לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

מלא


עוד תמונות ארכיון לאתגר של מיקסים (ע"ע שני פוסטים אחורה)
והפעם על הנושא מלא
את האמת זה נושא שהיתה לי בעיה להגדיר אותו... מלא=הרבה? מלא=FULL? אני מניחה שאפשר לקחת את זה לאן שרוצים הנה ה"מלא" שלי:

שדה בגולן:


מלא אבנים מחכות לגל הבא, האי הצפוני ניוזילנד:


מלא מלא מים זרמו בנחל הזה מאז שעברתי שם. גם התמונה הזאת צולמה בטרק המילפורד בניוזלנד (היפה בעולם כבר אמרנו?)
למרות שאני אמורה ללמוד למבחן ביליתי כמה דקות טובות בלקרוא שוב את מה שכתבתי על הטרק הזה.
הנה סיכום: "עמדתי במילפורד סאונד, מביטה בצוקים המדהימים של הפיורד, אחרי 4 ימים של הליכה משגעת, רטובה עד העצמות, רועדת מקור, מלאת עקיצות של סנד פלייס, רעבה בטירוף, וברגע ההוא התחוור לי סופית שהחיים שלי נפלאים"


והתמונה האהובה:
בדרך מפתיעה במיוחד מצאתי את עצמי בחווה לגידול כבשים. חוויה מגניבה בהחלט ונופים מדהימים. הסיפור המלא פה (מדהים איך השתפרו יכולות הפוטושופ שלי)
התמונה הזאת מוגדלת לנו בחדר השינה, אני נורא אוהבת אותה. נטו ניוזילנד.



נכתב על ידי , 12/2/2009 01:16   בקטגוריות צילום  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)