לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג הזה היה פעם על מסע מופלא. המסע נגמר והחיים התחילו. מסע אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אני בארץ ונשואה


כבר כמה ימים שאנחנו בארץ, רק שמשום מה אין לי כוח לכתוב, אולי כי יש כל כך הרבה מה לכתוב!

נראה לי שאחלק את חוויות פראג למספר פוסטים, אחד על המקומות ואחד על קניות הקראפט (המועטות ביותר) שעשיתי שם. ובינתיים פוסט קצר על החתונה.

הטקס היה מרגש, מיוחד ומקסים ביותר, עלה ב-ה-ר-ב-ה על הציפיות. היה מאוד כיף לחגוג עם המשפחה הקרובה והרגשנו ברי מזל בהחלט על יכולתינו לבוא עם האנשים החשובים לנו לחתונה בחו"ל. הסידור הלוגיסטי היה מאוד פשוט (הרבה יותר קל מכל סיפורי הרבנות שאני שומעת עליהם בימים אלו).

אני עדיין בסוג של ענן ולא בדיוק קולטת את הרעיון, זה לא שהחיים השתנו פתאום

 

קצת תמונות:




 

הכלה בתנוחה אופיינית:

נכתב על ידי , 30/7/2009 14:37  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



41,752
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)