לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Artist Formally known as Ze She'Ta'Ku'A Ba'Fifties


יומרנות כנה

כינוי:  זה שתקוע בפיפטיז

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

ה28 למאי 2006 (או: ה28 למאי. דטרמיניזם.)


במקום לקרוא את הפוסט הזה עדיף לכם: הבחור הזה חביב.

נסיך חדש לבית המלוכה המתפרק?

 


לא מזמן הלך לעולמו יוסי בנאי, אחד מהיוצרים הישראליים היותר מוערכים, והמבצע של השיר הידוע
"ספירת מלאי" - פוסט המספרים המקורי.*

 

פרסמתי לא מכבר פוסט בו היה כתוב ש"חשבתי על זה, ולא הייתי רוצה להיות בת. זה יהיה לי נורא
מוזר לדעת שבדיחות שלי נאמרות לפני". או משהו בסגנון.
ההערה התייחסה, כמובן, לציטוט של Cool שהופיע בציטוטים המככבים של ישראבלוג, אך יחד עם זאת
הצלחתי לעורר עלי את זעמן של כל פמניסטיות ישראבלוג שנקרו לקרוא את הפוסט.
אז רק כדי להבהיר:
לא, אני לא חושב שכל הבנות/נערות/נשים/וכו' עוסקות בפלייג'ריזם, ולא, אני לא חושב שיש דבר
מה פסול בהיות אישה אישה. נהפוכו, כמה מחבריי הטובים ביותר הן בנות, או בנים סיסיים.
אני מגדיר את עצמי פמניסט, ולא היה בהערה שום דבר שהייתכן צריכות, לדעתי, להפגע ממנה.
חשבתי שתבינו את זה בעצמכן, אבל זה לא קרה, ולכן אני מתנצל.
אני לוקח על עצמי אחריות מלאה למה שקרה - אני מניח שבאמת ציפיתי ליותר מדי מנשים.

 


*וואו, ולחשוב שכשחשבתי על האייטם הזה אז גם העובדה שיוסי בנאי נפטר הייתה אקטואלית, וגם
פוסטי מספרים.**

 

לפני כשבועיים אנשים תיעדו בבלוגיהם את השוק שהם נכנסו אליו כשהם גילו יום אחד בצד שמאל
של הבלוג שלהם פרסומות למטרנה ("מטרנה - כי ישו דיבר על סליחה ומחילה"), במקום הגוד-אולד
פרסומות מעל הבלוג שלהם, שלהן תמיד היה סלוגן קליט כמו "צ'רנוביל זה כאן" (פרפרייזינג על
"החיים זה כאן", או שעוד מעט מתנתקים מצ'רנוביל?), ושלאף אחד מעולם לא הייתה בעיה איתן,
או עם הבר של נענע שמעל הבלוג, ואף אחד לא ארגן יום חרם טיפשי על ישראבלוג, united we stand
with dissonance.
היריב כתב בתגובה ש"הפרסומות האלה מחזיקות את האתר הזה ובלעדיהן אין לנו קיום".
זה אומר שהוא יפסיק לדרוש תשלום על מנויי פרו, נכון?

 


**למקרה שאתם חוקרים מהעתיד שמנסים ללמוד על תרבות ישראבלוג והגעתם לפה - אז לא, גם כשחשבתי
על האייטם הזה כבר לא היה מצחיק לכתוב "וואו, ולחשוב שכשחשבתי על האייטם הזה אז זה עוד היה
אקטואלי".

 

אני: וזהו, עוד בערך חודשיים אני אסגור את הבלוג.
עיינה: אבל למה?
אני: אני לא חושב שיהיה לי זמן, מכיוון שאתגייס לצבא והכל ...
עיינה: על מה אתה מדבר?! אתה יודע כמה חומר יהיה לך?!

 


פרס השייקה הולך ל... אממ ... אני יודע? מישהו רוצה?

 


פינת הזהירות! ספוילר

 

מיליארדרים. זה מי שלא רוצה להיות מיליונר.

נכתב על ידי זה שתקוע בפיפטיז , 28/5/2006 02:06  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



138,961
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה שתקוע בפיפטיז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה שתקוע בפיפטיז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)