לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

שלושה


האתגר האחרון במיקסים מתאים לי בול
הרעיון פשוט - במקום יצירה בידיים הפעם מדובר באתגר צילומי על ארבע מילים: עגול, שלוש, מלא, פתוח

ישר חלפו לי בראש עשרות תמונות שצילמתי שמתאימות בול! אבל הרעיון הוא לצאת החוצה ולצלם, לא למחזר!
היתה לי קצת דילמה איך לגשת לעניין:
מצד אחד אין לי זמן לצאת לצלם עד יום ראשון, אחרי מבחן אימתני ומגעיל במערכת הנשימה, מצד שני עדיין יהיה לי מספיק זמן להתפרע עם המצלמה ברחובות כי האתגר נסגר רק עוד שבועיים.
מצד אחד הכי כיף לצאת החוצה ולמצוא דברים חדשים, אבל מצד שני אין לי ספק שהתמונות הכי טובות מבין עשרות אלפי תמונות שצילמתי בשנים האחרונות יהיו מרשימות מאלו שאצלם ביום או יומיים...

בסופו של דבר החלטתי שבשבוע הקרוב אפרסם 4 פוסטים, כל אחד לפי נושא ובו אציג את התמונות האהובות עליי שצילמתי בעבר ומתקשרות לנושא. אחרי יום ראשון אצא עם מצלמה לחפש רעיונות והתמונות החדשות והן אלו שיעולו לאתגר

טוב אחרי ההקדמה הארוכה משהו -

שלוש

שלושה צמחים יבשים בגולן בסוף הקיץ, אל מול השקיעה


שלושה קנים ניו-זילנדים עומדים איתן אל מול הר טונגרירו שאתם אולי מכירים היטב כ-Mt. Doom משר בטבעות. אחד הטרקים הקצרים היפים באי הצפוני, נוף משגע ומיוחד מאוד.


שלוש רקפות עם תאורה אחורית מושלמת


ואהובה עליי: 3 חברים על גשר תלוי ביום הראשון של הטרק היפה בעולם.


נכתב על ידי , 9/2/2009 16:18   בקטגוריות צילום  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)