לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כמה כיף עשינו?


יום שישי: הלכנו לראות הופעה של צמד אחים תאומים מבוגרים שמריצים את אותה ההופעה כבר שנים וכל העיריות העיירות הסמוכות וגם זו שלנו שוכרת אותם להופעות בכמויות שמבטיחות להם הכנסה מסודרת (אה, הם גםיהודים ושרים המון שירים יהודים אז יש להם הכנסה גם מאירועים של בתי הכנסת) כל זה בא ללמדנו שראינו אותם אלף פעם ובכל זאת: יש כאן איזו עיירה שנוסעים אליה והאגם גובל בכביש ובאגם יש עופות מים וחבצלות מים והשמש משחקת עם מי האגם והכל ירוק וחופה של עצים מצילה עלינו ופשוט בא לי לבכות מרוב יופי. העיר עצמה כאילו צוירה ואז הופחו בה חיים: עיר קטנה עם בתים קטנים וגינות מטופחות, כיכר עיר כמו שאתם מדמיינים אחת במיד ווסט: במה מקורה (איך אומרים גאזיבו בעברית?) והכל ירוק והשמש שוקעת אחרי תשע בערב וכולם פורסים שמיכות על הדשא והילדים היפים רצים אנה ואנה (ואוכלים פיצות והוט דוגס), חברה שלי צחקה ואמרה שהמורה שלנו לציור יכול לצייר פה שעות משום שהוא חובב קיטש היסטרי. מה בתפריט? הבאנו סלט ניסואז (השעועית מהגינה!), שניצלים ועוגת גבינה (שיצאה לילא משהו, אני לא חושבת שיש תחליף לגבינה לבנה).

יום שבת: יומולדת לשני פעוטות. נשארנו מהבוקר עד הצהריים היה נעים, חמים פלוס בונוס: ימבה חברים.

יום ראשון: על הבוקר נסענו להביא בלונים וקישוטים והיינו בטוחים שכולם יגזימו הרבה יותר מאיתנו אבל זה לא קרה. קודם צפינו במצעד ואספנו את כל הממתקים והפרסים שנזרקו לעברנו ואז ראינו כמה אנשים שאנחנו מכירים והצטרפנו אליהם (אני חושבת שזה נורא תמהוני מצדנו, באמת) אבל היה כיף ורכבנו באופניים והיה חם כל כך שהזעתי במקומות שאני לא בטוחה שניתן להזיע בהם והיתה שמחה והילולה. חזרנו הביתה והתקלחנו פעמיים, אני לא צוחקת. שלושים וארבע מעלות ולחות זהלא פיקניק. מה שכן פיקניק זה הפיקניק שתכננו עם אן ופרדריק, להלן: הצרפתים. נסענו רבע שעה לאגם החביב עלינו כדי לגלות שיש תורעצבני אזחזרנו לבית שלהם וכך ישבנו אצלם על הדק, אנחנו היינו אמונים על האוכל והם על הניקיון: חלוקת תפקידים שמתאימה לנו מאוד. הילדים שיחקו - אור עשתה סיבובים בקורקינט וטיפלה בפייר לואי בן השנה וחצי (הסיעה אותו בעגלה, הצחיקה אותו, ניסתה ללמד אותו לדבר, אמרה שהוא אומר אור אבל זו לא ממש חוכמה כי לאחותו קוראים ככה) ובן היה עסוק בלהעריץ את אדריאן בן השבע ולפרק איתו את החצר האחורית, לאט וביסודיות.


יום שני: היינו חייבים לסדר וכמה שלא סידרנו יש לי ים עבודה עכשיו ואני אחרי שעה של אימון, אין צדק בעולם, אני אומרת לכם. הלכנו לקולנוע לראות את צעצוע של סיפור בתלת מימד, כולנו נהננו, בן טיפה פחד אבל אני חושבת שהאקסטזה הכי גדולה נרשמה בטריילר של הדרדסים (לימדתי אותם לאהוב דרדסים כי גם אני אוהבת אותם מאוד).

יאללה, תמונות




סמארט או חיפושית?




אצל אן ופרדריק












פאנקייקס ריקוטה ביום שני בבוקר - מ"ביסים"




טל וטרי - היבול מהגינה אתמול, היום יש עוד!
נכתב על ידי , 6/7/2010 17:44   בקטגוריות אוכל, החיים בתמונות, תמונות, אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-7/7/2010 19:58
 



חתולים וחגיגות


לפני כמה ימים דילגה חתולונת חמודה ליד הבית שלנו. ברור שישר הכנסתי אותה והילדים שמחו וצהלו ואז נתתי לה טונה - זה היה תורה  לשמוח ולצהול ומאז היא מבקרת אותנו,
 עומדת בנימוס ליד אחת הדלתות ומבקשת בילולים דקיקים שנפתח לה ואם לא איכפת לנו לתת לה משהו לאכול. אחרי כמה שעות היא משתעממת ומייללת ליד הדלת שוב, הפעם כדי שנוציא אותה. אתמול הגיעה לכאן חברה של אור וטענה בתוקף שזה החתול של השכנים. אמרתי לה שבדקתי והיא חתולה. אחרי כמה שעות הגיעה אמא של החברה ואמרה שזו חתולה באמת והיא שייכת לשכנים אבל אוהבת לטייל. הרווחנו! אני שונאת ארגז צרכים בבית ובכלל בעוד כמה שבועות אנחנו טסים  ולא נהיה בבית למשך חודש, אז מתאים לנו ללטף חתולה רכה וידידותית למשך כמה שעות ביום.


