לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיכל והכפר


חסידת עוגות העולם

Avatarכינוי: 

בת: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לקטר,לאפות ללנקק


 

הו! נהייתי כזו עצלנית בלוגים. אני מנסה לסנגר על עצמי ולומר שזו לא אשמתי. נניח השבוע: יומיים שלמים הוקדשו לסדר וניקיון, מיותר לציין שהבית לא באמת נקי ומסודר הילדים הפקיעו מאיתנו את הסלון השני (יש שני סלונים בחלק גדול מהבתים האמריקאים - האחד לשימוש המשפחה והשני לשימוש בכריסמס וחג ההודיה, אם המשפחה מארחת, הסלון היצוגי) לא משנה שיש להם שני חדרים. בסלון הוקם מבצר ענקי מכריות הספות, שמיכות הפוך שלהם, עליהן הם התגלשו במדרגות כדי להוריד לסלון (שוב, אל תתלהבו, נכון שיש לנו בית עם שתי קומות אבל הוא עלה לנו כמו דירה זולה בחיפה) והאוהל מחדר המשחקים.

אני מוצאת את עצמי נשאבת לחור השחור של הנקיון והסדר ואין לזה סוף. לכי לעזאזל פליי ליידי וחפשי מי ינענע אותך גם. מקטעי סידור של רבע שעה לא יניבו דבר. מה עם כביסות? בישולים? (אה! שכחתי, אמריקאים לא מבשלים), מה בנוגע לקניות ואני לא מדברת על הסוג המהנה, אני מדברת על מכולת. מה שקורה זה שבתשע אני מפקידה את כ-ל הילדים למערכת החינוך, עושה כושר שעה (ומוחה על כך שכבר שבוע וחצי אני עושה כושר ואני עדיין דוביבה, רציתי ללבוש חצאית ג'ינס לדיסקו הורים - ילדים ביום שבת ואז נזכרתי שהיא לא עולה עלי וזה פשוט לא הוגן כי יש לי גרבי ברך כה משובחות שטל קנה לי. כן, טל קונה לי בגדים, גם אני המומה), עוסקת בעבודות הבית הנ"ל או הולכת לסופר או שניהם והופ - הנה כבר ארבע, צריך לאסוף את הילדים.

טוב, די עם התלונות הקטנות, בסה"כ לא רע לי. אחרי כל פוסט מקטר משפחת טלכה מרימה טלפונים מודאגים. אחת עשרה שנה אנחנו יחד והם לא עולים על זה שאני מקטרת בלי קשר למציאות.

 

עכשיו לצ'ופר שלשמו התכנסנו: עוגת רסק תפוחים, הישר ממצגת העוגות הבחושות של מרתה.

שלוש כוסות קמחרגיל

שתי כפיות אבקת סודה לשתיה

כפית מלח

כפית וחצי קינמון

כפית וחצי הל טחון

מאתיים גרם חמאה

כוס סוכר (במקור שתי כוסות אבל עם רסק התפוחים והדבש פחדתי לחטוף סכרת)

רבע כוס דבש

שתי ביצים גדולות

שתי כוסות רסק תפוחים

 

לערבב, לאפות בחום של 180 עלות צלזיוס למשך חמישים דקות.

 

ועכשיו שירות לציבור: לינקים לרעיונות למשלוח מנות -

מרתה מציעה מתנות אכילות

givers log הוא הבלוג ממנו לקחתי את הרעיון של שוקו על מקל

פיית העוגיות עם עוגיות מתוקות, תרתי משמע

ריכוז לינקים לרעיונות למשלוחי מנות, הישר מפורום אמנות שימושית בוואי נט.

אזני המן של הילה מ"ביסים"

עוד ריכוזי לינקים של מתנות אכילות מבית oneprettything, נסו את כפתור ה newer למטה מימין לעוד רעיונות.

למי שרוצה ליצור עם ניירות את אריזת משלוח המנות, אני שולחת אותה לאתר של הפיה השימושית.

 

ועכשיו ריכוז בלוגים מעולים לקראפטריות:

גם אופה, גם תופרת (סורגת, רוקמת ועוד ועוד)

נכון שאני לא ממש אוהבת עוגות מפוסלות בבצק סוכר אבל אתם חייבים לראות את זה!

