לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

החלפת נקודות


השתתפתי בהחלפת נקודות בקומונה "פרידה ונומה". אני תמיד חוששת שמי שתקבל את ההחלפה שלי תתבאס כי אני עוד לא יודעת לתפור ורק לאחרונה למדתי לסרוג אז בעצם כל ההחלפות שלי עד עכשיו היו דברי נייר.

לאור העובדה הזאת ניסיתי לעשות משהו באמת מושקע מנייר והנה התוצאה:


זה תיק מנייר, הוא ממש קטן בערך בגובה של 15-20 ס"מ ועשוי לפי ההדרכה המצולמת הזאת




ובתוך התיק – פוסט איט (לינק להדרכה) וגם מיני אלבום פיצפון מדף 30X30 אחד (לינק להדרכה).




ולא נשכח את הכרטיס ברכה – קטן קטן אבל מתוק, עם החיה הכי מנוקדת שיש.




כל זה נשלח ל- orlypolinger ואני מקווה שהיא באמת נהנתה ממנה


ועכשיו... למה שאני קיבלתי חזרה! בכמה שרשורי העדפות ציינתי שאני מאוד אוהבת דברים תפורים ושאני צריכה קופסאות אכסון. הילה696 המדהימה חיברה את שני הרצונות הללו לסלסלה המדהימה הזאת:






ולזה נוסף גם בקבוקון זכוכית עם צ'ופרים. אני פשוט הייתי מחוייכת מאוזן לאוזן שעות אחרי שפתחתי את החבילה. זה יפה ומדהים ושימושי. אני מתה להכין אחת כזאת, למזלי יש סדנא בסוף החודש, כולי התרגשות 


היא מתאימה בול לכל הדיו שלי ולבלוק האקרילי. יושבת לה בשמחה על שולחן העבודה שלי, שימושית ומושלמת. בכלל פינת היצירה שלי קורמת עור וגידים, תמונות וסיפורים בהמשך.


נכתב על ידי , 12/4/2009 21:21   בקטגוריות יצירה, נייר, החלפות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)