לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בסוף הכל מסתדר !


בלי נושא מוגדר, בלי אופטימיות ופסימיות. תמיד כשצריך את חוק מרפי, הוא לא פועל. ובעיקר, לא משנה מה, בסוף הכל מסתדר. באמת. ואם לא הכל הסתדר, אז סימן שהסוף עדיין לא הגיע.
Avatarכינוי: 

בן: 53





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פתיתי השבועיים האחרונים כפי שנצפו בטוויטר


הרבה זמן לא עדכנתי כאן, אבל הספקתי לרשום כמה וכמה הגיגים בטוויטר.

אז הנה Flush של צרור אירועים שקרו לי בשבועיים וקצת האחרונים. אם משהו לא מובן, אפשר לשאול.

נכנעתי, ופתחתי חשבון טויטר. נו, מילא. אני משער שזה יהיה נוח כשמדובר בעדכונים סלולאריים. 11:23 AM November 22, 2006 from web 
מעניין אם אפשר לעדכן דרך GPRS? כנראה שכן. 11:38 AM November 22, 2006 from web 
קצת מבאס שכדי לשים בישראבלוג תיבה שמציגה את המסרים האלו, צריך לחתוך את הקוד עד כדי כך שהצבעים היחידים האפשריים הם ורוד או אפור/שחור. ויתרתי על הורוד. 11:52 AM November 22, 2006 from web 
יש אחלה מאמר של יואל ספולסקי על איך חלונות ויסטה נותנים 14 אפשרויות לסגור את המחשב כשאפשר לצמצם את זה משמעותית. http://www.joelonsoftware.com/ 12:30 PM November 22, 2006 from web
השורה הקודמת מתיחסת לנסיון כתיבת סיפור בשש מלים. הרעיון דווקא נחמד. 01:00 PM November 22, 2006 from web 
smithmag I like sevens better than sixes. 01:04 PM November 22, 2006 from web 
יופי של עדכונים בישראבלוג. כדאי להעביר את הרשימות שלי לצד ימין? כיף כשהצעה שהעליתי מיושמת, כמו במקרה של רשימת הקטגוריות. 01:34 PM November 22, 2006 from web 
היום הזה עומד כנראה להתקצר משמעותית. :-| 02:26 PM November 22, 2006 from web 
דב וארנב מחרבנים מאחורי עץ. הדוב שואל את הארנב: "תגיד, החרא לא נדבק לך לפרווה?" הארנב עונה "לא". אז הדוב לוקח את הארנב ומנגב איתו את התחת. 02:32 PM November 22, 2006 from web 
עכשיו אוכלים צהריים? כנראה שכן. חזה עוף בפיתה. 03:10 PM November 22, 2006 from web 
ובסוף בסוף, בתחתית של הפיתה, היתה חתיכת בצל. איכס. מזל שיש לי מיץ רימונים זמין. 03:18 PM November 22, 2006 from web 
ארז התלונן בבלוג מספר 5 שמישהי פרצה לבלוג של יריב. חה. 04:51 PM November 22, 2006 from web 
אחרי בר המצוה עם המפורסמים אתמול, הערב תהיה מסיבת בר מצוה לילד אחר בשדרות. אף מפורסם לא יגיע, ובשל המסיבה הוא גם לא יוכל להתארח אצל דודו טופז. (שי ודרור) 05:54 PM November 22, 2006 from web 
נגמרו לי הסוללות של המצלמה. לא נטענות יותר. 06:04 PM November 22, 2006 from web 
אחלה פרק של נמלטים. כרגיל. 11:13 PM November 22, 2006 from web 
כשהמדיח חצי מלא‎, איך יודעים אם הוא נקי או מלוכלך‎?‎ 11:32 PM November 22, 2006 from web 
Morning rush 07:47 AM November 23, 2006 from web 
קצת פקקים אז נשברים? 08:47 AM November 23, 2006 from web 
מסתבר שבמכונות החדשות לניפוח אויר יש כפתור מיוחד לצמיגים ריקים. 09:16 AM November 23, 2006 from web 
אין לי מה לעשות בחיים חוץ מלפתוח פרויקט חדש? 11:13 AM November 23, 2006 from web 
עכשיו אני מראה את טויטר לירון 11:33 AM November 23, 2006 from web 
הטוויטר הזה יכול לעורר השראה בתנאים מסוימים. 01:47 PM November 23, 2006 from web 
היום אני יוצא מוקדם מהעבודה, אבל לא מסיים ממש לעבוד. 03:22 PM November 23, 2006 from web 
תומר היום ניסה והשתדל לבנות מגדל. 07:13 PM November 23, 2006 from web 
מסתבר שהיום הזה קיבל תפנית מחרידה שלמזלנו לא נמשכה זמן רב. חרדה והקלה יכולים להתיש. 11:49 PM November 23, 2006 from web 
האוכל בקיבוץ השתפר פלאים מאז הם עברו לקייטרינג חיצוני 09:25 PM November 24, 2006 from web 
