לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מה לא עשיתי בארה"ב


כשועלית ישראבלוג ותיקה, שיחקתי כמה פעמים במשחק הידוע: דברים שאתם לא יודעים עלי וכל פעם המשחק מתחיל מחדש והנה הוא התחיל מחדש דווקא בין הבנות המוכשרות מבלוגי היצירה. לפני כמה שבועות קראה לי פיה שימושית לספר דברים על עצמי ואני התברברתי בבלוג שלה, בין היצירות המושקעות ובכלל שכחתי מכל העסק של: מה אתם לא יודעים עלי. אז בפעם שעברה כשכתבתי היו לי מליון תגובות במקום ששת התגובות הרגילות שגלשו לתגובות לגמרי לא ראויות וישר מחקתי את הפוסט. ועכשיו גם אין לי מושג מה כתבתי וגם אין לי מושג מה אתם עדיין לא יודעים עלי אז אני חייבת, פשוט חייבת לכתוב פוסט שאני לא בטוחה שכולם יבינו אותו עד הסוף, אבל מילא:

 

הצד האפל של אמריקה - מה לא עשיתי בארה"ב

1) לא אכלתי טווינקיס מעולם, יש לי הרגשה שברגע שאני אתן ביס תהיה לי כזו צרבת שלא תפסיק לעולם. עוד לא אכלתי ב: דניס, אוליב גרדן, טאקו בל ודל טאקו, דיירי קווין, הום טאון בופה - האם אני מפספסת משהו גדול?

2) הטלכה קנה לי רולר בליידס כדי שאשייט לי בביקיני בסנטה מוניקה. לקחתי אותם לנסיעת מבחן ואכן ניסיתי שעה אבל כל פעם כשהייתי צריכה לעצור נפלתי כולל נפילה אחת כואבת נורא על עצם הזנב. אז אפשר לומר שמעולם לא נסעתי על רולר בליידס לבושה בביקיני בחופי סנטה מוניקה. אני גם לא רוכבת על אופניים, אגב.

3) יש לי הרגשה שבין התיכון ובין החליפה והבית עם הילדים והמפגשים עם המשפחה רק בכריסמס והעובדה שיותר מכל אמריקאים שונאים לעשות זה להזמין אליהם חברים, הקולג' היא תקופת פריקת העול הגדולה: אין לי ספק שלימודים הם מקום אחרון אחרי אלכוהול, סקס ופוטבול. לא חוויתי את זה, כמובן. במקום זה שירתתי למרבה הצער בצבא (אוי, הנה מתפלק לי סוד: אני נורא בעד לא לשרת בצבא) ומה שהלך שם אני עוד לא בטוחה שאני אוכל לפרט. אולי לעולם לא אוכל לפרט.

4) לא הצבעתי ואני כותבת פה קבל ועדה: אני מתערבת עם כל אחד ואחת מקוראי הבלוג שמקיין יהיה ראש ממשלה שיסיים את הפיאסקו שבוש התחיל כאן כל כך יפה. אבל זה בסדר, זה נורא לא אמריקאי להצביע.

5) מעולם לא היה לי SUV יא אללה, עכשיו אני באמת מרגישה זרה.

6) בשנה שעברה התארחתי בארוחת הט'נקס גיבינג הראשונה שלי, לכריסמס הכניסה היא לאמריקאים בלבד. כנראה שאני מפספסת פה משהו גדול. להיות זר בארה"ב זה לא פיקניק.

 

וזהו, אני לא מתייגת אף אחד, סליחה על חוסר שיתוף הפעולה אבל אני לא מכירה בלוגרים שעוד לא עשו את "הדברים שאתם לא יודעים עלי". אם בכל זאת מישהו רוצה, קדימה, מה אני לא יודעת עליך?

 

נ.ב. - לבקשת שצה היקרה הכנתי אינדקס מתכונים בעמודה השמאלית של הבלוג. איכשהו היה לי רושם שנתתי ים מתכונים וזה לא ממש נכון, מה שכן: אני חותמת לכם שכל מתכון כאן הוא מתכון אלוהי. לא סתם ולא בסדר ואפילו לא בסדר גמור: א ל ו ה י!

 

 

נכתב על ידי , 20/10/2008 19:52  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טרול מחמד ב-28/10/2008 16:50



122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)