לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאנה, פשוט ככה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

הצעה מגונה


מקרה מוזר שהיה כך היה: רצתי היום בשארית כוחותי לרכבת, כמובן שאיחרתי כי אומנם הרכבת עמדה בתחנה, אבל הדלתות שלה כבר לא נפתחו. התבאסתי קצת אבל התעודדתי במחשבה שלפחות הפלאפון שלי לא עף למסילה כמו שקרה בפעם האחרונה שרצתי שם לרכבת לפני שבוע (איש נחמד קפץ למסילה והציל לי את הפלאפון, תודה ששאלתם). ואז, מישהו בא מאחורי ונגע לי בכתף, הסתובבתי וראיתי בחור בשנות ה- 20 המאוחרות לחייו, נראה די מוזר (קצת חנון כזה) עומד מולי. הבחור אמר שחברה שלו שלומדת בבצלאל עושה פרויקט על הצבע כתום (אני ג'ינג'ית), ובדיוק הדוגמנית שלה לא יכולה להצטלם ואם אני מעוניינת.

פתחתי עיניים ועניתי: 'אני?! אני נראית לך כמו דוגמנית?!'

הבחור אמר שזה לא בערום, בלבוש מלא ושזה לפרויקט, ושאל אם אני מעוניינת לשמוע עוד פרטים. חשבתי לעצמי, למה לא, בסופו של דבר הציעו לי פעם להיות על עטיפה של איזה ספר ולא שלחתי תמונות בסוף והצטערתי, אז אולי זה מעניין... ואז בא משפט המחץ של הבחור: 'זה תלבושת סאדו מלאה ואולי איזה כיסוי לעיניים. מכל המשפטים שיכולתי לדמיין שהבחור יאמר, לזה לא ציפיתי...

 

לפני שנה, כשעוד הייתי בקורס נסעתי בחמשוש אמצע הקורס ברכבת, ליד המחשב האוטומטי לקניית כרטיסים עמדו 2 בחורות צעירות, שללא יותר מדי ידע מוקדם בלסביות יכולתי להעיד שהם בסבירות די גבוהה כאלה... הם שאלו אם אפשר לשאול שאלה וכבר ציפיתי לשאלת 'מתי הרכבת ל.. מגיעה?' או 'איך נוסעים ל...', אבל כמובן שזה לא מה שהן רצו לשאול אותי, הם התעניינו אם אני יכולה להתחפש איתן במסיבת פורים לאלף, כלומר גמד כזה, כי הם בדיוק מחפשים ג'ינג'ית ואני נורא יפה וממש מתאימה להן לזכות בתחרות תחפושות... התנצלתי יפה ואמרתי שכנראה אני סוגרת את פורים בצבא (שקר לבן למען מטרה נעלה שכזו, להציל את התחת שלי, היה מתבקש לחלוטין), התנצלתי יפה על זה שלא אוכל לבוא והלכתי...

 

ואני שואלת: זה רק אני שמקבלת הצעות מוזרות שכאלו או שכל בת ממוצעת זוכה להצעה מוזרה כל כמה זמן? זה הג'ינג'יות שלי? יש בי משהו שזועק: בוא, אני רוצה להגשים את הסטיה הקטנה שלך??? האם העולם השתגע???

 

ורק שתדעו שהילדים השקטים האלה, שנראים קצת חנונים, הם בד'כ אלו עם הסטיות הכי קשות....

נכתב על ידי לאנה , 26/1/2006 00:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  לאנה

מין: נקבה




4,235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)