לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

When it Rains it pours


זוכרים את שתי סלסלאות הקיץ מהפוסט הקודם? אלו שנוספו לאחת שכבר הכנתי בגודל קטן יותר? אז לכל אלו נוספה עוד סלסלונת, קטנה וגבוהה שניתנה לפני שבוע לתינוק מתוק מתוק. או ליתר דיוק לאבא שלו

 



 

זה אותו ילדון שזכה לקבל את עוגת הטיטולים הענקית, היום הוא כבר בן חודשיים ואבא שלו הביא אותו ללימודים איזה יום שבוע שעבר, מה שכמובן נתן לי תירוץ מצוין לתפור עוד משהו במכונה. כולם מזהים את ההתלהבות מהתפרים הדקורטיבים?

הסלסלה נתפרה ב1 לפנות בוקר בחצי שעה. ואני עוד ממש לא מספיק מיומנת כדי לתפור משהו כל כך מהר, אם מישהי שבאמת מבינה היתה מסתכלת עליה  מקרוב היא היתה נופלת מכמות הטעויות הקטנות והעקימות המשוועת של הסלסלונת. אבל למזלי בד זה מדיום מאוד מאוד סלחני (בניגוד לנייר למשל) ולכן על פניו היא נראית חמודה מאוד, ואף אחד לא הולך ללמוד אותה עם סרגל (אני מקווה!)

 

בינתיים אני נהנת מהחופש, מחר יש מדידת שמלה שניה לשמלה של החתונה באוקטובר. אני משלימה מלא פרוייקטים שצברו אבק בינתיים, בעיקר מלא דברים קטנים לשלל התינוקות שסביבי (אחד הקוראים שבנו חוגג יום הולדת מחר מתבקש לעצום את העיניים או לחילופין לסגור את המסך , לא אני לא באמת אשים תמונה).

 

בימים אלו ממש מתנהל לו סופ"ש סדנאות מדהים שכה רציתי להישתתף בו. אממה – בזמן ההרשמה אורי עוד היה מובטל ולהוציא כל כך הרבה כסף על סדנאות בשביל הכיף שלי היה חוסר אחראיות פושע ממש. לשמחתינו אורי מצא עבודה לפני שבוע! ודווקא היה יכול ללכת טוב איזה יום סדנאות, לפנק את עצמי עם תחילת החופש, אבל לא נורא – לא בוכים על חלב שנשפך (או על דונה דאוני ש... טוב המטאפורה לא זורמת פה טוב).

 

אה ודבר אחרון להיום – באיקאה יש בדים!!! בטח כולם יודעים את זה חוץ ממני שהספקתי לגלות את זה ממש לפני כמה ימים בשיטוט נאיבי לגמרי ברחבי החנות השוודית. מי שלא מכיר – בדי 100% כותנה, עבים ובשלל דוגמאות. חלק יפים יותר וחלק פחות, הרבה מהדוגמאות הן גדולות מידי לעבודות יד קטנות אבל בהחלט יש מציאות. המחיר הוא 30 למטר, אבל אחד מהם היה בSALE ועלה 19, מה גם שמצאתי חתיכה קטנה ממנו (80 ס"מ) חייכתי ל"מודד" והוא נתן לי אותה ב7 ש"ח בלבד. ההנאות הקטנות של החיים

 



נכתב על ידי , 17/7/2009 01:19   בקטגוריות בדים, תפירה, יצירה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)