לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

תמונות מהמפגש(:


אז ככה, היה ממש כיף, ממש ממש כיף.

אני חוששת שלא יותר מזה.

היו מעט אנשים, היו ממש ממש מעט אנשים.

וזה לא כיף ככה\: לא מכירים אנשים חדשים, אין את הזונות חיבוקים שיבואו ויציקו לך^^

אין שלטים בכל מקום, יש אוויר לנשום- מה שאין בדרך כלל :O

אין אווירה כזאת של.. נוו ישראבלוג אתם יודעים.

בקושי פגשתי אנשים, והכרתי מעט מאוד.

המון לא באו אני חושבת בגלל המצב, ובגלל מה שקרה במפגש הקודם וזה יש עדיין שחשבו שלא נותנים לעשות מפגשים בעזריאלי. אז למי שלא ידע- נותנים, נותנים ועוד איך.

ביליתי בעיקר עם- דני, ליאל, לירז, בר וספיר. אבל הייתי המון עם תמר, קסלר, אלה, שושע, כרמל, יעל, עדי ועוד אחת חמודה שהסתובבה על אלה עם חולצה ירוקה ששכחתי איך קוראים לה><  וסורי אם שכחתי מישוו. ופגשתי גם את בן אבל פעמיים ורק לקצת:( ואת אנע שלא הספקתי להיפרד ממנה:( וגם את מאיה פגשתי כזה בדרגנוע ויותר לא ראיתי:(. ועוד כמה שאמרו שהם ראו אותי בבלוג.

ממ וזהו, אבל היה כלכך כיף אפילו עם מעט האנשים האלה, שאני כלכך אוהבת.

 

אז, איך הכל התחיל?

קמתי בבוקר יאדהיאדהיאדה, דבר ראשון שעשיתי זה פקחתי עיניים ;)

חחח אחרכך פגשתי את לירז בתחנה ברעננה, הלכנו לקנות משוו לדני3> ואחרכך קנינו בטריות ובאנו אליי הביתה.

אמא שלי הסיעה אותנו לרכבת וזהה.. קניתי שוקולטה ולירז רצתה קפוצ'ינו ויצא לה גם שוקולטה נהנהבננהPP:

עלינו על הרכבת בלהבלהבלה הגענו לעזריאלי.

דני, יעל ועדי חיכו לנו בכניסה. כלכך שמחתי לראות אותןןןןן!

אחרכך עלינו למעלה פגשנו את כולם בלהבלהבלה, כמו במסורת אכלנו אני ליאל ודני במקדונלדסD:

אחרכך הלכנו לאודם כי רציתי לקנות תיק.. ואז שמתי לב שהפלאפון לא עליי:O עליתי הר עם דני למקדולנדס והאחראי הלך להביא לנו את זה שניה לפני שהמנקה זרקה אותו לפח בטעות, כי הוא יה על המגש><

חזרנו לאודם ואז קניתי ת'תיק [ממש יפה, שחור כזה] ואז שמתי את הארנק לרגע על ספסל.. ועלינו למעלה.

רק אחרי חצי שעה בערך קלטתי שהוא לא אצלי, ורצתי ישר לבדוק וכמובן שהוא לא היה שם.

קיצר הלכנו למחלקת אבדות [זה היה מצחיק><] ואני הייתי מדוכאת ומחורפנת גם יחד><

בלהבלהבלה התחלנו ללכת לכיוון הסנטר, ואז חיכינו לתמר והתיישבנו באמצע הגשר הגדול הזה כמו ילדים חסרי חיים וסירנו לקום^^

אני חושבת שלקח לנו איזה שעה אם לא יותר רק להגיע לשםXDD חח היינו כלכך עייפים, הלכנו כמו פדאלות [במיוחד אני].

וכואבות יל הרגליים עד עכשיו><

נאברמיינד היינו בסנטר רובנו פעם ראשונה, פגשנו את בן וחברים שלו לדקה ממ וזהו.

סתם הסתובבנו , אכלנו [שוב] במקדונלדס, הצטלמנו וזהו.

אמא של ליאל אספה אותו מהסנטר ותמר נפרדה ממנו די בהתחלה.

נשארנו: לירז, דני, ספיר, בר ואני.

לקח לנו איזה 30-25 לדקות לעזריאלי. לעומת הדרך הלוךXDD חחחחח ואני וספיר הובלנו ואחרכך רק אני הובלתי אחרי שבדרך הלוך הייתי עסוקה בלהתקע מאחור ולהתלונן^^

בסנטר קיבלתי טלפון ממישהו שמצא את הארנק שלי. הוא חיפש אותי בעזריאלי אבל מכיוון שלא הייתי הוא לקח את זה איתו והוא היה בדרך לצפון, והיה שם כרטיס תלמיד שלי וכל מיני והיה שם גם את הפלאפון שלי, אז הוא התקשר ונתתי לו כתובת והוא יישלח את זה אליי, איזה נחמד מצדוDDD:

אז די הכל הסתדר. לירז נתנה לי את הכרטיס שלה [שבמילא לא הייתה צריכה] ואמא אספה אותי מהרכבת.

 

טוב חפרתי, עכשיו לקטע שבגללו באמתבאמת נכנסתםXDD


אני ודני שאני כלכך אוהבת3>

 

שוב.