אין כמו לעבור מעל גשר תלוי ואז לנדנד אותו בכל הכח כל הדרך עד לצד השני שם נמצא השלט שמכריז שאסור לנדנד את הגשר. 09:26 PM November 24, 2006 from web 
אחרי שנוסעים בדרך כורכר אין פלא שאבן נתקעה בגלגל של האוטו. 11:40 AM November 25, 2006 from web 
ארוחת בוקר: טוסטים, סלט, ביצים, אבוקדו, שוקו, סלמון, זיתים, גבינות... רואים שביקרנו אצל הסבים 11:47 AM November 25, 2006 from web 
גם מחר תהיה לי פגישה. זה טוב. 04:12 PM November 26, 2006 from web 
שווה צפיה. לבנונית שהיום גרה בארה"ב מספרת על האשפוז של אמה בישראל בזמן המלחמה. http://www.youtube.com/watc... 04:25 PM November 26, 2006 from web 
מעניין אם אורי גלר יכול לבוא ובכח המחשבה שלו יצליח לגרום למחשב שלי לזוז יותר מהר. בעצם, למה שיבוא? שיעשה את זה מהבית שלו. 05:57 PM November 26, 2006 from web 
שמונה בערב - זמן טוב לצאת כבר מהעבודה. :-| 08:01 PM November 26, 2006 from web 
יום של ניסוחים והתפלפלויות עבר היום בעבודה. יש גם ימים כאלו. 06:06 PM November 27, 2006 from web 
איזו מצלמה הכי טוב לקנות במחיר של 500 ש"ח? 12:11 PM November 28, 2006 from web 
אוי ואבוי. השביתה הזו עומדת להזיק מאד. לנו. אישית. 08:09 AM November 29, 2006 from web 
יש ימים מעצבנים. היום הוא ללא ספק יום שכזה. 03:55 PM November 29, 2006 from web 
אני מפתח כאב ראש משובח. עכשיו צריך רק לשתות הרבה, זה הכל. 05:43 PM November 29, 2006 from web 
מסתבר שלמכור פונטים יכול להיות עסק רווחי מאד מאד. 05:45 PM November 29, 2006 from web 
שרון: שכחת את אוהרה ואת האמפתית המעצבנת? אבל זו הרי גולדה שקיבעה את הרעיון שגם ראש ממשלה צריכה להיות במטבחון. 02:39 PM November 30, 2006 from web 
כמה כיף לפתור בעיה טכנית שמציקה כבר כמה שבועות. עכשיו רואים באתר נתונים בעברית נורמלית ולא מג'וברשת, הכל עם פונקציה קטנה שכתבתי בחצי שעה אחרי חיפוש לשוא 06:42 PM November 30, 2006 from web 
עוד יום עמוס הסתיים כרגע. בעצם גם שבוע עמוס. 09:58 PM November 30, 2006 from web 
ועכשיו אני הולך לאטום גג. 10:46 AM December 01, 2006 from web 
איטום הגג עבר בהצלחה, ואפילו הספקתי לקטוף המון אשכוליות כדי לסחוט מיץ. :-) 01:57 PM December 01, 2006 from web 
העליתי תמונה אחת לפליקר. אני לא חושב שזה יהפוך להרגל. 11:51 PM December 02, 2006 from web 
ביום שישי בא לי רעיון לעוד סטארט-אפ. זה קורה לי פעם בכמה זמן. קוצר הזמן תמיד מפריע, אבל אולי כאן אני אנסה משהו התחלתי כתחביב לשעות הפנאי הבלתי-קיימות. 12:43 PM December 03, 2006 from web 
כל הבוקר מתבזבז לי על שיבוצים. 12:04 PM December 04, 2006 from web 
יום אחד יהיה לי זמן לכתוב פוסט נורמלי ולא שורה בלבד. זה לא יהיה היום. גם לא מחר וכנראה שגם לא מחרתיים. 04:40 PM December 04, 2006 from web 
נגה: "אבא, תישאר אתי תמיד, חביבי". ולתומר צמחה שן שביעית. 08:37 PM December 06, 2006 from web 
נגה עלתה היום לגן של הגדולים. כמה כיף. איזה אושר היה לה בעיניים. 11:27 AM December 07, 2006 from web 
נגה: כשלא ישנים בצהריים, אין פלא שנרדמת בארוחת הערב אצל הסבים. 12:28 AM December 09, 2006 from web 
שעה! שעה שאני מחכה לפיצה של פיצה מטר (כולל חצי מטר חינם במבצע של יס). טוב, נו, הם אמרו שזה יקח שעה ורבע. 09:28 PM December 09, 2006 from web 
כואב לי הראש about 17 hours ago from web 
נגה היום אכלה צ'יפס רך, ואז פתאום אמרה בהפתעה: הי! יש בפנים פירה! about 14 hours ago from web 
קרמבו בטעם תפוז זה פשוט אלוהי. about 2 hours ago from web 
אני צריך להפוך את כל הטוויטרים האלו לפוסט ‎.‎ about 1 hour ago from web 
נכתב על ידי , 11/12/2006 11:36   בקטגוריות ., אינטרנט, שונות, תומר, נגה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי צור ב-14/12/2006 13:32
 



