הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

4/2009

מיני אלבום בקופסא

לפני כמה שבועות בבוקר יום שישי מקסים, יומיים לפני מבחן, מצאתי את דרכי לסדנאת מיני האלבום של פרפרים. פעם ראשונה שהשתתפתי בסדנאת "הכל כלול" וזה היה בהחלט כיף גדול.

כל החומרים שרק חולמים עליהם מפוזרים על שולחנות רק מחכים שילטפו וישתמשו בהם. כיף גדול כבר אמרתי? אם כי אני חייבת לציין שיש קצת מתח באוויר

בגלל שרוצים לסיים כמה שיותר כי יודעים שבבית אין קאטלבאג ושות' אז נשאר קצת פחות זמן להתקשקשויות ודיבורים, כולן עובדות במרץ, ותראו איזה יופי של אלבומים יצאו!

אני בחרתי להכין אלבום טיולים לי ולאורי. בחרתי 4 טיולים שעשינו בארץ (היה קשה לבחור כי היו הרבה יותר), בכוונה התרכזתי בתמונות היותר מיוחדות. לא תמונות סטדרטיות של חיוך למצלמה אלא משהו קצת יותר אישי, מיוחד וספונטני.

הקופסא:

האלבום כולו:

הכפולה הראשונה היא של הטיול הראשון שעשינו יחד. אי שם בסתו 2005. נסענו לחניון יהודיה, הקמנו אוהל, שתינו יין מכוסות שאורי הביא במיוחד לקמפינג להשראת האווירה הרומנטית, בבוקר עשינו את הזוויתן ובסופו של יום היה טיול מקסים. אני זוכרת שחשבתי אז שנטייל כל הזמן, כל חודש נמצא איזה פינת חמד חדשה. לצערי זה לא ממש קרה ולמרות שאנחנו מטיילים יחסים הרבה, זה יחסית מעט עבורי J מה לעשות שחיים השיגו אותנו.

את הכפולה השניה אני מאוד אוהבת. היא מוקדשת למקום מדהים בגולן שנקרא מפל האירוסים. זה נמצא באמצע שטח אש (אז מומלץ להגיע רק בשבת) אבל זה פשוט מקום מטריף! כדי להגיע לשם הולכים ברגל או נוסעים ברכב4X4, עוברים כמה ק"מ של נוף סטנדרטי של רמת הגולן ואז פתאום, משום מקום ובהפתעה גמורה מגלים בריכה עגולה נפרשת תחתינו. מחזה מרהיב.

הבעיה היא שזה באמצע שום מקום. פעם ראשונה הצלחנו לגלות את המקום אחרי שחרשנו את כל האיזור הלוך ושוב בג'יפ. אח"כ הצלחתי לנוות לשם פעמיים נוספות עם חברים ברגל אבל מאז – המקום נעלם. השבילים החקלאים שהובילו לבריכה השתנו מעונה לעונה ובפעם האחרונה שהגענו לשם הלכנו לאיבוד וויתרנו.

לאורי היה יום הולדת לפני כמה שבועות, קניתי לו GPS (החיפאי המסכן מסתבך במרכז ). גיליתי שאותה בריכה קסומה ונסתרת באמצע הרמה מופיע ב"מקומות העניין" של המכשיר. אנחנו עוד נחזור לשם!

הכפולה השלישית מוקדשת לטיול מאוד לא מוצלח אבל מצחיק ביותר. התמונה הזאת היא האהובה עליי בכל האלבום. אני ואורי ליד האוהל, מנקודת המבט שלנו.

תמצות הטיול: הגענו לכנרת, לא היה מקום בשום חניון, בסוף התנחלנו בחניון יקר ליד חבורת ערסים ששיחקו כדורגל ב1 בלילה, למחרת גילינו שהמסלול המתוכנן סגור והמסלול החלופי שמצאנו בספונטניות היה מזוהם ברמות כל כך מגעילות שויתרנו על התענוג. אבל בסופו של יום, היה מצחיק. מאוד מצחיק

הכפולה האחרונה מוקדשת לקמפינג בחוף הבונים. שתי תמונות שלנו שאני מאוד אוהבת - אני במצבי הטבעי של ישנוניות יתר על הבוקר ואורי מתחרדן בצל ליד האוהל (אני מודעת לזה ש"להתחרדן בצל" זה סוג של אוקסימורון אבל לבהירים כמונו עדיף ככה).

והכריכה האחורית:

ועכשיו אני בבעיה כי אורי הכריז שזה מקסים והוא רוצה כזה לכל הטיולים שלנו. אני מתחילה להשתעשע ברעיון של להכין סוף סוף אלבום 30 על 30, אבל זה עוד בשלבי הדחקה. עד החתונה היא תעבור

נכתב על ידי , 20/4/2009 14:55   בקטגוריות יצירה, אלבומים, נייר
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט