה כבר בעבר, לפני חודש בדיוק, עניין של כמה ימים, אך מאז לא ממש דיברתי איתו על זה, עשיתי שיחרור והוא פנה אלי שוב היום. הרי אין כבוד בלתת הבטחות סתם, נכון?
ועוד יומיים, ביום חמישי הקרוב- התערוכה, צילומי מלחמה של 25 צלמים ישראלים, כולל אני, תיערך בחיפה למשך חודש שלם, וביום חמישי- הפתיחה החגיגית- ואני- מתרגש!!!
אחרי החודש הזה התערוכה תסע לה לטייל בארצות הברית ושמי יסע איתה גם, אופציה לפרסום, אופציה למכירת התמונות כמובן.

 אוחחח, מה לא הייתי נותן עכשיו בשביל רגל קרושה. עזבו ותכם תפוח בדבש, רגל קרושה זה הדבר האמיתי.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/9/2006 18:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת בוקרו


אני שוכב על הספה קורא עיתון העיר,
ריח מחלחל לאפי, נישא על גלי הרוח הצפונית מערבית שנכנסת לי מהמטבח,
זה ריח של בורקסים מתבשלים בתנור,
הולך למטבח שלי, אולי במקרה הכנתי בורקסים הבוקר ושכחתי לספר לעצמי עליהם,
אבל לא, הבורקסים של השכנה המטורפת,
אני סתם לבד בבית
שומע מיסטר ג'ונס
נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/9/2006 09:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הביקורות מהללות


ברוח הימים האחרונים, זו הולכת להיות הבייבי החדשה שלי. עולה יותר מהמצלמה שלי, ובערך כמו המצלמה הבאה שתהיה לי.
הביקורות מהללות:


- Absolute perfection
- This is one of the best Zoom Lens Nikon ever built
- Nikkor 70-200mm VR - The Best Zoom There Is
- One of the finest lenses of all time!


70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR Zoom-Nikkor

נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/9/2006 09:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יחסים


"אני לא מאוהב כל הזמן, לפרקים אני כן. לפעמים אני לא. עכשיו אני לא"
("אתה בנאדם בריא, ככה מתנהג בנאדם בריא",  אמרה לי אחרת)
"אתה לא רוצה להפגש כל זמן ובכל שלב בצורה אוטומטית?"
"לא, ממש לא,ומצויין לי עם זה"

היו שיעורים שלמדתי בחיים. זה אחד מהם. מצאתי דוגמה מצויינת. במקרה היום, מצאתי את זה, וזה כתוב נהדר.
אני חושב שמי שאוהב ככה ירגיש לא נוח כשיקרא. כדאי לו ללמוד מזה.
מי שנמצא עם בן או בת זוג כאלה גם הם יכולים ללמוד מזה.

גיליתי שלעיתים אני עושה דברים כי לצד השני חשוב, או נראה חשוב, או כדי להיראות טוב, או כדי לא להסתכסך, או כדי לא לפגוע ברגשותיה, אבל מה שלמדתי הוא שאסור להתפשר בנושא הלב, או נכון יותר- יש להישאר נאמנים לעצמינו, ונאמנים עד הסוף וכי גבולות כאלה שמוצבים ביחסים הם דבר ראוי וטוב והכרחי ונכון, כאלה שמייצבים את עמוד שדרת היחסים הזוגיים ואין בילתם. אין.
וזה הכל על להיות אמיצים כי לפעמים צריך להיות אמיצים כדי לעמוד על שלנו וזה לא תמיד קל, כי זה דורש להיראות רע, אבל מהי אהבה אם המחויבות שלנו לעצמינו בנויה על רסיסים ושברי זהות?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/9/2006 17:02  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הגיע הסתיו. הימים המתקצרים וכבר נהיה פחות חם. אני חושב שזו התקופה האהובה עלי בשנה.
זו גם הפעם הראשונה שאני בוחר תקופה אהובה בשנה, אף פעם לא עשיתי את זה, זה כיף, ככה יש משהו חדש לאהוב.
אני לבד, אז אני הולך ליהנות היום. וגם החודש הקרוב, אני הולך ליהנות בו. עוד שישה ימים תערוכה, חברה שבאה לבקר, חגים שמתקרבים, תל אביב יפה, ים, שמש, סתיו, אנשים חדשים, בוקר טוב ישראל.
בוקר טוב ישראל. התעוררתי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/9/2006 08:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 








 

I Love Star Trek
FLASH PLAYER 9 REQUIRED
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/9/2006 21:46  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול הייתי בפגישה השנייה של סמינר מחויבות.
הפגישה הזו סבבה סביב הדבר הבא:
כל מה שקורה לנו בחיים, כל תוצאה שיש לנו בחיים היא תוצר של מחויבות מסויימת. זו אקסיומה אחת.
בחיים יש שני סוגי מחויבויות- האחת גלויה, מה שאנחנו אומרים שאנחנו מחויבים אליו, והשנייה נסתרת- כזו שאיננו מצהירים כלפי חוץ ואף לא בפני עצמינו. זו האקסיומה השנייה.
כל התוצאות שלנו בחיים בכל תחום שתרצו הן תוצר של אחת המחויבויות האלה, בין אם תרצו ובין אם לאו.