הודעות טכניות




  1. המונים לא עובדים כרגע. פלאנט נענע החליטו להטיל הגבלת רוחב פס על האתרים שהם מארחים (על פי הסכם השימוש המשתנה תדיר שלהם) ולפיכך המונים שכרגע מאוכסנים שם מפסיקים לפעול זמן מה לאחר תחילת כל חודש.
    אני שוקל שתי אלטרנטיבות כדי לנסות ולפתור את הבעיה. נראה.

  2. מדי פעם אני מקבל פידבקים מאנשים שלא מצליחים להכנס לבלוג שלי. בעזרת PAPASH אני חושב שהצלחתי לאתר את הבעיה שנבעה מתמונת ה Weather Pixie שהיתה ברשימות שלי (ונעזרה באפליקציית Quicktime). הסרתי את הפיקסי ואני מקווה שהבעיה לא תחזור.

  3. זרובבלה פתחה בלוג חדש בדה-מרקר. יפה לראות בלוגר שהוא לא עיתונאי מקצועי מקבל תשלום והכרה בעבור הכתיבה שלו, ואם למישהו זה מגיע, הרי שזו זרובבלה. ברכות.

  4. גם אחמדיניג'אד פתח בלוג. להבדיל. הסרתי קישור שהיה כאן לבלוג אחרי דיווחים על קוד זדוני שאולי קיים באחד הקישורים שמופיעים בבלוג שלו שפוגע במחשבים ישראלים שמגיעים אליו. לא נראה לי שזה אכן המצב, אבל אני לא אקח סיכון.

  5. למרות הכעס על הבמאי הלבנוני (סרטון תחקיר גרמני מעיד) עם הקסדה הירוקה, טוב לראות שלפחות יש לו קול צפצפני ומצחיק כשהוא משחק אותה "עד ראייה מזועזע".
נכתב על ידי , 14/8/2006 15:13   בקטגוריות אינטרנט, אקטואליה, ., ישראבלוג, שונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zik45 ב-15/8/2006 23:13
 



מסביב לעולם ב BlueTooth


סרטים מצוירים בטלפון זה קונספט מצויין.

***

הגעתי השבוע למסקנה שכשנולד לך ילד, פתאום אין לך זמן בכלל, מפני שעד שהילד כבר נרדם לצהריים או משהו, יש המון סידורים ודברים לעשות מסביב. כשנולד הילד השני אפשר לשכוח מהסידורים, אין זמן אפילו בשבילם.

***

יותר ויותר אנשים מתחילים להסתובב עם טלפונים תומכי שן כחולה (BlueTooth) ואפשר לאתר אותם בקלות יחסית. חשבתי שזה יהיה משעשע לשלוח להם תמונה מצחיקה בלי שהם ידעו מאיפה זה בא, ועל התמונה תהיה בקשה חביבה להעביר אם בא להם. שקלתי את העניין מפני שזה יכול להחשב לסוג של ספאם, אבל אין כאן שום כוונה מסחרית, ומצד שני אפשר בקלות להסתיר את נוכחות ה BT שלכם מפני זרים, מה גם שטווח ה BT הוא בקושי 10 מטרים.

ממסקנותי אחרי נסיון או שניים: הכי טוב לעמוד ליד אוטובוס שעומד ברמזור, באולם, או ליד בית ספר תיכון. רק את האוטובוס ניסיתי בינתיים.

