לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Rhino's Layer


זה לא שאני שוביניסט, גם מהגברים אני לא בדיוק מתלהב.

כינוי: 

בן: 35

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

ליל הצלחות המעופפות


 

"תגיד חמור, בא לך ללכת לזרוק קצת?"

"אהה יא קפיטן! חצי שעה במגדל המים אני וקרמיט נהיה שם"

 

         ערב רגיל לחלוטין, לא חשדתי בכלום. גם אתם לא הייתם חושדים, סמכו עלי, אין כמו משחק פריזבי תמים על מנת להעביר כמה שעות. כבר בביתי צצו סימנים מטרימים בנוגע להלך שאר הערב. הסימן הראשון היה שפתחתי את דלת ארוני על מנת להוציא חולצה ארוכה, אך מה שקידם את פני היה למעשה מיכל גז קטן (של הגזיות שטח) אשר הסכים ברוב טובו לבצע נחיתת אונס על כף רגלי. הכל טוב, שום נזק לטווח ארוך. המשכתי להתארגן.

 

         סימן מטרים שני התרחש כ2 דקות לאחר הראשון, סיימתי להתלבש הגיע זמן הנעליים. ניגשתי על עבר הנעליים אך אז קרה הנורא מכל. כולכם מכירים את זה, אני בטוח בכך- באמצע לחץ והתארגנות מהירה לדפוק את הבוהן הקטנה של הרגל (ה"זרת") היישר במיטה. אך שוב, זה מה שיפיל קרנף? הו לא ולא. לאחר שחרור צרחה קטנה ובכי מהיר תוך קיפול בתנוחת עובר חזרתי לעצמי.

 

"אבא! אני צריך להגיע למגדל המים!" צעקתי לו מחדרי"

"מגדל המים?? מתי???"

"עכשיו!"

 

         הגעתי למגדל המים שם הייתי לבד, חמור וקרמיט עדיין לא הגיעו. רק אני והערבים, קוואלטי טיים אפשר להגיד, ברגע זה הצטערתי שלא הבאתי עימי במבה. (נמאס לי להאכיל אתכם בכפית אני סומך עליכם שתסתדרו).

 

         "שיבה!!!" הסתובבתי במהירות שם נדהמתי לגלות את חמור ואת קרמיט, לאחר שיחה קצרה הסתבר שהם היו שם כל אותו זמן ולא הבחינו בהגעתי.

 

"שנתחיל?"

"בואו נלך לחטיבה יש שם מגרש מואר יהיה יותר קל"

 

         הגענו למגרש, התחלנו לשחק. זריקה לכאן זריקה לשם עד אשר חמור פנה אלי בהצעה :

"קרנף שמע מה תעשה קפיטן, אני אזרוק לך לגובה המותניים, אתה תפנה את הצד לצלחת תבעט גבוה ותתפוס מתחת לרגל"

"סבבה!"

הסכמתי וקיבלתי את גזר הדין. הסתכלתי בעיניו של חמור, הוא הסתכל בשלי חזרה, הנהנתי כמוכן. הצלחת נשלחה אלי במהירות ובחוזקה מדויקים להפליא, הישר לגובה המתאים. הפניתי את הצד, הרמתי את הרגל גבוה, באתי לתפוס, זה בידיים שלי אני כבר מרגיש את זה. משב רוח קטן, מוריד את גובה התעופה בכמה סנטימטרים. "אוי שיט" (שיטט- בדיחה פרטית) מלמלתי לעצמי כאשר הבנתי מה הולך להתרחש. הצלחת חלפה על פני ידי הפתוחה לרווחה היישר אל אשכיי!! הכאב! הבכי!! הסירוס!!! הזעם!!!!  ( עצבני )

 

אז, באוירה אופטימית זו נסיים בחידה קטנה:

לאיזו חייה יש ביצה כחולה?

 

     עד הפעם הבאה (אם תהיה אחת כזו) שלכם,

         הקרנף שכבר רגיל לברכיות בביצים סבבי (עדיין אוהב אותך!  )

נכתב על ידי , 14/6/2006 16:26  
213 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הקרנף בחופשה ב-12/7/2006 19:05



10,410
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנף הגשם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנף הגשם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)