לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאנה, פשוט ככה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

המספרים בחיי


את הרעיון ראיתי אצל עדי בעולם אבל המקור הוא מדריה, וזה הולך ככה:

 

3 אהבתי

3 אמרו לי שהם אוהבים אותי

1 אמר לי שהוא אוהב אותי ואמרתי לו את זה בחזרה

10 הוא מספר האנשים שהתנשקתי איתם

4 מתוכם היו/נעשו קצינים

3 הוא מספר האנשים שנהניתי מהנשיקות שלהם

6 שנים מעלי היו לבחור הכי מבוגר שיצאתי איתו

0 הוא מספר הפעמים שיצאתי עם מישהו בסילבסטר/יום האהבה

1.65 הוא הגובה שלי

53 הוא המשקל שלי כרגע

2 חברות הכי טובות

5 שנים רקדתי ריקודים סלונים

0 אחים ואחיות

1 תאונה ממש רצינית

24 גימלים היו לי בצבא, כולם ביחד

10 הוא מספר המפקדים שהיו לי בצבא

5 היא השעה שאני קמה בה כמעט כל יום, וזה גם מספר השעות שיש לי לישון עכשיו

 

לילה טוב חברים.

נכתב על ידי לאנה , 8/5/2006 23:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  לאנה

מין: נקבה




4,235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)