לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

החלפת כוכבים


החלפת כוכבים היתה ההחלפה הראשונה שארגנתי (והיחידה בינתיים). בשיא המוטיבציה חשבתי על רעיון, סרקתי את גוגל, פליקר ואטסי כדי למצוא השראה, עשיתי מוזייקה בפוטושופ ואפילו שמרתי את כל הקרדיטים. אחרי שתיזמנתי עם מנהלות "פרידה ונומה" מתי כדאי לעלות אותה רשמתי הודעה וחיכיתי לעשרות המסרים שיציפו אותי...

אז חיכיתי...

וחיכיתי....

כנראה שאנשים לא אוהבים כוכבים...

המשכתי לחכות...

או! סוף סוף מסר שבכותרתו מתנוססת "החלפת כוכבים"

שיר של 2 הצילה את המצב והיתה היחידה להירשם להחלפה. אחרי עוד שבוע ומשהו נגמרה ההרשמה להחלפה הקטנה בהיסטוריית הקומונה.

הצעתי לה שנעשה החלפה פרטית בינינו. במהירות הבזק קיבלתי את ההחלפה המהממת שלה – עציץ כוכב מלבד וספר מחטים – בדיוק מה שאני צריכה!

 



 

אני כמובן חיכיתי עם ההחלפה שלי עד לרגע האחרון, כהרגלי. ראיתי שיש לה 3 ילדים אבל היא לא כל כך הכינה אלבומים להם, אז החלטתי לעשות להם אלבום כוכב, זה אלבום כיפי מאוד להכנה, עשיתי אותו בגודל 14X14 מבחוץ ו10X10 עבור העמודים הפנימיים. כאן יש הדרכה לאיך מכינים אחד. לזה גם צירפתי מחזיק מפתחות בצורת כוכב - נורא התלבטתי לגביו, כי התפרים שלי עקומים נורא, ובספר המחטים שקיבלתי ממנה הם פשוט היו מושלמים, אבל שלחתי בכל זאת, יש לך אישור מלא ממני לא להישמתש בו J

 

הנה הכל ביחד עם כרטיס:

 

הכרטיסון בקרוב:



 

מחזיק המפתחות:

 



 

וקצת תקריבים על האלבום:




















 

 

ולמי שהגיע עד הלום - יש הפתעה

אורי הציע לי נישואין
הבחור מרח אותי כבר כמה ימים עם כל מיני "הטעיות"...
מסתבר שהוא כבר קנה טבעת ביום רביעי והיום הוא לקח אותי לפיקניק ושאל!

אני אמרתי כן

עכשיו מתחילים בתכנונים. סה"כ אנחנו רוצים חתונה קצת שונה, יש לנו באיזור ה60-70 מוזמנים ואנחנו מתלבטים בין פאב לחוף הים...

נכתב על ידי , 23/5/2009 01:24   בקטגוריות החלפות, יצירה, נייר  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)