לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- ימים בחייה של נימפומנית -


משוגעת, מעלפת וקצת משועממת.... שאוהבת סקס....

כינוי:  *baby_girl*

בת: 38



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

עוד מפגש עם בלוגר...:)


לא זה לא הולך להיות עוד פוסט על זיונים למרות שנפגשתי עם בלוגר ממש חמוד ומצחיק בטירוף!!!

 

ייבשתי אותו בחוץ שעה שלמה.....

אני אף פעם לא עומדת בלו"ז... כבר אמרתי את זה???

יצאתי החוצה.....

הוא ישב על "הברזלים של השכונה"...

התקרב אמר שלום + חיבוק...

גבר נחמד מאוד... אומנם לא תואם את המראה החיצוני האידיאלי שלי אבל אין מה לומר... הבן אדם ממש מתוק... ;)

כל הערב הוא הצחיק אותי.....

(כבר אמרתי שחוש הומור אצל גבר זה סקסי???)

באמת שנהנתי מחברתו...

 

אני בכוונה לא רוצה להרחיב את הפוסט...

כי שום אחר חוץ מזיונים לא מעניין אותכם נכון???

;)

 

אבל היה בהחלט נחמד ומשעשע לראות מי הוא אותו הבלוגר השנון והמצחיק...

יש לו את זה ;)

 

שתהיה לכולנו שבת נפלאה ומלאה בחיוכים.... :)

 

baby girl...

 

 

נ.ב

לאחורנה קיבלתי כל מיני תגובות מאנשים שזה נראה שנמאס לי מהבלוג ושאני פחות משקיעה בפוסטים...

ת'אמת???

שיש ימים ויש ימים...

אבל לעולם לא שמתי שאני פחות משיקעה בכתיבה של הפוסטים האחרונים...

לקחתי זאת לתשומת ליבי... !

נכתב על ידי *baby_girl* , 31/3/2006 19:32  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם אחד ב-3/8/2006 00:30



30,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*baby_girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *baby_girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)