המטרה בתחילה היתה לקחת תחומים בחיים שלנו, כאלה שחשובים לנו ולזהות מהן המחויבויות הגלויות ומהן במחויבויות הנסתרות.
לקחתי את תחום הקריירה שלי כצלם ולקחתי את תחום האימון.
כצלם ראיתי שהתנעתי תהליך, זרעתי זרעים בתחום, וכעת אני קוצר את הפירות. מעבר לזה, ראיתי שאני רוצה המון פעמים להגדיל את היכולות שלי כצלם, להשקיע בציוד, לקחת איזה קורס שיעשיר אותי וכדומה, דברים שיפתחו אותי כצלם. אחד הדברים המרכזיים שאני רוצה זה לעשות יותר כסף מצילום אבל שאיני עושה כמעט דבר למען זה, למה? כי אין לי כוח. לא בא לי. אני נהנה ממה שיש.
תוך כדי שאני משתף את זה את החדר עוצר אותי המנחה. "אהה... נוחות", הוא קובע. "נוחות, בדיוק, זו המילה שחיפשתי", עניתי לו. המחויבות הנסתרת שלי בתחום הצילום היא שיהיה לי נוח.  זה הנושא הראשון.

הנושא השני עליו דיברתי הוא תחום האימון. ידוע לי כבר שנים שאני הולך להיות מאמן. מאמן של אנשים, בתחומים של תקשורת, יחסים, אולי אפילו אגיע לאמן ספורטאים (משהו שנפתח לי אתמול כאפשרות מדליקה). אימון הוא תחום סקסי. מעבר לזה שהוא בגדילה עכשיו בארץ ונחשב כדבר שהוא must בעולם העיסקי, אימון זה משהו שמביא תוצאות, בתחום האישי, בתחום המקצועי, איך שלא תסתכלו על זה. מה שראיתי זה שאני רק מדבר על זה, אני רק מדבר על זה שאני הולך להיות מאמן.
למה אני רק מדבר? כי אני רוצה להיראות טוב בעיני אחרים. הנה המחויבות הסמויה שלי בתחום הזה ואתמול קלטתי אותה.

איך מזהים מחויבות סמויה?
זה די פשוט, ויש שתי אפשרויות לבדוק: האחת לשאול ולחקור את עצמינו מה אנחנו אומרים לעצמינו בנוגע לתוצאות של המחויבות שלקחנו על עצמינו- כניסה לעומק בשאלה הזו תחשוף את המחויבות הנסתרת.
אופציה שנייה לגלות, ולטעמי קלה יותר, היא להסתכל על התוצאות בתחום (לעומת להסתכל על מה אתם אומרים כמו באופציה הראשונה) אותו אתם מבקשים להבין. ואם משתמשים בנתון שכל תוצאה התחילה מאיזושהי מחויבות, פשוט רואים מה עומד בבסיסה של אותה תוצאה- המחויבות הסמויה.

למה חשוב לגלות את המחויבויות הסמויות?
שיחות מנהלות את חיינו. מילים. כשאולמרט אמר שתהיה מלחמה פרצה מלחמה. כשאני אמרתי שאני אהיה צלם הפכתי לצלם. כשאתם אומרים "הוא לא חבר שלי", אותו אדם מפסיק להיות חבר שלכם. אותו הדבר בכל תחום בחיים. מילים מנהלות את חיינו, בין אם נרצה ובין אם לאו. במקומות רבים בחיינו אנחנו לא יודעים איזה מילים מנהלות את חיינו, אילו שיחות מנהלות את חיינו, ורק כשמתקיימת הבחנה של השיחות האלה יש לנו את היכולת לבחור בין האפשרויות.
עד אותו רגע בו הבנתי שהרצון בנוחות מנהל את חיי בתחום הצילום לא יכולתי לבחור באמת אם לקדם את עצמי או לא, משהו אחר "בחר" בשבילי והרגשתי לא מסופק. עד שלא הבנתי שאני רוצה להיראות טוב בעיני אנשים, נתתי למשפט הזה "אני רוצה להיות מאמן" להמשיך את הפנטזיה הזו, דיברתי על עתיד שיוצר את ההווה, זה היה כל כך לא אותנטי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/9/2006 17:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על ביטוי עצמי


