לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מזל טוב לערן וטלי, וספיישל כוכבים


לשמחתי הרבה ראיתי עכשיו הודעה בבלוג של טלי בזו הלשון:


אל טלי הגעתי בכלל דרך ערן רבל שמבקר פה לא מעט והבלוג שלו, אבן המנדליי פירט את התנהלותו וחיפושיו אחרי אהבה, בין השאר. הוא סיפר על הפגישה עם טלי ואיך הקשר שלהם התקדם עד שעברו לא מזמן לגור יחד, ועכשיו החדשות המשמחות האלו.

אז עדיין אין פרטים, אבל זה משמח אותי מאד! מזל טוב לשניכם. (ולכו לאחל להם מזל טוב, באמת שמגיע להם).

***

איכשהו מאד הצחיק אותי קליפ הפרודיה על נינט. עליצות לשמה. זה מסוג הדברים שאולי אני הייתי עושה בגיל 16 אם היה אז אינטרנט זמין וכלי עריכת וידאו כמו היום. אז פשוט השתמשנו בטייפ דאבל-קסט כדי לעשות מיקסים חובבניים של שירים. האצבע שלי כאבה מרוב לחיצה על PLAY, RECORD ו PAUSE.

***

העצומה שמריצים עכשיו תפוז למען הקמת ועדת חקירה היא אחד הדברים המטופשים ביותר שראיתי. פשוט כי לא חותמים "רק" על הקמת ועדת חקירה, אלא גם על עוד שישה סעיפים אחרים, כמו דרישה להחזיר את מערך המילואים לכשירות (משהו שיקרה בכל מקרה), להעביר חוק כלשהו (יש לי הרגשה שכל העסק נועד כדי לקדם את החוק הזה), לטפל במשפחות על פי החוק (דרישה טפשית לעצומה), לטפל בבעיות האזרחיות (מי בדיוק יטפל? מאיזה תקציב יגיעו הטיפולים הללו? באילו סכומים מדובר?) וגולת הכותרת: החותמים דורשים "להחזיר את החטופים כחלק ממימוש מטרות המלחמה". מה זה אומר בדיוק? יש פה מישהו שפוי שהוא נגד החזרת החטופים? או שמא מציעים החותמים לפתוח במלחמה מחדש עד שהחטופים יחזרו (מה שמלחמה כבר לא תשיג, כנראה)?

בעצם, ועדת החקירה היא הנושא היחיד השנוי במחלוקת והדורש אולי עצומה. שאר הסעיפים מלבד סעיף העברת החוק הם סעיפים שנועדו לשכנע אנשים לחתום (שכחתם שם בתפוז לכלול סעיפים שדורשים שלום עולמי, למצוא תרופה לכל המחלות ולהביא למשפט צדק בישראל את נסראללה).

תפוז הוא אתר משוכלל למדי. הם בקלות יכלו להוסיף תיבות סימון ליד כל אחד מהסעיפים וכך שכל אחד יבחר על אילו סעיפים הוא חותם. כך גם היו לתפוז 7 עצומות ולא עצומה אחת. אבל אם אני לא מסכים לאחד מהסעיפים, אני לא אחתום למרות שאולי אני מסכים לששת הסעיפים האחרים.

לא חתמתי.

***

עכשיו נדבר על ההדחה של הכוכב. לא, עדיין לא מדובר בכוכב נולד. למי שלא יודע, השבוע הצביעו מדענים רבים והחליטו שפלוטו לא יוגדר יותר ככוכב לכת רשמי אלא רק ככוכב לכת ננסי. אולי זו החלטה מדעית נכונה, אבל מכיוון שאנו מחבבים את פלוטו כל כך וכבר התרגלנו להיותו ברשימת כוכבי הלכת אני מציע לתת לו תואר "כוכב לכת של כבוד" ולסגור את הסיפור הזה אחת ולתמיד.  :-)

***

וכוכב נולד 4. לא ראיתי היום את התכנית, תפסתי רק את הסוף. ההימור שלי היה שבגמר יהיו ג'קו, זהבית ומאיה, ובמקום זהבית יהיה בגמר רפאל שמעצבן אותי כי שם המשפחה שלו (מירילא) הוא כמעט זהה ל"אלירם" הפוך. אבל לא נורא.

די ברור בעיני שג'קו יזכה בגמר. גם מגיע לו לגמרי, מהאודישנים בהם שר שיר יפהפה שכתב, דרך דואטים שבהם הוא גרם לבני הזוג שלו להתעלות על עצמם ועד לפרשנויות המיוחדות של השירים שבחר. באמת איש מוכשר ופשוט כוכב.

גם מאיה מצוינת, אבל נראה שהיא קצת נבלעת בהמולה שמסביב, לא מוצאת את עצמה. היא מתאימה יותר לאולמות קטנים, אבל יש לה כשרון אדיר בשירה למרות הטעם המזעזע בבגדים.

רפאל ירוויח מפיצול הקולות בין אוהדי ג'קו לאוהדי מאיה, ויגיע למקום השני לדעתי. נחכה ונראה.

***

ועדכון משפחתי קטן, תומר השבוע התחיל לזחול. הוא דילג על שלב הזחילה אחורנית והוא פשוט גורר את עצמו על הרצפה קדימה אל עבר הצעצועים שהוא אוהב.

והיום במכונית נגה הצחיקה את תומר מאד ושניהם נהנו מכך כאשר הוא מתפקע מצחוק והיא עושה לו פרצופים ואומרת "אפצ'י" בכוונה כדי להצחיק אותו. :-)
נכתב על ידי , 26/8/2006 00:22   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, ., אסטרונומיה, טלויזיה, ישראבלוג, מלחמת לבנון 2, משפחה, נגה, פוליטיקה, תומר, הומור  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Anne 24/7 ב-3/9/2006 16:24



413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)