לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

החלפת ורוד-ירוק


אני חייבת לציין שאני מתחילה להתמכר לשילוב הירוק-ורוד, דבר הממלא אותי ברגשות מעורבים שכן מגיל אפס ועד היום ורוד היה בהחלט הצבע השנוא עליי, מאז שהייתי ילדה קטנה סרבתי בתוקף ללבוש אותו, לשים אותו בחדר או להתקרב אליו בכל דרך שהיא. אני מתרככת?

 

בכל אופן כשראיתי שיש החלפת ורוד-ירוק בקומונה "מפתח ליצירה" היה בלתי נמנע שאמצא את עצמי שם, למרות הגורם הורוד שבצמד. קיבלתי להכין את ההחלפה לויקי. חיפוש על השם שלה בקומונה העלה את העובדה שהיא תופרת מוכשרת מאוד והעלה גם את ההודעה הבאה:

"הפרויקט הבא הוא להשתפר בתחום כרטיסי הברכה. מצרפת את הברכה המזעזעת שצירפתי למשלוחה שלי."

אז נתחיל מזה שהכרטיס בתמונה לא היה מזעזע כלל וכלל, אבל... לי היה רעיון מעולה!

 

דבר ראשון – בחורה רוצה כרטיסי ברכה? בחורה תקבל כרטיסי ברכה!

 

כרטיס טילדה לפי הסקיצה בבלוג של אורלי וקרן:

 

 

כרטיס מאוד פשוט שאני מאוד אוהבת (נא לשים לב להתלהבות מהקרופ-א-דייל בפינה)



 

שני כרטיסים מאוד לא אופייניים לי וגם לא ממש בסגנון שלי, אבל אמרתי שחשוב גם הגיוון במארז שנשלח למישהי אחרת שאולי לא אוהבת כרטיסי טילדה מתוקים דבש.





 

כרטיס תודה, והמון תודה לדנדשה על השימוש בפאנץ' המהמם הזה וגם לULA7 שממנה לקחתי את רעיון הסיכות:



 

תמונה קבוצתית:



 

והקופסא:



 

אממה! הבחורה לא רצתה סתם כרטיסים, הבחורה רצתה "להשתפר בתחום כרטיסי הברכה". ולכן מה שנשלח בנוסף למארז היו שלושה כרטיסים, גזורים ומוכנים עם הסברים מדויקים על כל החומרים והשיטות. כל מה שנשאר זה להרכיב אותם. כמובן שאפשר גם להרכיב בדרך שונה מהסקיצה שאני הצעתי והוספתי קצת חומרים שיהיו לכרטיסי ברכה נוספים. צרפתי גם את הטלפון והמסנג'ר שלי לכל בעיה שלא תהיה.

 

בכל אופן הנה החומרים – מחולקים לפי הכרטיסים, לכל כרטיס צורפה כרטיסיית הסבר על החומרים שיש והדברים שאני כבר עשיתי וכרטיסיית הסבר למה נשאר לעשות:



 

והנה הכרטיסים (שום דבר לא מחובר שם), מה שנקרא "הצעת הגשה":



 

(בכרטיס הזה עשיתי את ההחתמה מחדש כי ראיתי שזה קצת הפקשש בעלים, אבל לא צילמתי) -





והצ'ופר הנוסף להכנת כרטיסים הבאים:



 

ואחרון חביב ביותר – פרויקט קטן שמאוד נהנתי להכין!


 

בסופו של דבר אני מאוד מרוצה מההחלפה הזאת, זאת היתה אחת ההחלפות היותר כיפיות שיצא לי להשתתף בהן. גם נהנתי בטירוף להכין את כל הכרטיסים ואת הארנבוני וגם קיבלתי משהו תפור! תמיד משמח לבב אנוש לקבל משהו תפור! עירית המקסימה תפרה לי נרתיק שימושי ביותר, בדיוק כמו שרציתי!

נכתב על ידי , 30/4/2009 13:36   בקטגוריות יצירה, החלפות, סריגה, נייר  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)