לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

בוקר של כיף


אתמול הלכנו לחדש את החוזה שלנו בבוקר, למרות המשבר הכלכלי זה תמיד הפחד הכי גדול של זוג ששוכר במרכז שבעל הדירה פתאום יחליט להקפיץ את המחיר בצורה לא פרופורציונלית. לחברה שלי הקפיצו ביותר מ1000 ש"ח והם מצאו את עצמם מחפשים דירה עם תינוקת בת חודש...

 

אבל בעל הדירה שלנו הוא דווקא סבבה, ונראה לי שאותו בעיקר מפחידה המחשבה שהוא עוד יצטרך להתעסק עם הדירה הזאת, אז נשארנו באותו מחיר וכולם יצאו מרוצים. היה עוד די מוקדם בבוקר ובלו"ז כמה הרצאות משעממות שלא היתה לי שום כוונה ללכת אליהן אז בצורה לא מפתיעה מצאתי את דרכי לנחלת בנימין. רק רציתי בד לבן עם מוטיב פרחוני - שאותו מצאתי:

 

 

 

אבל מה לעשות שמי שחושב שאני יכולה להגיע לנחלה ולקנות רק פיסת בד אחת חי בסרט קשה, אז לבד הלבן נוספו גם:






ומציאת היום - בד קורדרוי חום ורוד עם ינשופים (הרבה יותר יפה במציאות)!

 

 

כל הבדים פרט למשבצות נקנו בבדים למעצבים. הלבן והירוק משאריות ב15 ש"ח שני האחרים ב28 נדמה לי. המשבצות נקנה בחנות יותר לכיוון אלבני (לא זוכרת איזה) ב10 ש"ח.

נכתב על ידי , 27/5/2009 17:26   בקטגוריות בדים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)