עוד אלילה דומסטית, הפעם בעברית

make it and love it

ועודסופרוומן רבת פעלים the pink couch

 JBעושה סקראפ מרהיב

המון הדרכות מקסימות תוכלו למצוא פה, אצל ruffles and stuff

מונדה יוצרת ומצלמת

נכתב על ידי , 4/2/2010 23:39   בקטגוריות הלינקיה, ויש גם מתכון, לינקים, מתכון, מתכונים, קרעחצים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גנצו ב-10/2/2010 03:57
 



Big in Japan


כמה דברים מעצבנים בקטנה, על ההתחלה שאני רק אוריד אותם ממני:
א) יומולדת לבן בן, חצי מהמוזמנים לא אישרו. זו יום הולדת פיצית עם מעט אנשים וחשוב לי שיעשו את המאמץ הפיצפון הזה ויכתבו: כן אנחנו מגיעים או: לא, לא נגיע.
ב) יש לי בלוג לקהילה הישראלית פה ויש לי הרגשה שאף אחד לא קורא אותו. אני ממשיכה כי אולי בעתיד זה יעזור לי בכמה אינטרסים (לא אם אף אחד לא יקרא אותו) וגם, או אלוהים, זה מרגיש לי שזו הדרך לליבם של ישראלים פה כי על ההתחלה באורח פלא צברתי פה כמה אויבים וזה פשוט פסיכי כי נשבעת שלא עשיתי כלום.
ג) מעצבן אותי כשכותבים: העוגת גבינה, הכוס תה, החנות בדים, הגן חיות וכו'

יאללה, אחרי שפרקתי דווקא ממש לא רע: מתארגנת מסיבת יומולדת לגדול מכולם שהוא בעצם די קטן: בן בן ותודה למברכות בפייסבוק, קניתי היום ג'קט מושלם (חייבת לצלם ולהשוויץ) בשלושים דולר במקום ב270, אני מרגישה איכשהו שעליתי שלב בתחום הקולינרי ויעיד ידידנו י' ששאל אם אני עושה קייטרינג לחתונות, אני נחה וגולשת יותר מדי באינטרנט וכמובן מכל פינה מגיחים אלי בלוגים מופלאים. נתחיל עם העיצוב בית (סתם נו! עיצוב הבית)
מגזין עקרות הבית וומנס דיי מעולם לא משך אותי בעטיו של השם ושל השערים הקיטשיים, עד שנכנסתי בטעות (!) ומצאתי פינת עיצוב הבית ויצירה.
Better homes and gardens אחראים לאתר מתוק ביותר עם רעיונות בדיוק לטעמי.
הבית של עידה לא לגמרי מתיישב עם הטעם שלי אבל הוא בלוג אסתטי ודוגמא ומופת לשיווק עצמי
יאללה בלאגן: בלוגים מקסימים + שיווק עצמי מצטיין - אילאיל זיו, קרן שביט, דנה ישראלי, נילי.פיה שימושית.  אם למי מכן יש עוד דוגמאות - אשמח לפרסם.
בצלים קסומים - בלוג באנגלית להורות מחוברת לטבע פלוס יצירה - מקסים!
הפנגווין הוורוד - שוב אנגלית, שוב יצירה יש הדרכות חמודות.
גזרות חמודות לאללה, גנובות - אופס.
רעיונות שיקיים לילדים (אפרת מילדיסקו, זה בשבילך)

וכמובטח, צחצחו את היפנית שלכם כי הנה מגיעים כמה בלוגים שמוקדשים לארץ החמידויות הבלתי מוגבלות, חלק ביפנית רצוי להעזר בתרגום של גוגל.
http://purplekappa.typepad.com/purple_kappa/
אתר שמוקדש לספרי יצירה יפניים
עוד אחד כזה עם ימבה זכויות יוצרים שהופרו לשמחת הקהל
עוד הפרה בוטה ומשמחת של זכויות יוצרים
וכמובטח: אתר ביפנית ששווה לחטט בו ולהתעלף, שעות של הנאה
צרפתי, אבל נראה יפני - שימו לב למדבקות

ולבסוף: למה שאני בלבד אשיר לעצמי את זה כל היום? תדבקו גם אתם! ואם לא ראיתם עדיין את הסרט - למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 10/11/2009 21:25   בקטגוריות החיים בתמונות, הלינקיה, לינקים, תמונות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכליקה ב-1/12/2009 16:34
 



תמונות, מתכונים ולינקים


 

תודו שכזה שלט לא ראיתם אף פעם

 

 

מסורת אמריקאית עתיקת יומין: לאכול בסתיו דונאטס ולשתות סיידר, במקרה שלנו: ראינו איך סוחטים אותו ושתינו מול הנהר!

