לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lostchild


"לא מי שמנה הרבה חי הרבה" ובלשון מודרנית יותר: "לא מספר הנשימות שנשמת הן שקובעות כי חיית הרבה, אלא מספר הנשימות שנעתקו מפיך"

כינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יום שישי 26.7


שנה שעברה לא היה לי למי להתגעגע. אז, במחנה במיוחד, חייתי רק את הרגע, את החוויה. כאילו בחיים אחרים, רק עם האנשים ההם. הייתי מישהי אחרת, בלי דאגות ומחויבות, בלי עבר ובלי עתיד. רק הווה.

עכשיו אני כאן, וההווה הוא המציאות הכי דמיונית שיש. רק חלום נפלא שבסוף מתעוררים ממנו, בצער רב אך בודאות, וחוזרים למציאות האמיתית.

עכשיו יש לי למי להתגעגע.

עכשיו יש לי עבר. כמו שכתבתי פעם- אני מי שהייתי לפני שנה, רק שהיום יש לי יותר מה לספר. אכן יש הרבה יותר חוויות. אבל האמת לאמיתה היא- שהיום ברגע זה, אני בפינלנד, ממש לא מי שהייתי שנה שעברה בתורכיה.

היום, עכשיו, יש לי גם עתיד. מטושטש אמנם אבל אפשר לראות דרך הערפל.

קשה לי לחיות את ההווה, כבר עכשיו הוא מעין זיכרון, תמונות.

אני חושבת שמה ששונה בעיקר, זה לא שיש לי יותר את מי לאהוב, פשוט אני אוהבת הרבה יותר.

קצת אחר, לא הרבה, עם עבר, עתיד וגם הווה.

פינלנד.

נכתב על ידי , 9/8/2007 11:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

4,601
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreegirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freegirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)