לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה.


בלוג. וזו. אני. באסה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

קטעים.


הייתי חייבת לשים את זה איפשהו.

 

-

רגע,

מי בעצם מפעיל את הקשר הזה,

ומי נותן לעצמו להיות מופעל?

מי רוצה פה,

ומי רוצה שם

ואולי שנינו

בדיוק באותו מצב.

אמרה בובת הסמרטוטים.

-

 

-

אולי כבר עכשיו

אתה תפסת

חלקים יותר מידיי גדולים ממני

ולא נותר לי

איך להפתיע אותך

איך לאהוב אותך.

 

אתה כבר למדת על הטיפוס שלי.

משוררת, מאוהבת

כותבת שרשראות מילים

ומניחה להן לספוג את כאבה.

אתה כבר יודע על הטיפוס שלי,

אוהבת לא אוהבת

משחקי תפקידים עצובים

ויש בי המון מקום לאהוב.

 

נגעת בליבי,

כמעט ריסקת כל ראיות שמעידות עליו

לא נשאר לי דבר אחר לעשות

חוץ

מליפול

לרגליך.

אבל בטח כבר ניחשת את זה.

-

 

-

כל מה שיוותר ממני,

ישקע בצבעים המשתנים של החמה,

יוסיף עוד גוון,

יצלול בין קרני אור חתוכות

כנראה שזה דיי מיושן מצידי להתרגש משקיעות.

-

 

טוב, אמ. זהו.

נכתב על ידי Toosh. , 16/6/2005 09:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Toosh.

גיל: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לToosh. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Toosh. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)