לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

Blog Day


היום חל Blog Day (שימו לב ללוגו המופלא שמשלב בין המלה Blog לתאריך 31/08 ). אז הנה חמש ההמלצות שלי על בלוגים.

בחרתי לא להמליץ על בלוגים פופולאריים מאד, אתם בטח כבר מכירים אותם. יש גם כאלו שמופיעים אצלי בקישורים. אתם מוזמנים לחפש.

אבל הנה כמה בלוגים שאני אוהב, ושאני חושב שאולי יעניינו גם אתכם:

ההיפ בדרכים - ההיפ לא יאהב את הקישור הזה, הוא מעדיף אינטימיות שקטה שהרי ההיפופוטם הוא חיה ביישנית מטבעה. הוא כותב מעט, אבל כל מילה נוגעת בדיוק במקום הנכון. נא להכנס בשקט ובנימוס.

סיפורים ורק סיפורים (ארנב אדום) - הארנב כותב סיפורים קצרים יותר ופחות, באיכות מפתיעה. פשוט ללכת ולקרוא את הסיפורים.

בלוג הנאצה לקרל וינסלו - בלוג נונסנס מופרע במיוחד שמשתלח אחראית בדמויות מצוירות, מאווררים וכמובן באל רוקר, הלא הוא קרל וינסלו שאשם בכל תחלואי העולם. לקרוא ולהתפקע מצחוק.

Finding Neverland - בלוג של בחורה בעלת כשרון ציור פשוט מדהים. תעלעלו קצת בציורים שלה (יש קישורים, כמובן), ותגידו יחד איתי: וואו.

לשם ובחזרה - מירי פתחה בלוג כדי לספר בו את הזכרונות מהטיול שלה בניו-זילנד. תיאורים, סיפורים ותמונות מאחד המקומות היפים ביותר בעולם.

ופוסט השבוע שלי הוא פוסט שירי השביזות / נונסנס של זרובבלה, שעוברת שבוע שמירות ומוציאה את העצבים בחרוזים בסגנון "והילד הזה הוא אני" שכזה. פשוט מוכשרת הילדה הזו. לקרוא ולצחוק.

הישראוסקר מתקרב לסיום ההצבעה. גם זו דרך מצויינת להכיר בלוגים טובים חדשים. אמנם גם אני מתמודד שם, אבל לכו ותסתכלו בקטגוריות השונות, ותצביעו לבלוגים יותר טובים מהבלוג שלי. לא חסרים כאלו שם.
נכתב על ידי , 31/8/2005 10:42   בקטגוריות המלצה, ., אינטרנט, ישראבלוג, פרויקט, תחרות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מירי ב-2/9/2005 14:54



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)