לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

פתוח


הנושא השני לתמונה באתגר של מיקסים (ע"ע פוסט קודם) הוא פתוח
ואת האמת לא היו לי תמונות קלאסיות של למשל שער פתוח וכו'. אבל הנה כמה שעשו לי הרגשה שהתאימה להגדרה. לאתגר עצמו אנסה לדייק יותר

חלון סגור (אבל פתוח) בכפר תורכי קטן:


בית עם גג "פתוח" בחוף עתלית:


פתוח עושה לי קונוטציה לנופים ומרחבים פתוחים, הנה תמונה לשקף את ההרגשה, מניו זילנד כמובן:



והתמונה האהובה: למרות שהביצוע הטכני שלה פחות טוב מהאחרות והקשר ל"פתוח" הוא מאוד עקיף יש משהו בתמונה הזאת שאני פשוט אוהבת. יכול להיות שזה הכל קטע של נוסטלגיה על רגעים מדהימים בארץ רחוקה אבל לראות את התמונה הזאת עושה לי טוב כל פעם מחדש


נכתב על ידי , 10/2/2009 14:07   בקטגוריות צילום  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)