יש גם מחשבים מאובזרי BT זמינים לרחוב, והם מקבלים את התמונה אוטומטית. אני אפרסם את התמונה בהזדמנות, בינתיים ספרו לי אם מישהו שולח לכם משהו, ואיפה. (אם היה לי זמן הייתי מקים אתר שבו אפשר לדווח על התקדמות התמונה מסביב לארץ או לעולם.)

***

טיפ: השיטה הכי טובה לחמם פיתה במיקרו היא לשים במיקרו דף נייר מגבת או שניים, ועליהם להניח את הפיתה. לחמם בין 45 ל 55 שניות.

***

עוד טיפ: השיטה הכי טובה לבלוע גלולה גדולה היא:

1. ללגום שלוק מים רגיל ולבלוע את המים.
2. להניח את הגלולה על הלשון
3. לשאוף ולנשוף אויר
4. למלא את הפה בהמון המון מים בלי לבלוע
5. לבלוע את כל המים עם הגלולה.

***

הסלולרי שלי (נוקיה 6230i) תומך בכרטיסי זכרון מסוג MMC. כרטיסי SD דומים מאד בצורה, אבל יותר מהירים, יותר זולים, ומאידך יותר עבים, מה שגורם לכך שהטלפון לא תומך בהם.

בעצם, זה לא מדוייק. הצלחתי להכניס כרטיס SD בנפח ג'יגה לטלפון בלי בעיה. הכרטיס הוא מתוצרת KINGMAX והוא פשוט דק יותר מכרטיסים אחרים. נחמד. כרגע הכרטיס חוזר למצלמה הדיגיטלית שלי, אבל טוב לדעת.

***

קציצות בשר לא צריכות לעלות יותר מ 10 שקלים לקציצה, גם אם זה במסעדה נחשבת, וגם אם יש בהם צנובר, ובטח אם יש בהם הרבה יותר מדי בצל. חילצתי את חתיכות הבצל אחת אחת והרגשתי כאילו אני מוציא עצמות מדג. מעצבן.
נכתב על ידי , 5/3/2006 14:48   בקטגוריות שונות, ., רעיון, סלולרי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Amit.. ב-5/3/2006 21:00
 



הא ודא, עניינים קטנים.


הבלוג הפתוח נפתח שוב בעזרתו האדיבה של יריב שאפשר לשחזר סיסמה לאימייל הראשון שממנו נפתח הבלוג. זה אומר שאפשר לכתוב שם פוסטים חופשי, ולעצב חופשי. שם המשתמש הוא Oblog והסיסמה OpenBlog (שימו לב לאותיות גדולות וקטנות). אם מישהו משנה את השם והסיסמה, תודיעו לי ואני אאפס אותם בחזרה. קחו בחשבון שהפוסטים שלכם עלולים להמחק, אבל אני מקווה שזה לא יקרה יותר מדי פעמים.
זו דרך מצוינת לכתוב באנונימיות ולקהל שילך ויגדל, אני מקווה.

***

אהוד אולמרט רוצה להעלות את שכר הלימוד באוניברסיטאות. לפני הבחירות. כמה טפשי מצידו. אני מאד מקווה שציפי לבני תהיה מספר 2 בקדימה ועוד יותר שיום אחד היא אולי תהיה ראש הממשלה.
אולמרט טען שהעלאת שכר הלימוד תחול רק על סטודנטים משכבות מבוססות. בולשיט. זה מס על הורים של סטודנטים? הרי לא כל הסטודנטים נעזרים בהורים שלהם, וסטודנט שהוריו אמידים הוא עדיין אדם בזכות עצמו והכנסתו יכולה להיות אפסית. עם כל הכבוד לרציונל שמאחורי ההצעה, אני לא צריך לשלם מס הכנסה גבוה יותר אם דוד שלי ירש פתאום מליונים למשל.

***

בלוג קומיקס מצויין התגלה לי אחרי שקראתי תגובות אצל Wagamama. שווה ביותר. בין השאר ראיתי שם הפניה לתוכנה חינמית שעוזרת לחיפוש תרופה לאיידס. מטרה טובה, ללא ספק. פתחתי שם קבוצה בשם Israblog Israel, אם אתם מתקינים את התוכנה כדי לתרום את כח המחשוב של המחשב שלכם (בזמן שאתם לא משתמשים בו בלבד), אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה הזו.
נכתב על ידי , 21/12/2005 13:43   בקטגוריות שונות, ., אינטרנט, ישראבלוג, צרכנות, פוליטיקה, המלצה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלירם ב-25/12/2005 10:43
 




דפים:  
413,408
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלירם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלירם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)