 

אני ויונתן שהסתפרDDD:

 

WTF?><

 

אני מסוממת ועדידי^^

 

ליאל ודני במקדונלדס

 

ליאל ויצירת האומנות שלו. מאואהאההא

 

יצירת האומנות שלי(:

 

לירזי(:

 

ליאל רוצה לאכול את יצירת האומנות.

 

אלה המדהימה שלי:O תמר צילמה.

 

אני וה-בנות המדהימות שלי.

מימין- דני, תמר, אני, אלה וחברה שלה ששכחית איך קוראים לה:(

 

כרמל333>

 

כרמל, כי היא כוסית.

 

ליאל, אני ואלה3>

אלה ואני.

 

לירז, לא אני צילמתי><

 

התמונה שמופיעה אצלה

 

בנות שרצו להצטלם.

 

העין המדהימה של אחת מהן:O

 

ממ תמונת מצב. רואים כמה ריק?

 

יעלע ואני><

 

שוב בתמונה נורמלית(:

 

אני.

 

יעל ומישהו שפגשתי כלכך הרבה פעמים ותמיד שכחתי לשאול על הבלוג שלו או את השם שלו><

 

ליאל, על הגשר.

 

חחחחחחחחחח מה בדיקו ניסיתי לעשות פההה?!><

 

שוב ליאל.

אני><

 

ספיר הקקית שלא רצתה להצטלם:(

בר גם לא רצתה להצטלם אבל תפסתי אותהDDD:

 עזריאלי בדרך לסנטר.

 

אנחנו בעיר הגדולה.

 

יאאאפ.

 

איזה מישהו מהמם שהיה בסנטר:O

 

הוא גם דיבר צרפתית^^

 

ליאל והמושלם מאחוריוPP:

 

ספיר, בר ודני.

 

מימין- דני, אני, ליאל ולירז.

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחXDD

 

אני ודובי כזה חמוד^^

 

תגיד, אתה בא לפה הרבה? ;)

 

WTF?><

 

אני- תמונה שממש אהבתי.

 

ליאל יורה בי!:O

 

אני יוצאת מהמגלשהXDDD

 

ליאל. בו'נה הוא ממש מככב פה היום><

אם לא שמתם לב- המגלשה יוצאת מהתחת של הפיל><


תמונות מאנשים אחרים

 

מימין- דני, תמר, אני, אלה וטומי[?]

 

כרמל ושושע המושלמות שליייי33>

 

חחח תרמ עושה משהו אל מזוהה, טומי[?], אלה, אני ודני.

 

אני><

 

העין של שושע!!!!!!!!!!!1111111111:OOOOOO

ליאל, יונתן ואני3>

לירז, אני, בר, צינזור של ליאל>< ודני.

הייתי עצובה. מאוד עצובה. נוו גנבו לי ת'ארנק וזה.

בעעעעעעעעע:(

הזוועה!

דני, כי היא כזאת מושלמת3>

ליאל, לירז ואני3>

שלייקעס!

דני, ליאל ואני בחנות של אוניל[?]

ליאל ואני בחנות של דיקיס[?]

דני חשה סמיילי, אני צוחקת[?] וליאל ממ.. ליאל.

צוחקת><

לירז והמיץ הענק שלה!:O

הוו, נסטי.

שוב, עצובה ודני מנסה לעודד אותי^^

ה-כנופייהPP: נוו תמר המציאה.

חחחחח זה היה יכול להיות יפה לולא הפרצוף הממורמר^^

בסנטר.

ליאל מפתח רומן עם הדובי!:O


קרדיטים

אלה

טל[?]

לירז

ליאל


ובכן, יצאתי עם שלל של:

בובה כלכך יפה שלירז הביאה לי מתילאנד3>

תיק

שומנים מיותרים><

והמון חוויות


ראיתי בעיתון תמונה של איילה מהלוויה של בנג'י, ועל יד תמונה שלו. זה נורא. מי הם העיתונאים האלה שהם מרשים לעצמם לצלם אנשים במצוקה רגשית כזאת?!

ארר זה כלכך הזכיר לי הכל והכעיס אותי.

 

אני מנסה להדחיק אז אני אדבר מתי שאצטרך, באמת שלא כרגע. אני כלכך לא רוצה להיכנס לבאסה שוב, כלכך לא.


אז מה מתוכנן להשבוע?

להיות בשבעה אצל ההורים של בנג'י.

לסוע עם אמא למוזאון בתלאביב כמו בימים ההם שהיינו נוסעות המון ולפגוש שם את חברה שלה שאני ממש אוהבת>< ממ ובטח להסתובב קצת בתלאביב וזה.

לפגוש את גולןןןןןןן כי הוא בארץDDD:

 

ובטבח יהיו עוד.


תצביעווווו!

או שלחו SMS עם הספרה 880542 למספר 8686


אוהבת, נעם.


אדיוטטטטטטטטטטטטט!!!!

מי אתה חושב שאתה?!

אני ידעתי שתעשה את זה. ידעתי. ידעתי כי אתה כזה, כזה מניאק בן שרמוטה.

חכה חכה זה יבוא אלייך בבומרנג.

נראה איך יתגלגל הסיפור.. מקווה שלרעתך לפחות.

אם עוד פעם תפגע בה יהיה לך עסק איתי.

נכתב על ידי , 23/7/2006 22:46  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נענע:] ב-15/11/2006 15:40



70,265
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמיק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמיק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)