לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאנה, פשוט ככה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

3 מתוך 10 נשיקות


כתבתי את כל זה הרגע בתגובה ואז הבנתי שזה שווה פוסט...

כתבתי בעבר למה אני לא אוהבת להתנשק, וגם פה כתבתי, אז הנה חתמ'צ קצר:

נהיניתי רק מ- 3 נשיקות מתוך 10 כי אקט הנשיקה עצמה עושה לי את זה ונעים לי רק אם יש לי גם רגש או משהו בנוסף לנשיקה, כי בלי זה את האקט עצמו אני לא אוהבת.

את הנשיקה רהאשונה אהבתי כי חיכיתי לה הרבה זמן והיא הייתה עם מישהו שאהבתי במשך שנתיים לפני הנשיקה,

הנשיקה הבאה שאהבתי הייתה בגיל 17.5 עם מישהו בן 24, ג' המיתולוגי שעלה כבר מספר פעמים בבלוגת הוא מנשק בדיוק כמוני ונמשכתי אליו בטירוף,

הנשיקה השלישית שאהבתי הייתה עם חבר שלי עכשיו וזה היה הבן-אדם ה- 10 איתו התנשקתי, לא אהבתי את הנשיקה הראשונה איתו (אהבתי אותה נפשית, לא פיזית), אהבתי את אלו שאחריה כי היה לי טוב איתו (הוא בחו'ל עכשיו).

כן זה אומר, שנשיקות במועדנים לא שוות כלום ולא עושות לי את זה, וכן, אני לא יכולה סתם 'להנות מהחיים' כי אני צריכה גם רגש, אבל זה הג'ינג'יות שבי, מה לעשות?

נכתב על ידי לאנה , 9/5/2006 00:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  לאנה

מין: נקבה




4,235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)