לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

זכרון


היום, 11:00

התישבתי בדיוק ליד המחשב, ביד אחת מנענע את העגלה של תומר כדי שהוא ירדם וביד השניה מנצל את הזמן כדי להתעדכן בבלוגים וקורא פוסט על יום הזכרון אצל ענבל. הצפירה מפתיעה אותי, למרות שציפיתי לה. תומר כבר נרדם ואני נעמד, לתת כבוד לנופלים. הצפירה נמשכת, תמיד יש הפרש של כמה שניות בין צופר אחד לשני, ואחרי שהצופר הראשון מסיים אני ממתין עד שהשני יסיים גם הוא.

היום, 10:30

תומר על הידיים שלי בטיפת חלב, היה לנו תור בבוקר, אבל החמצנו אותו כי צריך גם לשגר את נגה לגן. אני מחזיק את תומר חזק שלא יזוז בזמן הזריקה (חיסון מחומש), ושורק לו שריקת ציפורים כדי להסיט את תשומת לבו מהדקירה. תומר לא מפסיק לחייך לרגע ולא מניד עפעף בזמן הדקירה. גיבור בן 3 וחצי חדשים, במשקל 7.7 ק"ג ובגובה 68 ס"מ. בשני הפרמטרים האחרונים הוא מעל גרף ההתפלגות. גם במינון החיוכים.

היום, 8:45

נגה כבר לבושה כחול לבן ומוכנה ליציאה לגן. ביד אחת ביסקויט, ביד השניה בובות של דיפסי ולה-לה. יום העצמאות מחר. נגה מתעקשת שזה בכלל יום העצמאוֹת, בעיקר כי זה מצחיק אותנו כל פעם מחדש (כמו שבפסח, ילד של חברים התעקש לשיר "שבכל הלילות, אנו אוכלים חמץ ומפית). היום יום קצר בגן, באחת אני אאסוף אותה.

אתמול, 17:00

אחרי פגישת עבודה בירושלים, אנחנו תקועים בפקקים ביציאה מהעיר. ערב יום הזכרון, משאית חסמה נתיב ביציאה מירושלים וזה משליך על כל הנתיבים בעיר שמובילים לכיוון ת"א. בפקק במנהרה ליד קרית הממשלה אנו מביטים בפסלוני אריות ותוהים אם גם הם יפלו קורבן לשודדי ברזל. בצומת שמובילה לנתיבי בגין אוטובוס מפרקי נתקע באמצע הצומת וגרם לפקק שבו כל המכוניות מכל הכיוונים חוסמות את התנועה ואת הדרך שלנו החוצה. אני יוצא מהמכונית ויחד עם עוד כמה אנשים מנסה לנתב את המכוניות הסבוכות כך שאפשר יהיה לחלץ את האוטובוס מהצומת. אחרי כחמש דקות של כיוון נהגים המשימה מוכתרת בהצלחה, הפקק משתחרר ואפילו מגיע שוטר תנועה.
בצידי הכביש המשוריינים שעוד נותרו מכוסים בדגלי ישראל.
אנחנו סוטים לרגע לאבו גוש, וקונים בייגלה ירושלמי עם זעתר. 3.5 שקלים במאפיה, ואתגר אמיתי לשרירי הלסת (אבל טעים, טעים). בערב נגה נהנית גם היא מהלחם.

אתמול, 14:00

בדרך לפגישה, אנחנו בודקים דיווחי תנועה בסלולרי. פעם זה היה שירות שהופיע בדף הבית של ה GPRS, היום הוא לא קיים שם כי החברות הסלולריות גובות כסף על שירותי דרך, וזה כנראה שמפריע להם להכנסות. צריך לדעת איפה לחפש. בטלפונים מסוימים אפשר לפתוח את דף מוקד התנועה של קול ישראל. לעומת זאת, דיווחי התנועה של MSN זמינים אם ניגשים לדף שלהם דרך גוגל, אבל לא מעודכנים במיוחד ומקמצים במידע. inter8
נכתב על ידי , 2/5/2006 11:02   בקטגוריות אקטואליה, עבודה, חגים, משפחה, נגה, עדכון, תומר, סלולרי, .  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-7/5/2006 15:00



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)