 

שתי פינות אן אמבופיות

 

מסתבר שספטמבר היה חודש עמוס בפעילות: אור נכנסה לכיתה אל"ף, עשינו קמפינג, הלכנו לפארק מים (שגילינו יום לפני הסגירה לעונה זו, כל כך מתאים לנו), אור קיבלה אופניים חדשים משוכללים ולמדה לרכב עליהם*, בן עבר לגן של הגדולים, חגגנו שנה חדשה**.

 

* הטלכה קנה את זוג האופניים הראשונים של האורולים כשהיא היתה בת שנה, כחובב רכיבה פשוט היה לו קשה להתאפק. הם חיכו שנתיים מתחת לבית כדי שהיא תרכב עליהם. אחרי שנה וחצי היא כבר רכבה על אופניים ללא גלגלי עזר  (התאמנה עם מוט שמרכיבים לאופניים שנוח לאחיזה של ההורים והילדים לא שמים לב מתי משחררים את האחיזה בו והופ - הם רוכבים לבד. האופניים הבאים שלה היו אופניים שמצאנו בפינת המיחזור במעונות הסטודנטים המשוקצים בהם גרנו עת הגענו לכאן. עכשיו הטלכה הרגיש שהיא בשלה לאופניים משוכללים עם הילוכים וקנה זוג וורוד ונוצץ באמאזון. אור החליטה שזה לא בשבילה וכמה שהטלכה ניסה הילדה לא רצתה לשמוע על האופניים החדשים. יום אחד נסענו לפארק והיא התנדנדה והתגלשה ועשתה כמיטביכולתהלהתעלם מהאופניים שלה. כשהגיע הזמן ללכת היא פשוט שכחה בצורה כה אופיינית לה שאלו האופניים החדשים, עלתה עליהם ונסעה ושמה לב רק באמצע הנסיעה שהיא על הזוג החדש. אחר כך אי אפשר היה להוריד אותה מהאופניים.

 

** תמיד אני מכינה דברים שלא נוסו מעולם לארוחות חגיגיות ולארוחות עם אורחים. לפעמים זה מצליח לפעמים לא ואז אני מתבעסת ומבטיחה לא לעשות ניסויים על בני אדם - עד הפעם הבאה.

 

נוסה סלט כרוב מעולה שחורג מהסלט הכה מוכר של הכרוב והשומשום. אין לי מושג מה המקור אבל הוא מסתובב ברשת והרי המתכון:

 

סלט כרוב, חמוציות ושקדים

 

1 כרוב חתוך לרצועות דקות 3 גבעולי בצל ירוק פרוסים דק 3/4 כוס חצאי שקדים קלופים וקלויים 3/4 כוס חמוציות מיובשות 4 כפות קוקוס קלוי

 

לרוטב: 1/3 כוס שמן קנולה 1/3 כוס חומץ רגיל או מיץ לימון 1 שן שום כתושה 1 כף סוכר / דבש מלח ופלפל לערבב את כל חומרי הרוטב ולצקת על הסלט עשר דקות לפני ההגשה

 

הכנתי את החלה המעולה של קרין גורן , סלמון וולינגטון (סלמון עטוף בבצק עלים) קל ומרשים.

 

ולפני פיזור, הפינה הידועה לשימצה - הלינקיה!

 

http://deezkatz.blogspot.com/ לאחרונה אני יותר ויותר מתרשמת מיצירה עם נייר, אוי ואבוי לי! דיברתי לאחרונה עם בחורה שעושה סקראפבוקס למחייתה ואמרתי לה שאין מצב שאני אכנס לזה כי אני לא יודעת איפה זה יגמר. קווירקי בוטס עושה סקראפ משובח.

 

גם מג'ניפר דה דונאטו בא לי להתעלף http://www.colorflystudio.blogspot.com/

 

עוד בחורה חובבת ניירות http://www.flickr.com/photos/queenvannacreations ובהזדמנות זו שאלה לקראפטריות: אם מצפים עץ בנייר, צריך לצפות בלקה או משהו גם?

 

נפרגן גם לישראליות http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=mishmish112008

 

everydaychaos תופרת http://bridgetbaxter.blogspot.com/

 

מימי קירשנר מהממת http://mimikirchner.com/blog/

 

ופנלופי מדהימה http://penelopewaits.com/penny/

 

דובים מתוקים משמיכות ישנות ועוד http://longagotales.blogspot.com/

נכתב על ידי , 29/9/2009 02:38   בקטגוריות אוכל, החיים בתמונות, הלינקיה, ויש גם מתכון, לינקים, מתכון, מתכונים, תמונות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AnnaGk ב-11/10/2009 09:26
 




דפים:  
122,637
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכליקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכליקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)