לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

עדיין לא כותב פוסטים בסלולרי.


כשבוע לא הייתי כאן. בעצם כשבוע לא ממש ישבתי ליד מחשב בנחת.

זה לא חופש. אני לא אכנס לפרטים, אבל קרוב משפחה עבר ניתוח בבית חולים וכל העניין העביר אותנו פאזה. הוא בהתאוששות מהניתוח אבל הוא עדיין במצב לא פשוט. שוב, אני לא אכנס לפרטים. גם השבוע המתקרב יכלול ביקורים בבתי חולים. שאר העולם נמצא ON HOLD.

***

ניסיתי לכתוב פוסט מהסלולרי החדש שלי (נוקיה 6230i שקיבלתי) והוא יצא מחורבש למדי. ענייני קידודים. זוועה. אני נאבק בקידודים האלו בכל מיני מסגרות ואני מכיר לעומק את המבנה שלהם. נוחות רבה אין כאן, לצערי. עד שהעניין יתוקן ויסונכרן אני אמתין עם העדכונים הסלולריים. אולי אני אעשה נסיון נוסף מתישהו.

***

רציתי לכתוב פוסט פוליטי כלשהו, זה כבר לא יהיה רלוונטי כשיהיה לי זמן.

רציתי לכתוב פוסט על אין נגה עזרה למשפחה לזכות במליון ש"ח (לא באמת, במשחק בטלויזיה). המשפחה שיחקה "מליונר" והם נתקעו בשאלה "מה הצבע של לה-לה מהטלטאביז?" הם התיעצו בקול רם ונגה ענתה בתקיפות "צ-הוב!". יודעת את החומר, הילדה.

היו לי עוד כמה פוסטים בראש, אבל הם נגוזו בינתיים. עוד נראה.

***

עברנו היום בשדרות רוטשילד בתל-אביב עם נגה וחברים. יש שם תערוכת פסלי שוורים (פעם היו דולפינים, פינגווינים, פרות, ואפילו ספסלים. עכשיו אלו שוורים). מאד צבעוני וכיפי. צילמתי המון.

***

ניסוי הבלוג הפתוח היה די מוצלח. תוך פחות משעה הוחלפו שם שלושה עיצובים שונים, נקבע פרו זמני, ובשעות שאחר-כך הוחלפו עוד כמה עיצובים ונכתבו פוסטים לא מעטים. לקראת סוף היום הסיסמה שונתה כצפוי, ולאחר מכן פוסטים נוספו, נמחקו, והעיצוב שוב שונה. זה החזיק מעמד יותר משציפיתי, ואפילו היה שם פוסט אנונימי מרגש אחד. לכדתי כמה תמונות, לרקורד.

אין מה ללכת לשם שוב כרגע, אולי בעתיד. המסקנה שהגעתי אליה מהניסוי היתה שמה שחסר הוא היכולת לשחזר את הסיסמה גם אם כתובת האימייל שונתה. כתבתי על כך ליריב והוא אמר שזה משהו שיתאפשר בעתיד. יופי.

תודה לכל מי שטרח וכתב שם. אם ניתן יהיה לשחזר את הסיסמה, אולי עוד יוחזר הבלוג הפתוח הזה לחיים.
נכתב על ידי , 4/12/2005 00:07   בקטגוריות עדכון, ., סלולרי, ישראבלוג, נגה, בריאות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גאיו. ב-16/12/2005 11:00



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)