לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- ימים בחייה של נימפומנית -


משוגעת, מעלפת וקצת משועממת.... שאוהבת סקס....

כינוי:  *baby_girl*

בת: 38



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

ביי ביי מחשב :(


נקיונות של פסח....

מי המציא את הדבר המפגר הזה????

 

נתחיל מהתחלה-

ביום ראשון קמתי בבוקר כולי שמחה ומאושרת...

ההחלטה:  אני קונה צבע וצובעת את החדר!!!

התוצאה: הלכתי עם אבא שלי המדהים לקנות את הצבע ובסוף מה קרה??? הוא קנה צבע לחדר שלי, לסלון, לחדר של אחי, לחדר שלו ולקירות החיצוניים של הבית!!!

ומי יצבע את הבית????

נכון נכון...

אני !!!!!!!!!!!!!!!!

טוב.... הייתי בהתלהבות שאני הולכת לעשות לבית מהפך..... והתחלתי בסלון...... אח"כ עברתי לחדר של ההורים... אח"כ לחדר של אחי ורק אתמול סיימתי את החדר שלי!!!

בסוף התאיישתי וזרקתי לאחי ולחבר שלו 200 ש"ח כל אחד רק שייסיימו את הצביעה החיצונית!!!

בכל מקרה-

בעודי מפנה את החדר שלי בא המפלץ הקטן שקוראים לו : "אחי" והשתלט על המחשב...

הוא פינה לו מקום בחדר שלו וזהו!!!!  המחשב נכבש!!!!

לא עזרו הדמעות והצרחות...

המחשב חטוף ביידי "אחי" !!!

הוא לא מבקש כופר ולא כלום!!!!

ולי לא נותר לעשות מאומה!!!!

 

בצער רב ויתרתי על המחשב ואירגנתי מחדש את החדר :(

 

אז זהו...

לא עוד פוסטים חמים אחריי זיונים...

לא עוד 18 שעות ביום של צפייה בפורנו...

לא עוד שיחות מעניינות עד לאור הבוקר במסנג'ר....

 

אין לי חיים יותר !

 

baby girl.

 

טוב לפחות החדר שלי והבית יצאו סוף הדרך... ;)

 

נכתב על ידי *baby_girl* , 6/4/2006 11:59  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *baby_girl* ב-9/4/2006 16:39



30,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*baby_girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *baby_girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)