לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- ימים בחייה של נימפומנית -


משוגעת, מעלפת וקצת משועממת.... שאוהבת סקס....

כינוי:  *baby_girl*

בת: 38



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ככה תזיין אותי..... ;)


מגע של שפתיים עם שפתיים.....

ליקוק קטנטן ורטוב על השפה התחתונה....

נשיקה קטנה ועדינה....

בהדרגה.... תכניס את הלשון ונסה למצוא את שלי....

לקק אותה... מצוץ אותה.... תרגיש אותה....

והכל בעדינות וברכות...

 

אחריי כמה דק' של נשיקות רטובות... עבור לצוואר....

ליקוקים לכל האורך... ומציצות עדינות ביותר (שלא ישאר לי איקי... ;) )...

 

שלח יד לכיוון החזה....

משש, תחוש, תלטף.... ואל תמהר!!!

תן לי להתחרמן טיפה... ;)

 

העבר אצבע על המחשוף של החולצה....

ולאט לאט תכניס לשם את ידייך...

חוש את החום... שמע את האנחה הקטנה שיוצאת לי מהפה...

מצא את הפיטמה....

תיגע בה.... צבוט אותה קלות....

הענק לה את מלוא תשומת הלב.....

לאחר מכן עבור לפיטמה השנייה....

גם בה תיגע וגם אותה תצבוט בעדינות....

 

הוריד לי טיפה את המחשוף עד שתראה אותה... את הפיטמה הגדולה שלי...

תמצוץ אותה.. תלקק אותה... תנשך אותה... ובאותו הזמן תיגע גם בפיטמה השנייה....

 

לאחר מכן... בעודך מוצץ ומלקק כל ס"מ בחזה שלי... הורד את היד ותיגע בכוס שלי מבעד למכנס....

בעדינות בעדינות תחרמן אותי...

תסתכל על הפנים שלי.... תשמע אותי נאנחת.... והמשך.......

 

לאחר כמה דק' כאלו... תכניס את היד ותיגע לי בעדינות בדגדגן...

אני בטוחה שכבר תרגיש את הרטיבות שלי....

דחוף אצבע אחת... ועוד אחד.... בעדינות... וכמה שיותר עמוק.....

 

הורד לי את המכנס... פסק לי רגליים.....

דחוף אצבע ועוד אצבע .... שוב... בעדינות.... בעדינות...

שים את האגודל שלך על הדגדגן שלי.... סובב אותו.... עסה אותו....

בטח כבר תשמע אותי "צורחת", תרגיש אותי שורטת, תראה אותי מתפתלת....

 

אם אתה מאותם הגברים שאוהבים לרדת זה יתקבל בברכה...

לקק את השפתיים החיצוניות... לאחר מכן את הפנימיות... עדיין אל תלקק לי את הדגדגן...

תתגרה בי קצת....

תמשיך לדחוף לי אצבעות... אל תפסיק...

לאחר כמה דק' בודדות לקק אותו.....

מצוץ אותו אבל ממש בעדינות... תמשיך לקק ולקק....

אל תנער את הראש כמו שמרבית הגברים עושים... זה לא עושה לי את זה...

תמשיך ללקק ובאותו הזמן אל תפסיק את הפעולה עם האצבעות...

 

אם תהיה מספיק טוב כבר תראה אותי גומרת...

 

אם לא.....

עלה עליי.... תוציא את הזין שלך מהמכנס...

שים קונדום... ותתחיל לזיין אותי...

 

תתחיל לאט... ועמוק... ולאט לאט הגבר את הקצב....

כנס כמה שיותר לתוכי...

תשמע אותי צועקת.... תרגיש את הציפורניים שלי שורטות אותך....

 

אל תוותר על תנועות אגן... זה עושה לי את זה....

 

המשך... ואל תפסיק....

עמוק... כמה שיותר עמוק....

 

ממש עוד מעט אני גומרת....

 

תרגיש אותי....

אני אקרב את שפתיי לאוזן שלך... ואגנח...

 

שאני גומרת.... אני רועדת טיפה.... וצועקת הרבה.....

אל תפסיק... אל תעצור....

 

אני לאט לאט אפסיק לזוז....

תמשיך... לאט לאט... ושוב בהדרגה תגביר את הקצב...

זהו-

עכשו מותר לך להתפרע...

תזיין אותי כמה שיותר מהר....

עד שתגמור.....

 

לאחר מכן... תסבול את הריח של הסיגריה שאחריי...

ואם תהיה מספיק טוב תקבל מציצה ואח"כ עוד זיון....

 

אגב- 

אל תחכה לטלפון....

 

baby girl.

 

נכתב על ידי *baby_girl* , 29/3/2006 16:25  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ק ג'ק ב-22/3/2008 11:17



30,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*baby_girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *baby_girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)