לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט אני :)

פה אכתוב על כל החיים שלי על כל מה שאני עוברת בחיים.. תקופות טובות תקופות רעות...לכולם יש תקופות כאלה נכון :) החיים לא מושלמים..אבל לא מתלוננת:) לאב יווו אוווול! מוואה....וחיבווווקי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

מחשבות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


אתם מכירים את זה שלפני השינה אתם שוכבים במיטה ,ומוצאים את עצמכם חושבים על המון דברים.

אז באותו היום הלכתי הביתה, הראש שלי היה מלא במחשבות.

 התיישבתי ליד מסעדה בר,הייתה שם מוזיקה ,והחלטתי לעשן שם סיגריה ולנקות את הראש,ירדו כמה דמעות(אני בכלל לא בוכה)..

ובאותו הרגע החלטתי שאיך שאני חוזרת הביתה אני פשוט נשכבת על המיטה ,עוצמת את העיניים ופשוט נעלמת בלי לחשוב כלום.

הגעתי הביתה נשכבתי על המיטה, עצמתי ת'עיניים והתחילו לרוץ מחשבות בקשר לזה שאני לא רוצה לחשוב על כלום.ואז חשבתי אם לא הייתי עושה את מה שעשיתי הכול היה נראה אחרת.

אם הייתי משנה המון דברים שעשיתי הכול היה נראה שונה.אם הייתי לוקחת החלטות הפוכות או אחרות ממה שאני בחרתי הכול היה אחרת.

ואם בכלל לא הייתי כאן הייתי משנה חיים של הרבה אנשים, חלקם לטובה וחלקם לרעה.

חשבתי גם על כל מה שעברתי וכל מה שעוברת עכשיו וחשבתי גם על זה שכשקורה לי משהו אני נסגרת ואף אחד לא יכול להיכנס לנסות לעזור.

ואני חושבת שאני יודעת למה אני עושה את זה, כנראה כי אני חושבת שאני יכולה להסתדר לבד, ונכון אני יכולה להסתדר לבד, ואני גם מוכיחה את זה דיי טוב.

אני חושבת שאני בנאדם חזק ועצמאי.

חשבתי גם על מה שאני עוברת עכשיו ואיך שאני מסתדרת עם זה דיי טוב ואז מחשבה אחרת חתכה את המחשבה הזו.

ואז התחלתי לחשוב על זה שאנשים חושבים לפני השינה...ואז הפסקתי את המחשבה ושמתי לב שאני לא עושה את מה שאמרתי לעצמי...אני חושבת על ה-כ-ל ,הייתי אמורה ללכת לישון ופשוט להירדם להיעלם ולשכוח לרגע מהכול...אבל כמו שרואים זה לא מה שעשיתי.

 

נכתב על ידי , 4/7/2005 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 37




171
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*SweeT*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*SweeT*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)