לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאנה, פשוט ככה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

אז מה, אני לא לסבית אחרי הכל...


לא שהיה לי ספק, אבל משום מה לידידים שלי נראה שאף בחורה שפויה שאוהבת בנים לא יכולה להעביר שנה בלי להימשך אליהם, או כל תקופה ארוכה אחרת. אני ידעתי שזה לא זה, בנות מעולם לא עשו לי א זה, ולמרות התאוריות של ידידי הטובים שאמרו כי אני שונאת בנות כאות לכך שבעצם אי שם בנבכי נשמתי אני רוצה אותן, הוכחתי שהם טעו. הכרתי מישהו, והוא חמוד ומתוק, ואני נמשכת אליו, ממש, שזה טוב :) אבל בגלל שאני מטורפת ולא באמת מבינה בגרוש מה עושים במערכות יחסים כבר הספקתי לריב איתו כי הוא לא מצא בסופ'ש זמן לראות אותי (שזה לא בדיוק ככה כי הוא נסע לאיפה שהייתי ופספס אותי, אבל התעצבנתי בכל זאת), אז נעלבתי ונהייתי כלבה. לא נורא העיקר שביקשתי סליחה, הסברתי למה כעסתי ולמה בעצם אכפת לי, והכי חשוב, הדגשתי שיעריך את זה שאכפת לי כי לרוב זה לא ככה :) לסיכום אני מקווה שיהיה בסדר, מה לעשות, ג'ינג'יות מטורפות, ככה זה לנהל קשר עם אחת כמוני...

וג' המיתולוגי התקשר, אותו בחור שגדול ממני ב- 6 וחצי שנים ושנמשכתי אליו אי שם בגיל 17-18 ברמות מטורפות. היום אנחנו מדברים פעם בחצי שנה שאת השיחה היפה שלנו לכאורה, לגבי שלומי, שלומו החיים שלנו וכו' אפשר לקצר למשפט הבא: 'אני חרמן/ית ובודד/ת, מתי נפגשים?'

והפעם, לא נעתרתי ולא הסכמתי!!! כן, כי אני יוצאת עם מישהו, וזה הרגיש כל כך טוב, שהפעם לי יש את הכח בידיים וזה לא הוא שיכול להגיד לי מה לעשות ומתי לקפוץ. חוץ מזה גם אמרתי שעברתי לבסיס פתוח, וכבר 3 חודשים אני יוצאת יומיות, רק מה, לא אמרתי לו את זה כל הזמן הזה עד שהוא התקשר, שזה כמובן צביטה קטנה באגו בשבילו, כי קודם שחזרתי פעם בשבועיים היה הגיוני שאין לנו באמת זמן להתראות, אבל עכשיו שאני חוזרת כל יום...

השיחה נגמרה כרגיל, ב'תשמרי על קשר', כלומר כשלד' ימאס ממני, תהיה לי נחמה :)

ולסיכום, החלטתי שהמטרה שלי לשנה החדשה היא להתנשק עם יותר מ10 בנים, בשנה החולפת התנשקתי עם 5, כש ב 30 בדצמבר דחסתי את ה- 5 (ד') אז השנה אני שואפת ל10, שזה כבחור בחודש, שזה בסדר, בינתיים אני עומדת על 1, שזה כבר יפה :)

לסיכום, שנה טובה ומאושרת לכולכם :)

אה, בהזדמנות זו אני רוצה לציין ששמתי לי למטרה להתנשק אם כמה שיותר קצינים השנה, לא משום סיבה פלצנית כזו או אחרת, פשוט כי החלטתי :)

נכתב על ידי לאנה , 23/1/2006 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  לאנה

מין: נקבה




4,235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)