לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

ינשופים!


השתתפתי בהחלפת ינשופים בקומונת "פרידה ונומה"
החלפה ראשונה שלי שם, מאוד השתדלתי שיצא יפה ומשוקע

היה צריך להכין פריט אחד בנושא ינשופים ולצרף כרטיס. אני הכנתי מיני אלבום והוספתי קצת קישוטים וגם עשיתי בובת ינשוף קטנה שיכולה לשמש ככרית סיכות או סתם לנוי. הינשופון יצא קצת לא סימטרי אבל זה בערך הדבר השני שאני תופרת בחיים אז אני מרוצה בכל זאת

מבחינת החומרים: דפי ינשופים ודפים שהתאימו מבחינת הסגנון קניתי במיי פאנץ', צ'יפבורדים מסטים של ביג דיל.
את הכרטיס הכנתי עם פייפר פירסינג של ינשוף לפי ציור שראיתי באינטנט ואת הפיצפון תפרתי מלבד לבן ובד התותים המקסים מ"בדים למעצבים" לפי הסבר שגיליתי בקישורים של פרפרים.

הכל ביחד:


הפיצפון (הוא ממש קטן, משהו כמו 5 ס"מ)


הדפים של המיני אלבום:








הכרטיס:



נכתב על ידי , 26/2/2009 21:41   בקטגוריות יצירה, נייר, תפירה, אלבומים, החלפות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)