לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

שבוע סוף השנה


השבוע האחרון היה עמוס במיוחד, מהשבועות האלו שאין בהם זמן לנשום. הנה כמה מהעניינים שקרו השבוע:

- התוכנה שלנו יצאה באופן רשמי, מה שגרר מיד המון עבודה על שיפצורים קטנים שצריך לבצע בה, והמון פרטים שצריך לטפל בהם. אנשים התחילו להעלות תכנים לתוכנה, אני רוצה לציין במיוחד את שרון שהעלתה כמה רקעים מדהימים שהם פשוט יצירות אמנות (תורידו את הרקע בשם no disc, אני אוהב אותו במיוחד), ואת עוגיג שתזמן קריוקי לשיר La Donna e Mobile. זה ממש כיף לראות שאנשים משתמשים בתוכנה.
עוד משהו נחמד קרה כשהעלינו את התוכנה לאתר freewarefiles.com שהוא קטלוג של תוכנות חינמיות, שגם יוצר עותק מקומי של התוכנה להורדה. יום אחרי שהעלינו את התוכנה, היא נבחרה כ Featured Download של כל קטגוריית האודיו-וידאו שלהם (ביוזמתם). פשוט כיף. (והמון תוכנות עולות שם כל יום).

- ביום רביעי היתה לנו בעיה בשרת הדואר שלנו, ויום שלם של אימיילים הלך לי לאיבוד. כך שאם שלחתם לי אימייל חשוב שלא עניתי עליו, נסו לשלוח שוב.

- אח שלי ואשתו/גיסתי/החברה-המגניבה-שלי-שהכירה-לי-את-אשתי עברו דירה היום, במזל טוב, מה שאומר בחמישי-שישי עסקנו בהעברות. ארגזים, רהיטים, מזרנים.
עוד לא הכל עבר, אבל הם כבר אמורים לישון בדירה החדשה, כך שהמסה הקריטית הועברה. עכשיו הם הרבה יותר קרובים אלינו, וזה מעולה.
המעבר היה מרוץ נגד הזמן, בעיקר מפני שהמעבר נחת בדיוק על תאריך הלידה המיועד שלהם, מה שגרם לחשש מה של הפתעה באמצע ההעברה. אבל בסוף הכל הסתדר (כמובן).

- היום (שישי) התקיימה מסיבת הברית של בן אחותי. שנולד לא מזמן. היה פשוט כיף, גם האוכל היה מעולה, גם האוירה היתה טובה, ואפילו התינוק נרגע מהר מהברית. חוץ מזה, ראינו שם המון קרובי משפחה שכבר הרבה זמן לא יצא לנו לראות. מסתבר שמסגרת ה"עבודה, ילדה, גן, עבודה, לישון" די סוגרת עלינו בזמן האחרון. (אני יודע שכתבתי עבודה פעמיים. שנינו עובדים הרי)

- אני מעריך שהשרת של האתרים שלי בארה"ב לא יעמוד בדרישות של התוכנה החדשה, אז אני עכשיו מחפש חברה טובה שתספק לי Dedicated Server. למישהו יש המלצות?

- מאז אחר הצהריים נגה עם חום. היא ישנה הרבה, ונתנו לה אדויל ובלילה אקמולי כדי להוריד לה את החום, גם אמבטיה עזרה באופן זמני, אבל בסך הכל היא מסכנונת, הקטנה. אם עד מחר היא לא תרגיש טוב יותר, ניקח אותה למוקד. אני מקווה ששאר הלילה יהיה שקט, אבל אני מתכונן נפשית ללילה לא קל.
עדכון: הבוקר נגה כבר עולצת וללא חום. כנראה שאני אבא היסטרי לפעמים.

בשבוע הבא מתוכננות לנו תכניות שונות ומשונות לימי החג, אבל אני מקווה שאצליח גם לעבוד קצת. אי אפשר להרפות.
כבר אמרתי שנה טובה? (אני הרי אמשיך להגיד עד אחרי ארוחת החג, זה כיף כי זה מאלץ אנשים להגיד לך שנה טובה חזרה)
אז שנה טובה. :-)
נכתב על ידי , 1/10/2005 00:38   בקטגוריות עדכון, ., עבודה, CDizz, משפחה, אינטרנט, בריאות, נגה, חגים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירלההה ב-6/10/2005 23:39



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)