לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

רשימת מטלות לאנשי ההסברה של ישראל.


שלום לכם אנשי הסברה יקרים. אני יודע שאתם עסוקים מכדי לשים לב גם לאינטרנט, אז ריכזתי בשבילכם כמה רעיונות לביצוע. זה יהיה קצר, אל דאגה (מעין סיכום של הפוסט הקודם שלי):


  • אנגלית היא השפה הנפוצה ברשת, משמע שצריך לדחוף חומרים לאתרים באנגלית. GIYUS הוא רעיון מצויין, למשל.

  • תעלו לרשת את כל הסרטונים שאתם מראים במסיבות העיתונאים. אפשר ל YOUTUBE או לגוגל וידאו, אבל עדיף לשניהם. זה לא עולה כסף. בעצם תעלו גם המון סרטונים שאתם לא מראים במסיבות העיתונאים. מסה שווה לתשומת לב.

  • לא לשכוח לתייג את הסרטונים במלות מפתח נכונות: Israel, Lebanon, War, Conflict, Missiles, Hezbollah. לתת לכל סרטון תיאור מדוייק ככל האפשר.

  • יש לכם צילומים מנפילות? תרדו מהרעיון שהחיזבאללה מטווח על פי הצילומים. הרזולוציה שלהם היא לא ברמה של רחוב. שימו תמונות בפליקר (עם תגיות) ושימו מצגות וידאו באתרים שציינתי קודם. וותרו על זכויות היוצרים על התמונות והרשו לכל מי שרוצה להשתמש בהן שימוש הוגן. צלמי צה"ל רק ישמחו. שלחו אותם לאתרי נפילות שיביאו חומרים. מסה של חומרים.

  • האינטרנט פחות רגיש מהטלויזיה. נצלו את זה. תמונות קשות? רק לאינטרנט. כמובן שצריך לשמור על כבוד האדם, אבל לא חייבים להחביא את הפגועים שלנו.

  • סרטונים קצרים! עדיף עד 30 שניות ובכל מקרה לא יותר מ 3 דקות.

  • בתחילת ובסיום חלק מהסרטונים רצוי להוסיף כיתוב של מסר קצר. אם סרטון כזה ישודר בטלויזיה הכותרת והתגיות שלו לא יוצגו אלא רק הוידאו.

  • חפשו חיילים שיודעים להתנסח באנגלית ותנו להם להגן על הסרטונים בתגובות. הם לא חייבים להציג את עמדת דובר צה"ל הרשמית, הם רק צריכים אנגלית סבירה פלוס, ראש בריא ומישהו לשאול אותו כשקשה להם לענות.

  • לא להתווכח עם תגובות בסגנון "חבל שהיטלר לא חי היום / לא גמר את העבודה" או אחרות קיצוניות מאד. אין טעם ועדיף לא למשוך אליהן תשומת לב.

  • קישורים הם הכל. עדיף לגבות טענות בקישורים למקורות לא ישראלים (ההרלד סאן האוסטרלי, למשל).

  • האמת חשובה, גם המספרים. תנו כל הזמן נתונים יבשים: כמה מתו, כמה טילים נורו וכו' כשהם משולבים בתגובות. זה מוסיף אמינות ואמינות היא הכל.

  • יש לכם בלוג ב Blogger או Live Journal? זה מקום טוב ונייטרלי למראה לכתוב בו חדשות. אפשר גם לכתוב קבוצתית. צריך להוסיף תגיות טכנורטי, ולדעת שהתכנים מגיעים גם למנועי החיפוש. בלוג הוא המקום לכתיבה בלתי רשמית ואפילו רגשית.

  • רני רהב לא אמור לעשות מילואים בקרוב? תנו לו לעבוד על יחסי ציבור ותחשיבו לו את זה כימי מילואים. גם פרסומאים אחרים יכולים לעזור באותו האופן.

אני בטוח שלא התחלתי לגרד את פני השטח, ושיש לכם מומחים משלכם, אבל לא רואים תוצאות בתחום הזה. חיפוש באתרי התוכן אחר מלה כמו Lebanon למשל צריך להראות גם את הצד שלנו.

בהצלחה. (איחלתי למשרד החוץ ולצה"ל הצלחה בהמשך דרכם)

עדכון: דווקא יש כמה סרטונים ברשת, אבל ממש לא מספיק.

  • הסרטון הזה למשל מצויין, אבל חסרים בו צילומים משכנעים יותר. גם התגית חיזבאללה מאוייתת שם בצורה לא נכונה לדעתי (או לפחות לא נפוצה).
  • והסרטון הזה הרבה יותר מדי ארוך. הייתי רוצה לראות גרסה קצרה שלו: נסראללה קורא לשחרר את קונטאר, תמונה של קונטאר. רשימה של פשעיו על רקע תמונות. זהו. פשוט ומהיר. בלי קריינות מרדימה.


***

ומשהו קטן שרציתי לכתוב כאן ובסוף כתבתי בתגובות אצל רב ערוצית:

התל אביבים האלו לא מבינים כלום. עד שלא יהיה אצלם איזה פיצוץ בדיזינגוף סנטר הם לא יזיזו את התחת שלהם מבית הקפה.
מה? היה פיצוץ שם? שניים? ושריפה? ופיצוץ באפרופו ליד? ואוטובוסים? וטילים? באמת? ולא סגרו שם את כל בתי הקפה עדיין?
נכתב על ידי , 31/7/2006 12:47   בקטגוריות אינטרנט, ביקורת, צבא, ., המלצה, טלויזיה, רעיון, מלחמת לבנון 2  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מָתַן (: ב-4/8/2006 19:45



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)