בשבועיים האחרונים אני עונה שהכל מצויין כששואלים אותי מה שלומי. זה שנתיים שלא עניתי ככה, ואני תמיד אומר את האמת בנוגע לשלומי. עכשיו שלומי טוב, תודה ששאלתם. אני מרוצה מהעבודה שלי, משתמשים בי יותר ואני בתמורה נותן עבודה ברמה גבוהה. זה גם תמיד כיף כשרואים את העבודות שלי בחו"ל ושולחים לי מייל שרוצים להשתמש בהן, בין בחינם ובין אם תמורת תשלום. זה קרה עוד פעם הבוקר אולי בפעם החמישית או השישית, הפעם ממגזין בארצות הברית. אין זה משנה מה יקרה עם זה, מוקירים את העבודה שלי וזאת עובדה.

חשוב לי שאני מצליח עכשיו בעבודה שלי. בעבודה שלי אין יותר מדי אנשי מקצוע בישראל, זו ברנז'ה קטנה מאד של אנשים שמכירים אחד את השני והצלחתי להכנס פנימה במקום טוב. אני חושב שהשלווה שלי לא מגיעה רק מזה, אני יודע שלא תמיד אהיה צלם. בד בבד עם הצילום אני מתכוון להשקיע את עצמי בלימודי אימון ולפתוח לי עוד דלת לקריירה נוספת בחיים. אנשים בתקופה שלנו עושים בדרך כלל בין שתיים לשלוש קריירות בתקופת העבודה שלהם שנמשכת בערך 40-45 שנה. אין פה שום כלום עם אמונה עצמית, דרייב או כל שיחה אחרת של הגדלה או הקטנה עצמית, למדתי על עצמי שאלו שיחות בטלות שבינן לבין הצלחה בחיים אין דבר ושום כלום. יש פה את עיקרי הנדסת המחשבה שלי בנושא קריירה שאומרת שאני חי בהווה מתוך העתיד שלי (למעשה,שהעתיד שלי נותן לי את ההווה שלי) כלומר שעתיד מסודר יוצר הווה מסודר (וההפך כמובן, כך שאם אתם בכאוס עכשיו כדאי לכם לשאול את עצמכם מה אתם רואים בעתיד שלכם בתחום הזה, אני מבטיח שתהיו מופתעים מהמִתְאַם שתגלו), בעתיד אני אהיה מאמן ומזה אני אחיה וזה נותן בי מרגוע בכאן ובעכשיו. פשוט וברור.

ב- 21 בספטמבר שלושה צילומים שלי הולכים להיות מוצגים בחיפה ואתם כולכם מוזמנים.
היום רואיינתי במשך יותר משעה וחצי בנוגע לעבודה שלי על העיר מודיעין שפורסמה כאן בבלוג. למי שלא קרה אותה אספר שבעבודה זו בחנתי האם מודיעין היא עיר מבחינה סוציולוגית והתשובה שלי, נכון לשנת 2005, היתה לא. הפעם הראשונה שהתעניינו בעבודה שלי היה בנוגע לעבודה שלי על מטרוסקסואליות.לא יצא מזה כלום בסוף, הם חשבו שישיגו להם גבר שהולך עם חצאית ושעושה טיפולי פנים בראיון נוסח עופר שכטר עאלק. "לא נראה לי", אמרתי להם והשיחה נגמרה.
למדתי שני דברים מפירסום העבודות שלי באינטרנט: ברגע שאתם כותבים על דברים מגוונים אנשים רוצים ליצור איתכם קשר. ברגע שאתם מפרסמים יצירה אומנותית אנשים ירצו לקנות אותה תלוי מה גודל הקהל שלה.

יום קסום שיהיה לכם
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/9/2006 17:22   בקטגוריות אופטימי, ביטוי עצמי, התגשמות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום כשהוא התקשר אלי בבוקר הפחד שלי תפס צורה של רעד עמוק במפשעה שהתפשט לי לכיוון הבטן והברכיים.
הוא בסך הכל התקשר להזמין אותי להרמת כוסית במסעדה לראש השנה.

הייתי אתמול בבית"ר- הפועל. כשאתם מצלמים ואין לכם קבוצה מועדפת המשחק ממש משעמם.
הפקקים היו נוראיים ואיומים. איזה שיעמום זה לשמוע צופרים של מכוניות עם נהגים מתלהבים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/9/2006 10:55  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)