לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- ימים בחייה של נימפומנית -


משוגעת, מעלפת וקצת משועממת.... שאוהבת סקס....

כינוי:  *baby_girl*

בת: 38



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

הבלוגר שהצליח להתיש אותי!- הפוסט


יום רביעי אחריי כמה היסוסים החלטתי להיפגש עם אותו הבלוגר המדובר.....

הוא מגיע.....

מחכה לי בחוץ... ואני כרגיל.... לוקחת את הזמן לעוד קצת פודרה וסומק ומעט התזה של אמור אמור....

יוצאת... פותחת את השער של הבית ומתקרבת לאוטו...

פותחת את הדלת ומחייכת...

לעיניי יושב בחור גבוה וחמוד.... אני מתנצלת על האיחור ונוסעים....

אני מדליקה סיגריה... ומובילה אותו למקום מבודד...

אחריי כמה דיבורים וציחקוקים חסרי חשיבות הוא מתקרב אליי ומנשק אותי....

נשיקה רטובה וטובה....

הדרך לחזה שלי מאוד קצרה....

הוא מוריד לי טיפה את החולצה ואת החזייה ומלקק את פיטמתי....

מלקק ומוצץ... ואני נהנת מכל מגע של לשונו....

הוא עובר לפיטמה השנייה... נוגע בה... ומוצץ אותה בדיוק כמו שאני אוהבת...

המכנס יורד והאצבע שלו נוגעת בי... אני זזה מהנאה והוא מתיישב להוריד את הג'ינס שלו....

מצצתי לו והוא עצר אותי......

הוא עלה עליי וזיין אותי....

הדרך לגמירה הייתה קצרה ומיד אחריי שגמרתי הוא ירד לי....

אני דיי בטוחה שהוא קרא את מרבית הפוסטים שלי ולכן הוא עשה בדיוק את מה שאני אוהבת...

דחף אצבע וליקק... ועוד אצבע... ועוד ליקוק....

בהחלט אחת מהירידות הכי טובות שהיו לי עד כה....

לאחר מכן יצאנו מחוץ לאוטו לדוגי...

כל חדירה וחדירה הורגשה כראוי... עד כדיי כך שהתחיל ממש לכאוב לי....

עצרתי אותו...

נכנסו לאוטו.....

עישנתי שוב סיגריה....

סיימתי....

ויצאנו שוב... הפעם הוא השכיב אותי על המכסה מנוע... הרים לי את הרגליים ושוב זיין אותי...

ושוב פעם.... כאב לי....

ושוב פעם עצרתי אותו...... ושוב פעם נכנסו לאוטו....

מצצתי לו.... הבאתי לו ביד...

והוא לא גמר....

כבר כאבה לי הלסת מרוב מציצות.....

בעצם... הכל התחיל לכאוב לי ואחריי שעתיים התחלתי להרגיש עייפות...

והוא... הוא לא גמר!!!!

ת'אמת???

אם הוא היה מישהו אחר הייתי מזמן אומרת לו לילה טוב והולכת הבייתה..... אבל....

עדיין.... למרות שהלסת כאבה לי המשכתי למצוץ לו..... הדלקתי סיגריה והבאתי לו ביד במקביל...

וגם אחריי זה הוא עדיין לא גמר....

אין ספק... הבן אדם התייאש.... והוא החליט לזיין אותי...

הוא עלה עליי שוב..... ו.... כן כן הוא גמר!!!

אחריי שעתיים הוא גמר!!!!

 

אני דיי בטוחה שמבחינתו הייתי חרא של זיון....

אבל אני בהחלט יכולה להגיד שלא נהנתי ככה "שנים" ... ;)

 

baby girl

שגילתה שהיא לא נימפומנית....

 

 

נכתב על ידי *baby_girl* , 24/3/2006 22:20  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ק ג'ק ב-22/3/2008 11:19



30,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*baby_girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *baby_girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)