לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוף ילדות.



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

עבר, הווה, עתיד.


הרבה זמן חיכיתי לשבוע הזה.
עמוס בהנאות וכיופים, כפיתות ואירועים.
אבל לא חשבתי שככה זה יהיה.
 
אתמול בשעה טובה ומוצלחת עברנו את מועד ב' במתמטיקה,
ובזאת, באופן סופי, סיימנו את כיתה י'.
לא להאמין ששנה הבאה, כשישאלו אותנו "באיזה כיתה אתם?!", נגיד "י'א"
אז גם הבגרות במתמטיקה עברה,
היה די אחלה, יותר טוב מהקודם זה בטוח (:.
אני יודעת שיש כמה טעויות אבל זה לא משפיע עליי מי יודע מה.
העיקר שעבר (:
 
בערב היה את ה"פסטיחג'ג'".
נפגשנו בבריכה היה ממש מצחיק וכייפי.
ואחרכך שעברנו לחג'ג' הביתה היה פשוט מקסים,
חג'ג'?! באמת שזה היה מעל ומעבר וממש כל הכבוד על הכל (:
המון תודה!
הרבה זמן שלא הייתי עם האנשים האלה.
ובאמת שהתגעגתי, היה ממש כיף (:
 
היום בערב הבר מצווה.
סופסוף, אחרי כל ההכנות והכל. זה מגיע.
יאללה שיעבור כבר. [ערב שלם על עקבים :|]
שואלים אותי אם אני מתרגשת,
האמת?! שלא ממש.
ממש לא.
לא יודעת למה. זה לא בגלל שלא אכפת לי ממנו,
פשוט שלב ההתרגשות עוד לא הגיע. אולי הוא יבוא אחרכך.
מה שכן, אני כבר ממש רוצה לראות אותו,
בחליפה הזו שלו, עומד ומקריא את הדרשה [שאני כתבתי! P:]
ובאמת להאמין, שהוא יתבגר. למרות שאני יודעת שלא, ושאני עוד צריכה לחכות.
וזה בסדר, בנתיים אני אסתפק באחי הגדול.
 
מחר על הבוקר, יוצאים למח"ץ!
יהיה כלכךכלכך טוב, אני ממש מחכה לזה.
לבנות את יוצמח, השער, שהיה לנו חלק בבנייתו.
להיות מלאמלא זמן עם השכב"ג והש"שינים,
להעביר חוויות, לסיים תהליך עם הקבוצה והחניכים.
ולדעת, שלא נשאר עוד הרבה זמן.
שכבר ביום חמישי ביטנר מתגייס, ואין עוד פעולות שכב"ג מגניבות כמו שהיו עד עכשיו.
לדעת שעוד חודש כולם עוזבים, ואז כבר אין מסדרים הזויים, ישיבות מצחיקות וסתם ערבים כייפים בקומונה, אין טיולים ארוכים איתם ואין הופעותספונטניותשלהתבלינים.
שהאנשים שנכנסו לנו כלכך מהר לחיים ולימדו אותנו לאהוב אותם אחד אחד,
כבר לא יהיו.
ואני?! אני כלכך רגילה אליהם שאני לא יודעת מה אני אעשה כשהם כבר לא יהיו פה.
אבל בנתיים יש את המחנה, ואנחנו פשוט חייבים לנצל כל דקה שנותרה לנו יחד.
כי שנה הבאה, תבוא קומונה חדשה,
שנקווה שתגרום לנו לאהוב אותה לפחות חצי ממה שאהבנו את זו של השנה.
 
 
חבר'ה?!
נתראה.
או היום בערב, או אחרי המח"צ..
אבל מה שכן?! שיהיה לכם אחלה חופש.
 
ניפגשים בווליום?!
 
 
נואיי וזהו (:
 
נכתב על ידי , 15/7/2008 11:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -^ Fall Out Shir ^- ב-23/7/2008 21:55
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנואי 8]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נואי 8]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)