לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מהפך


לפני המהפך קצת עידכונים: עברנו סופית לדירה ואנחנו חיים בה באושר כבר חודשיים (לא מאוד בעושר אבל, עם כל הקניות שעשינו) היא מקסימה ויפיפיה ואולי אעשה פוסט שיפוצים ושיפצורים מתישהו.
אני מקווה שהלימודים יתחילו שבוע הבא למרות שממש מתאים לי עוד חופש אבל זה רק יעשה הרבה בלאגן בהמשך השנה אם תהיה שביתה אז עדיף שיתחיל בזמן ויגמר בזמן.

ועכשיו למהפך.

הבלוג הזה התחיל בתור בלוג מסע, המשיך לבלוג "החיים הרגילים שלי" + צילומים ואז די ננטש.
לאחרונה, תודות לכמויות הזמן הבלתי מוגבלות שהחופש הזה סיפק לי, מצאתי את עצמי עוסקת יותר ויותר ביצירות בסגנון הסקראפ ועד עכשיו פירסמתי עבודות בפליקר כי זה היה פשוט ונוח, בלי צורך להרחיב במילים. יש בלוגים ממש מושקעים בתחום אבל אני מעולם לא מצאתי יותר מידי מה לכתוב על היצירות שלי. עד היום, אז היום הבלוג עובר מהפך ותראו הרבה יותר דברים שיצרתי, כמובן שלא נזנח את הצילומים וסתם סיפורים על חיי היום יום.

הסיבה שדווקא עכשיו החלטתי להרבות במילים היא שלכבוד האתגר באתר של מיקסים יצרתי משהו שצריך קצת להסביר עליו.
האתגר היה בנושא ספרים וההשראה באה מפה.

קניתי נייר אוריגמי באופיס דיפו ומהמדריך המצויין הזה למדתי להכין ספרים קטנים. כל ספר לוקח משהו כמו רבע שעה אחרי שלומדים את העקרון. דף של 15X15 ס"מ מתקפל לספרון קטן בגודל של כ2.5 על 3 ס"מ המכיל 10 עמודים:



ועכשיו לחלק האומנותי. בחרתי 4 ספרונים מוצלחים במיוחד וציפיתי אותם בנייר (במקור מקיט שקניתי בביג דיל) לא לפני שדחפתי פנימה סרט קטן שיהיה אפשר לתלות את הצעצוע הקטן. הוספתי לכל אחד מהם פיסת נייר עם ראב און של אות וזאת התוצאה:








מקווה שלא נבהלתם מהשינוי הפתאומי

מירי

נכתב על ידי , 27/10/2008 13:39   בקטגוריות יצירה, נייר  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)