לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

אז מה אני אוהבת?


ראיתי את הפוסט הזה אצל ברבימה ואת האמת הוא מאוד הגיוני ושימושי אז אני עושה סוג של קופי פייסט לעצמי (חלק היה ממש קופי פייסט כי הטעם שלנו דומה):

 

מכיוון שאני משתתפת בהחלפות בכמה קומונות ופורומים נראה לי הכי הגיוני לרכז את כל ההעדפות שלי אחת ולתמיד בבלוג, כדי שיהיה גם לי וגם למי שצריכה יותר קל למצוא את זה.

קודם כל רציתי להגיד תודה לכל מי שמשקיעה ועושה ומכינה. כל עוד זה מושקע ומהלב אני בטוחה שאוהב את זה.

קצת על עצמי: קוראים לי מירי, אני בת 25 , וגרה בגבעתיים עם חברי היקר אוֹרי והחתול שלנו מוהינדר. אני סטודנטית לרפואה בת"א (מחזור 2013 ) ומדריכת פסיכומטרי. אוהבת צילום וטיפוס (ולא מוצאת הרבה זמן לעיסוקים אלו)

 

צבעים אהובים: אוהבת פסטליים- כחולים, ירקרקים ובז'יים. גם ורוד בהיר זה אופציה אם כי בגדול אני לא מתה על ורוד. אוהבת שילוב של שחור-לבן אדום. לא אוהבת צבעים עזים וזוהרים (בעיקר לא כתום וורוד חזקים). לא אוהבת זהב וכסף.

לא אוהבת הדפסים רומנטיים של ורדים ופרחים וכאלה.

 

תחומי יצירה אהובים: התחלתי בנייר ובזה רב ההתמקדות. לאחרונה התחלתי לסרוג קצת אמיגורומי ואני מאוד מאוד מאוד רוצה ללמוד לתפור. את שלושת התחומים (נייר, סריגה "מודרנית" ותפירה) אני מאוד אוהבת - במיוחד אוהבת לקבל דברים תפורים כי אני לא יכולה להכין בעצמי  מעדיפה לא לקבל מארזים של כרטיסי ברכה כי את אלו אני יודעת ונהנת להכין בעצמי.


חומרי יצירה אהובים ביותר: יש לי פטיש קשה לניירות, וכמובן לכל הקישוטים (כפתורים, כפתורים, כפתורים!).. ובדים! שכחתי בדים? (זה היה קופי פייסט מושלם מברבימה) גם סרטי גרוסגריין עושים לי הרבה טוב .

חומרים לא אהובים: פחות מתלהבת ממפיות על עץ, חמסות ומזוזות, לא כל כך אוהבת פימו, עיסת נייר ותכשיטים.ולא ממש מתחברת לוינטאג`... 

 

פרטים רלוונטיים נוספים: אני מאוד אוהבת דברים פרקטיים ולא רק דברים לנוי אבל שוב - למה להגביל? אין לי ספק שגם דברים "לא שימושיים" יכולים להיות מדהימים.

 

אז נעים להכיר, ותודה על הסבלנות

נכתב על ידי , 10/6/2009 13:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)