לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Rhino's Layer


זה לא שאני שוביניסט, גם מהגברים אני לא בדיוק מתלהב.

כינוי: 

בן: 35

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

כור ההיתוך


 

 

"אני אתבע אותך! אני אתבע אותך!" הוא צעק לי באשכנזיות מובהקת.

כל חיי הזהירו אותי מסוג האנשים הללו, לבנבנים, פרקטקלי זוהרים באולטרא.  "אשכנזים" בשפת היומיום. אבל אני, מורד שכמותי, תמיד סברתי שגם אשכנזים הם בני אדם, איכשהו.

אם לומר את האמת, יש לי מוטו בנוגע לאופן ראייתי את הזרם האשכנזי הפורץ גבולות.

 

"אשכנזי זה לא עידה, זה אופי"

 

-"סבתא, תמותי כבר!"

-"לא רוצה"

כל כך אופייני לתימנים. מבין כל העידות והעמים הפזורים על פני כדור הארץ, הוכח שלבני העידה התימנית יש את תוחלת החיים הארוכה ביותר. שאלה אחת יושבת לי בראש כבר הרבה זמן:

מדוע?? למה דווקא בני העידה הזו נהנים מתוחלת חיים ארוכה? אולי כדי לתת להם בכל זאת הזדמנות להועיל במשהו? בינינו? גם אם יתווספו להם עוד 100 שנים לקאונטר הם לא יועילו. במקרה הכי טוב ימציאו עוד סוג של מאכל שיגרום לכולנו לסתימת עורקים בגיל 20 (כגון הג'חנון).

 

" אין ערבים- אין פיגועים, אין תימנים- אין דבר"

 

"אתם יוצאים כבר חודשיים, אתם בני 17, אין לכם את כל החיים לפניכם! לא הגיע הזמן כבר להתחתן??"

גרוזינים. כולכם מכירים אותם, אך במידה וחלקכם לא, קחו תיאור כללי. גרוזינים הם בעלי מבנה גוף מאסיבי. ראש בעל 4 פינות. סוודר בילד-אין (במילים אחרות, שעירים במידה שאתם לא מסוגלים לתאר).

הזכרים הגרוזינים נראים אותו דבר, אך עם תוספת של כיפה על הראש.

 

"הפאה מיוצרת מ100% שיער אדם, נלקח מגבה של גרוזינית"

 

"הלוואי שיגמר לך המזל ותדרוס אותך משאית"

משפטים במרוקאית, נסו למצוא היגיון. מרוקו, הארץ היחידה בעולם שבמאגר הגנים שלה נמצא הגן לעיניים אדומות (אם מישהו יגיד לי "לבקן" בתגובות אני הורג אותו). גוף שעיר, זהב על הצוואר, רצח בעיניים, זהו המרוקאי המצוי. במשך שנים ניסו מדענים למצוא את החוליה החסרה, חוליה אשר תשלים את הקשר בין קופים לבני האדם. אם אתם שואלים אותי, הם פשוט חיפשו במקום הלא נכון.

 

"מה זאת אומרת נגמרו הבננות? איפה הסכין?!"

 

 

עד הפעם הבאה, שלכם

הקרנף עדיין איתכם (לצערכם)

נכתב על ידי , 1/6/2006 00:02  
273 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הקרנף בחופשה ב-12/7/2006 19:08



10,410
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנף הגשם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנף הגשם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)