כזו מתוקה, כל כך מזכירה לי את סילבסטר זצ"ל

וכמובן: כמה תמונות מומולדת לבן בן שהחל לטעון בכל פעם שאני קוראת לו חמוד, שהוא לא חמוד- הוא כבר בן ארבע

בן משתגע על ג'ון דיר, חברת הטרקטורים, אז צבעי המסיבה היו ירוק וצהוב.




אני כל כך אוהבת פונפונים מנייר!


העוגה שבסוף יצאה ממש טעימה,למרות שחשבתי שאחרי כל ההשקעה של להקציף מליון דברים בנפרד ואז לקפל אותם יחד - לא תצא טובה, אבל היא יצאה אחלה. רק מפני שאני מרחמת עליכם ולא רוצה שתכינו עוגה אחת בשש שעות (לא רצופות! אבל זה מספיק, בפעם הבאה -עוגת שוקולית). גם הפתעתי את עצמי והיא יצאה יפה נורא. הציפוי עשוי מפודינג אינסטנט, אייסינג של ווילטון ואמ אנ אמס.


בסוף לא כיבינו נרות על העוגה מחשש לשפעת, אני לא מסוגלת לראות עשרים ילדים נושפים את החיידקים שלהם על העוגה.

נו, יצא עוד פוסט פרווה? לא נורא...
נכתב על ידי , 19/11/2009 19:47   בקטגוריות החיים בתמונות, יום הולדת, תמונות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-29/11/2009 19:14
 



Big in Japan


כמה דברים מעצבנים בקטנה, על ההתחלה שאני רק אוריד אותם ממני:
א) יומולדת לבן בן, חצי מהמוזמנים לא אישרו. זו יום הולדת פיצית עם מעט אנשים וחשוב לי שיעשו את המאמץ הפיצפון הזה ויכתבו: כן אנחנו מגיעים או: לא, לא נגיע.
ב) יש לי בלוג לקהילה הישראלית פה ויש לי הרגשה שאף אחד לא קורא אותו. אני ממשיכה כי אולי בעתיד זה יעזור לי בכמה אינטרסים (לא אם אף אחד לא יקרא אותו) וגם, או אלוהים, זה מרגיש לי שזו הדרך לליבם של ישראלים פה כי על ההתחלה באורח פלא צברתי פה כמה אויבים וזה פשוט פסיכי כי נשבעת שלא עשיתי כלום.
ג) מעצבן אותי כשכותבים: העוגת גבינה, הכוס תה, החנות בדים, הגן חיות וכו'

יאללה, אחרי שפרקתי דווקא ממש לא רע: מתארגנת מסיבת יומולדת לגדול מכולם שהוא בעצם די קטן: בן בן ותודה למברכות בפייסבוק, קניתי היום ג'קט מושלם (חייבת לצלם ולהשוויץ) בשלושים דולר במקום ב270, אני מרגישה איכשהו שעליתי שלב בתחום הקולינרי ויעיד ידידנו י' ששאל אם אני עושה קייטרינג לחתונות, אני נחה וגולשת יותר מדי באינטרנט וכמובן מכל פינה מגיחים אלי בלוגים מופלאים. נתחיל עם העיצוב בית (סתם נו! עיצוב הבית)
מגזין עקרות הבית וומנס דיי מעולם לא משך אותי בעטיו של השם ושל השערים הקיטשיים, עד שנכנסתי בטעות (!) ומצאתי פינת עיצוב הבית ויצירה.
Better homes and gardens אחראים לאתר מתוק ביותר עם רעיונות בדיוק לטעמי.
הבית של עידה לא לגמרי מתיישב עם הטעם שלי אבל הוא בלוג אסתטי ודוגמא ומופת לשיווק עצמי
יאללה בלאגן: בלוגים מקסימים + שיווק עצמי מצטיין - אילאיל זיו, קרן שביט, דנה ישראלי, נילי.פיה שימושית.  אם למי מכן יש עוד דוגמאות - אשמח לפרסם.
בצלים קסומים - בלוג באנגלית להורות מחוברת לטבע פלוס יצירה - מקסים!
הפנגווין הוורוד - שוב אנגלית, שוב יצירה יש הדרכות חמודות.
גזרות חמודות לאללה, גנובות - אופס.
רעיונות שיקיים לילדים (אפרת מילדיסקו, זה בשבילך)

וכמובטח, צחצחו את היפנית שלכם כי הנה מגיעים כמה בלוגים שמוקדשים לארץ החמידויות הבלתי מוגבלות, חלק ביפנית רצוי להעזר בתרגום של גוגל.
http://purplekappa.typepad.com/purple_kappa/
אתר שמוקדש לספרי יצירה יפניים
עוד אחד כזה עם ימבה זכויות יוצרים שהופרו לשמחת הקהל
עוד הפרה בוטה ומשמחת של זכויות יוצרים
וכמובטח: אתר ביפנית ששווה לחטט בו ולהתעלף, שעות של הנאה
צרפתי, אבל נראה יפני - שימו לב למדבקות

ולבסוף: למה שאני בלבד אשיר לעצמי את זה כל היום? תדבקו גם אתם! ואם לא ראיתם עדיין את הסרט - למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 10/11/2009 21:25   בקטגוריות החיים בתמונות, הלינקיה, לינקים, תמונות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-1/12/2009 16:34
 




דפים:  
122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)