לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

מציאות


לפעמים מוצאים דברים טובים בזבל

הלכתי היום ללימודים, חלפתי על פני שידה זרוקה ברחוב, המשכתי ללכת עוד מטר שניים ואז פתאום - אוריקה! דפי 30X30 נגלו מנגד עיניי ומלאו אותה בצורה מושלמת!

עשיתי אחורה פנה, גררתי את השידה לאוטו ובערב אורי (הגבר גבר) העלה אותה 3 קומות הביתה.

 

תכלס אני מבינה למה זרקו אותה, חוץ מלדפי 30X30 היא לא באמת מתאימה להרבה, אבל לי זה מתאים בול!

יש לי עוד תוכניות גדולות לחתיכת העץ הזאת, כשיהיה קצת יותר זמן אני אעשה אותה יפה

 

מימין לשמאל:

- שתי תיקיות דפים (אחת למדוגם אחת לחלק)

- קלסר שאריות

- סט אביב של DCWV

- צ'יפבורדים ושות'

 

עידכון חתונה:

התחלנו להתקשר למקומות, חתונה על החוף זה די מסובך אבל אנחנו לא מוותרים מהר  חילקנו את הרשימה בינינו ואנחנו עוברים עליה אט אט.

ההורים משני הצדדים מרוצים מרעיון החתונה הקטנה (התגובה של אבא שלי הייתה - "60 זה המון, לא?") והורדתי את סבתא מהעניין של להזמין את הקרובים מגבעת אולגה (שלא ראיתי כ10 שנים).

 

ואיך אפשר לארגן חתונה בלי מחברת מדוגמת?

אי אפשר!

 



 

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2009 21:20   בקטגוריות יצירה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)