לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש מצב לעוגייה


אנשים מתוסבכים לא נכנסים לקופסאות טקסט. כול מה שאפשר להגיד, שזה סתאם עוד בלוג של מישהו משועמם שלא קורה לו שום דבר מעניין בחיים.... נישמע מוכר¿ אולי, אבל עדיין שווה עוגייה, תכנסו ולא תתחרטו. או שכן.

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 306684683 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

יום סבבה.... איזה יום יבבה!


הימים הכי טובים זה מתי שיש ישיבות צוות של המדריכים. זה קורה בערך כול יום חמישי פעם בשבועיים, ואז כול המדריכים שרוב הזמן נימצאים בבסיסים אחרים (כי הם צריכים להדריך) מגיעים לבסיס בתל השומר, כולם ניפגשים וזה פשוט מדהים.

היום גם הייתה פריסה של כמה מדריכות שקיבלו דרגות, אפרת (המדהימה שלי שכתבתי עליה לפני כמה פוסטים) עלתה לדרגה של סמ"ל, הילה (מישהי חמודה שרוטה באופן רציני) גם קיבלה סמ"ל, דגן (עוד מישהי שרוטה ביותר) קיבלה רב"ט, וגם שני (שהיא לא מדריכה אלא הפקידה של הרע"ן אבל לא נורא). חוץ מזה היה המון אוכל, אכלתי הרבה במבה ושתיתי מיץ בטעם אגס-סברס-תפוח, ואני חייב לציין שזה נורא נורא טעים! ועוד משהו טעים שאכלתי בלי קשר לפריסה זה הסוכריות החדשות של מאסט בטעם יוגורט אוכמניות\תות\אני בטוח שיש עוד טעמים אבל לא ניסיתי. נכון שזה נישמע ממש מוזר אבל זה טעים בטרוף!!!!

חוץ מזה שרה הביאה לי במייל המון משחקים שווים, כמו פאקמן, טטריס, כדורעף של פיקאצ`ו, XוניX, ועוד משחק מוזר אחד עם איש מערות שרק כמה דקות לפני שעזבתי גיליתי איך לשחק בזה. בכולמקרה הכי חשוב שמעכשיו, אני לא יצטרך לשחק רק בשולה המוקשים ובפינבול, שמילאו את רוב הזמן חסר החיים שלי בשבועות האחרונים.

בסוף כולם הלכו ורק אני, שרה ולורין נישארנו, אז אמרתי להם שלא יילכו בלי להגיד לי כי הייתי צריך להיכנס לדבר עם נוי (המפקד שלי שד"א משתחרר עוד שבועיים) ובקיצור בסוף החוצפניות האלה הלכו בלי להגיד לי! ראיתי אותם מתרחקות ממני כשהייתי כבר בדרך הבית, ואיך שהגעתי אליהם הם בדיוק תפסו טרמפ לשער צפון אז אמרתי לשרה שהיא חוצפנייה ואז הם נסעו =[ לא נורא, היא את שלה עוד תחטוף ממני. =]

כשיצאתי מהבסיס כרגיל רציתי לקחת טרמפ לצומת מסובים, ומי שעצר לי בסוף היה הרס"ר שלי שלקח אותי רק לשער דרום, אז לקחתי משם אוטובוס למסובים. עכשיו למי שלא יודע, התחנה נימצאת שם קצת אחרי הצומת, והאוטובוסים מתל השומר עוצרים לפני הצומת. בקיצור איך שהגעתי לשם, ראיתי את קו 164 עומד בצומת באור אדום, מחכה לברוח משם לפני שאני מספיק להגיע לתחנה! אז בקיצור חציתי את הצומת ברמזור הראשון באור אדום, ברמזור השני הייתה תנועה אז הייתי חייב לחכות שיתחלף לירוק, ואז בדיוק גם הרמזור של האוטובוס התחלף לירוק אז דפקתי את הריצה של החיים שלי! העיקר שבסוף הספקתי להגיע בזמן =]

אז עכשיו זהו, אחרי הסופ"ש הזה חוזרים לשיגרה המשעממת של הצבא, לפחות עד הישיבת צוות הבאה ביום חמישי עוד שבועיים.... יהיה עוגיות!

נכתב על ידי , 23/6/2005 22:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



703
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למא©טר עוגייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מא©טר עוגייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)