לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- ימים בחייה של נימפומנית -


משוגעת, מעלפת וקצת משועממת.... שאוהבת סקס....

כינוי:  *baby_girl*

בת: 38



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

האהבה שלי לנשים....


החזה הזקור והפטמות הגדולות עושות לי את זה...

הכוס הרטוב... והדגדגן... אמממממ

 

בחורות....

 

תמיד אהבתי ואני תמיד יאהב בחורות....

 

זה התחיל עם בחורה בשם נויה... והמשיך עם עוד כמה בנות בודדות....

 

זה לא שאני לסבית...

להפך... אני מאוד אוהבת גברים....

מאוד!!!

 

אבל גם נשים...

 

אומנם יש לי טעם מאוד נוקשה....

אני לא אגע בכל בחורה....

 

בעצם...

אפשר להגיד... ש.... הסלקציה אצלי קטלנית בכל מה שנוגע לבחורות מאשר לבחורים...

אתמול...

שעה מאוחרת....

אני בדאנס בר חמוד בסביבה...

 

מישהי חמודה... קטנה.... בלונדינית.... עם עיניים חומות וגדולות....

חזה בינוני+ ... בקיצור.... בחורה מדהימה....

 

אני בדר"כ לא סורקת בחורות....

אני יותר סורקת גברים.....

אבל היא... היא הייתה מדהימה....

 

לא ייחסתי אלייה חשיבות לאחר מכן...

ולאחר כמה אבסולוטים וראש סבבה הלכתי לכיוון השירותים....

 

נכנסתי והיא הייתה שם....

קצת הפוכה.... בעצם.... ממש הפוכה... שתויה בטירוף.....

 

היא התקרבה אליי.... הסתכלה לי בעיניים.... ונישקה אותי בשפתיים...

 

המשכתי לנשק אותה....

ולאט לאט הלשון שלי ושלה נפגשנו....

 

נגעתי לה בחזה..... והיא נגעה בשלי....

 

ככה... אנחנו מתחרמנות בשירותים.....

 

חברה שלי נכנסה.....

שיפשפה את העיניים.... ולא קלטה מה הולך...

 

"את עכשו הולכת הבייתה... את כולך שתויה"  היא אמרה לי...

"טוב... אני הולכת לקחת את המפתחות של האוטו"  השבתי לה...

 

התפתח בנינו ויכוח קטן ולבסוף עליתי לאוטו.....

 

הבלונדה גם יצאה....

 

"יש לך 2 אפשריות.... או להיכנס לאוטו ולבוא אליי או לעוף לי מהפנים"  אמרתי לה בחצי צחוק....

 

היא נכנסה....

 

עדיין שותקת.... לא מדברת....

ויפה.... פשוט יפה....

 

בגלל שהיא בחורה הרשתי לעצמי להכניס אותה אליי למיטה....

 

נכנסו....

 

היא נישקה אותי שוב....

הפעם יותר בלהט ועם הרבה לשון...

היא נגעה לי בחזה... אני נגעתי בשלה...

 

הורדתי לה את החולצה..... ואת החזייה..... ופיטמות ורודות ועדינות צצו להן...

ליקקתי אותן... מצצתי אותן... טרפתי אותה.... והיא נאנחת...

השתקתי אותה.... וליקקתי את בטנה....

המון המון ליקוקים לעבר הג'ינס ונגיעות....

 

פתחתי לה כפתור... ולאחר מכן את הרוכסן....

היא נשכבה על המיטה..... הורידה את המכנס ואת החוטיני האדום שלה....

 

פיסקתי לה את הרגליים ולעיניי נגלה כוס קטן ומגולח.... עם דגדגן ורדרד שמעט בולט החוצה....

 

נגעתי בה... והרגשתי את הרטיבות שלה....

לאט לאט קירבתי את פניי לכיוון הדגדגן שלה... ליקוק קטן ועוד אחד.... והיא נאנחת בשקט... זזה קצת...

ליקוקים מהירים... ומציצות... והחדרת 2 אצבעות....

 

אני מרגישה אותה זזה....

 

"אל תפסיקי"  היא אמרה...

הרמתי אלייה מבט והיא נשכה את השפתיים והורידה לי שוב את הראש...

 

כעבור כמה דק' היא גמרה.....

 

הסטטתי את הוילון.... ופתחתי את החלון.... הצתי לעצמי סיגריה...

 

היא קמה ונגעה בי בגב....

הרימה לי את החולצה וליקקה אותו....

 

הסתובבתי אלייה...

היא לקחה ממני את הסיגריה... עישנה כמה שכטות והעיפה אותה...

 

היא הורידה לי את החולצה...

ונתנה לי ביס כואב בפיטמה....

 

היא המשיכה לנשוך אותי...

זה היה כואב... אבל זה היה כאב ומיד אח"כ הנאה וחרמנות מוגברת....

 

היא ליקקה כל ס"מ..... לא פסחה על הבטן...

 

הורידה לי במהירות את המכנס ואת התחתון..

לא חיכתה לשנייה וישר התחילה ללמצוץ לי את הדגדגן...

היא הייתה אגרסיבית...

מיד דחפה לתוכי 3 אצבעות תוך כדיי....

 

המשיכה ללקק ודחפה עוד אצבע...

 

נאנחתי מכאב....

 

היא המשיכה ללקק ולמצוץ במהירות...

הרגשתי רטטים... וזרמים....

זהו...

אני ממש גומרת עוד מעט........

והיא ממשיכה באגרסיביות....

 

אנחה קטנה.... וזהו... היא עשתה לי את השבוע ואת הערב בפרט...

 

קמתי... הלבשתי...

 

"בואי אני אחזיר אותך הבייתה" אמרתי לה...

 

היא התלבשה ובאה...

 

כל הנסיעה שתיקה... הבחורה לא הוציאה מילה....

 

בסוף.... היא הוציאה נייר קטן מהתיק ועט ורשמה שם מ"ס...

היא הניחה אותו על הדשבורד....

הבטתי....

"מה השם"?  שאלתי...

"לילה טוב מתוקה"  היא השיבה....

 

סגרה את הדלת והלכה....

 

הדלקתי לי סיגריה.... שמתי בוב מרלי ברקע....

 

פתחתי את החלון.... זרקתי את המ"ס שלה ונסעתי הבייתה...

עייפה אך מרוצה.

 

baby girl.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי *baby_girl* , 11/4/2006 22:40  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחר ב-17/4/2006 21:41



30,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*baby_girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *baby_girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)